BRM P160, 1971 / PKAA / P.Špinler / 1:24

Modely, které se připravují k vydání...
Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3159
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

BRM P160, 1971 / PKAA / P.Špinler / 1:24

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 11 leden 2010 19:38

Z názvu vlákna by mohlo být poznat, jakou předlohou k tomuto modelu se nechal pan Špinler inspirovat. Otázkou je však ale fakt, jaké přední křídlo u tohoto vozu bylo použito v tréningu a jaké v samotném závodě. Ona šmikajda totiž obsahuje alternativní díly na přední okřídlení, jednoduché a krapet složitější. Pokusím se postavit čumák modelu tak, aby se dala křídla vyměnit.

O jaký vůz a stáj by vlastně mělo jít? Nápověda: start v sezoně 1971.
Naposledy upravil(a) Zdeněk-TEO dne 11 leden 2010 22:09, celkem upraveno 1 x.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!
Nová Galerie

Uživatelský avatar
Novis
Příspěvky: 1060
Registrován: 10 leden 2007 19:10
Bydliště: Chlum (Křemže)

Příspěvekod Novis » 11 leden 2010 19:45

...no, koukal jsem na stránky p.Špinlera a mělo by jít o BRM P160 :wink:
Galerie

Na stole:
F2003 GA, F2004, 95T, MP4/7A, MP4/8
Lakovna / dodělávky:
Tyrr 006, 018, 97T, 126CK, F2000, FW11B, 312T, FW08C, MP4/4
Pod stolem (u ledu):
FW07, FW11, Tyrr 023

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 11 leden 2010 19:47

Nádherný kousek!
Obrázek
Toto provedení je hezčí :D Jen asi takto vůz nestartoval :(
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Damon the damon
Příspěvky: 55
Registrován: 28 září 2005 13:04
Bydliště: Mnichov

Příspěvekod Damon the damon » 11 leden 2010 20:07

'Rak' nikdy do velke ceny nestartoval?

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 11 leden 2010 21:32

Tak jsem se schválně díval na DVD sestřih sezóny 1971 a zjistil jsem, že vozy BRM s takovým předním křídlem do žádného závodu nenastoupily. Toto křídlo bylo použito pouze v tréningu na VC Velké Británie. Zajímavostí je, že v této VC nasadila velmi podobné přední křídlo i stáj Ferrari, jenže na rozdíl od BRM, toto křídlo použili i v závodě.

Tomas Vyslouzil
Příspěvky: 561
Registrován: 08 duben 2004 13:15
Bydliště: Vsetin

Příspěvekod Tomas Vyslouzil » 12 leden 2010 08:20

Ta nestartující verze se probírala už několikrát před několika lety. Pan Špinler pokud mne paměť neklame reagoval další verzí tohoto vozu.

Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3159
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 12 leden 2010 21:52

Ano jedná se o BRM P160 ze sezony 1971, se kterým jezdil pilot J.Siffert

Obrázek

Stavbu modelu jsem opět začal od motoru.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3159
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 13 leden 2010 18:46

Pár dílů k motoru a zadní nápravě jsem dal dohromady. Jejich sestavení na fotkách je zatím jen tak zkusmo na sucho. Sací hrdla v této fázi stavby na model nelepím, abych je náhodou při manipulaci neurval.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Naposledy upravil(a) Zdeněk-TEO dne 14 leden 2010 18:58, celkem upraveno 1 x.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie

Uživatelský avatar
Ali
Příspěvky: 1705
Registrován: 24 květen 2009 13:28
Bydliště: Lysice

Příspěvekod Ali » 13 leden 2010 19:30

Parádní předloha.
Poslední dobou je ten příval beta staveb více než bohatý.A to je safra dobře :wink:

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3159
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 14 leden 2010 19:05

Poposunul jsem sestavování motoru kupředu.

Obrázek Obrázek Obrázek
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie

Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1172
Registrován: 24 říjen 2003 13:16
Bydliště: Trnava

Příspěvekod hepyno » 14 leden 2010 20:16

Chystáš sa robiť aj kabeláž ku sviečkam?
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3159
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 14 leden 2010 20:22

Ano Viki. Mám na kabeláž vše připravené. Jen si říkám, jestli bude kabeláž na motoru vidět pod kapotáží???
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3159
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 14 leden 2010 21:50

Ilustrační foto průběhu stavby. Zde si můžete povšimnout, možnosti alternativních dílů předního křídla.

Obrázek
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie

Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1172
Registrován: 24 říjen 2003 13:16
Bydliště: Trnava

Příspěvekod hepyno » 14 leden 2010 22:00

Teoreticky by to šlo spraviť tak, že krídla by šlo meniť.
Ja som to tak mal na jednom zo svojich Ferrari 126C2, keď som plochu krídla na oboch stranách spravil akoby kapsy, do ktorých som nasunul predĺženú časť krídla, ktorá sa zasúvala do karosérie.
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick

Honza
Příspěvky: 449
Registrován: 29 září 2003 08:50
Bydliště: Kolínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Honza » 15 leden 2010 07:14

Zdendo, když koukám na foto od Tomáše Vysloužila a reálné foto od tebe, tak jak to vypadá s reklamama, jsou dodělané? Na té fotce od Tomáše evidentně chybí borg and beck a jestli se to vztahuje k určitému závodu, tak možná i to něco na krytu motoru za vlajkou..... a jméno pilota.


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti