Stránka 1 z 2

BRM P160, 1971 / PKAA / P.Špinler / 1:24

Napsal: 11 leden 2010 19:38
od Zdeněk-TEO
Z názvu vlákna by mohlo být poznat, jakou předlohou k tomuto modelu se nechal pan Špinler inspirovat. Otázkou je však ale fakt, jaké přední křídlo u tohoto vozu bylo použito v tréningu a jaké v samotném závodě. Ona šmikajda totiž obsahuje alternativní díly na přední okřídlení, jednoduché a krapet složitější. Pokusím se postavit čumák modelu tak, aby se dala křídla vyměnit.

O jaký vůz a stáj by vlastně mělo jít? Nápověda: start v sezoně 1971.

Napsal: 11 leden 2010 19:45
od Novis
...no, koukal jsem na stránky p.Špinlera a mělo by jít o BRM P160 :wink:

Napsal: 11 leden 2010 19:47
od 11111
Nádherný kousek!
Obrázek
Toto provedení je hezčí :D Jen asi takto vůz nestartoval :(

Napsal: 11 leden 2010 20:07
od Damon the damon
'Rak' nikdy do velke ceny nestartoval?

Napsal: 11 leden 2010 21:32
od frydek665
Tak jsem se schválně díval na DVD sestřih sezóny 1971 a zjistil jsem, že vozy BRM s takovým předním křídlem do žádného závodu nenastoupily. Toto křídlo bylo použito pouze v tréningu na VC Velké Británie. Zajímavostí je, že v této VC nasadila velmi podobné přední křídlo i stáj Ferrari, jenže na rozdíl od BRM, toto křídlo použili i v závodě.

Napsal: 12 leden 2010 08:20
od Tomas Vyslouzil
Ta nestartující verze se probírala už několikrát před několika lety. Pan Špinler pokud mne paměť neklame reagoval další verzí tohoto vozu.

Obrázek
Obrázek

Napsal: 12 leden 2010 21:52
od Zdeněk-TEO
Ano jedná se o BRM P160 ze sezony 1971, se kterým jezdil pilot J.Siffert

Obrázek

Stavbu modelu jsem opět začal od motoru.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: 13 leden 2010 18:46
od Zdeněk-TEO
Pár dílů k motoru a zadní nápravě jsem dal dohromady. Jejich sestavení na fotkách je zatím jen tak zkusmo na sucho. Sací hrdla v této fázi stavby na model nelepím, abych je náhodou při manipulaci neurval.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: 13 leden 2010 19:30
od Ali
Parádní předloha.
Poslední dobou je ten příval beta staveb více než bohatý.A to je safra dobře :wink:

Napsal: 14 leden 2010 19:05
od Zdeněk-TEO
Poposunul jsem sestavování motoru kupředu.

Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: 14 leden 2010 20:16
od hepyno
Chystáš sa robiť aj kabeláž ku sviečkam?

Napsal: 14 leden 2010 20:22
od Zdeněk-TEO
Ano Viki. Mám na kabeláž vše připravené. Jen si říkám, jestli bude kabeláž na motoru vidět pod kapotáží???

Napsal: 14 leden 2010 21:50
od Zdeněk-TEO
Ilustrační foto průběhu stavby. Zde si můžete povšimnout, možnosti alternativních dílů předního křídla.

Obrázek

Napsal: 14 leden 2010 22:00
od hepyno
Teoreticky by to šlo spraviť tak, že krídla by šlo meniť.
Ja som to tak mal na jednom zo svojich Ferrari 126C2, keď som plochu krídla na oboch stranách spravil akoby kapsy, do ktorých som nasunul predĺženú časť krídla, ktorá sa zasúvala do karosérie.

Napsal: 15 leden 2010 07:14
od Honza
Zdendo, když koukám na foto od Tomáše Vysloužila a reálné foto od tebe, tak jak to vypadá s reklamama, jsou dodělané? Na té fotce od Tomáše evidentně chybí borg and beck a jestli se to vztahuje k určitému závodu, tak možná i to něco na krytu motoru za vlajkou..... a jméno pilota.