Stránka 1 z 1
Brabham BT42 VC Brazilie ´74/PKAA/P.Špinler/1:24
Napsal: 24 březen 2010 20:21
od Ali
Od pana Krejčího se ke mě dostal další připravovaný model Petra Špinlera.
Tentokrát se můžete těšit na Brabham BT42 z Velké ceny Brazilie 1974 pilotovaný Johnem Watsonem.Foto reálné předlohy jsem nenašel
Stavbu jsem zahájil pro změnu koly:
Rozpracovány mám následující díly:

Napsal: 24 březen 2010 21:00
od Ali
Ještě přidávám foto reálného vozu, který mi před chvílí přišel mailem. Velké díky

Napsal: 27 březen 2010 18:58
od Ali
Napsal: 27 březen 2010 19:36
od frydek665
To prosklení štítu kokpitu je součástí vystřihovánky? To chytá úplně jiný odlesk než zbytek štítu. Pohled na fotografii reálného vozu přímo vybízí k použití nějaké kouřové fólie. Jasné, že beta je o něčem jiném.
Napsal: 27 březen 2010 19:54
od Zdeněk-TEO
Ano, u beta testu je stavba žádáná čistě jen z vystřihovánky. Bez vylepšení a jiných materiálů. Lze použít pouze špejle, kulatá páratka na osy, drátky na držáky zpětných zrcátek a pružiny tlumičů. Taktéž zde platí žádné přebarvování dílů.
Napsal: 28 březen 2010 09:35
od Ali
Když mi tento model přišel do rukou, výměna "skla" byla první co mě napadlo. Ale jak píše TEO o betách, tuto myšlenku jsem nechal zase vyprchat....
K tomu odlesku: je to způsobeno mírným zlomem štítu kokpitu a také osvětlením. Samozřejmě je to díl z vystřihovánky
Napsal: 30 březen 2010 12:57
od Ali
Napsal: 03 duben 2010 16:33
od Ali
Jelikož tu máme prodloužený víkend pokusím se na modelu řádně zapracovat.
Přední závěsy kol včetně navinutých pružin:
Dále přibyl horní kryt kokpitu a ochranný rám:
Další prací dle posloupnosti modelu je motor, zatím zpracovaný jen jeho hlavní blok včetně sání s použitím černého rybářského vlasce jako imitace kabelů svíček:
Přibyla i rozvodovka s brzdovými kotouči(k motoru je přiložena zatím na sucho):

Napsal: 04 duben 2010 21:38
od Ali
Napsal: 07 duben 2010 20:24
od Ali
Motor je již osazen na místo kam patří. Musel jsem opravit umístění trubky chlazení, v předešlém příspěvku trubka překrývá "FORD" na bloku motoru-takto trubka nepasovala na určené místo, po opravě je vše v pořádku
Dosti mě dal zabrat komín sání, je zde potřeba hodně tvarování a zvláště opatrný a pomalý postup.
Zkompletované zadní křídlo včetně převodovky a chladičů:
Nyní už zbývá jen osadit části do kupy a přidat pár drobností jako volant řadící páku(na kterou jsem během stavby zapomněl), zrcátka a hadice chlazení společně s nádobkou na olej
Napsal: 07 duben 2010 21:32
od hepyno
Nie je pokiaľ ide o postup stavby lepšie lepiť zadné krídlo na nosník až po nalepení prevodovky k motoru? Takto nemáš možnosť krídlo vycentrovať podľa roviny ak sa netrafíš pri lepení prevodovky.
Napsal: 10 duben 2010 13:59
od Ali
Napsal: 10 duben 2010 19:26
od Pavel Krejčí
Ali, je to dobré. opět skvělá práce jako u Marcha Ovoro!!!!!!
Děkuju!!!!!!!!!!!!!
PKAA