McLaren MP 4/10 1/24, Häkkinen,Imola 95, GP Team

Modely, které se připravují k vydání...
Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

McLaren MP 4/10 1/24, Häkkinen,Imola 95, GP Team

Příspěvekod Alda » 25 duben 2010 22:11

Stříhám do bety McLarenu MP4/10b od GP Teamu. Model je v rozsahu 5 stránek A4, z toho 3 samotného modelu a po stránce návodné kresby a psaného návodu. Lze postavit vůz č. 7 Marka Blundella GP Brazílie 95, nebo vůz č. 8 Miky Häkkinena GP San Marina 95.
Obrázek Obrázek Obrázek
Naposledy upravil(a) Alda dne 15 říjen 2010 21:14, celkem upraveno 3 x.

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Alda » 26 duben 2010 18:36

Další pokračování. Zatím jde všechno skvěle.
Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Novis
Příspěvky: 1061
Registrován: 10 leden 2007 19:10
Bydliště: Chlum (Křemže)

Příspěvekod Novis » 26 duben 2010 19:26

Na McL se těšim a držim palce, aby to GP team dotáhl do vydání.
Mám jeden dotaz.
Možná se mi to jen zdá, protože neni fotka modelu přímo z boku, ale nepřesahuje horní díl špičky vozu příliš přes okraj spodního a bočních dílů?
Galerie

Na stole:
F2003 GA, F2004, 95T, MP4/7A, MP4/8
Lakovna / dodělávky:
Tyrr 006, 018, 97T, 126CK, F2000, FW11B, 312T, FW08C, MP4/4
Pod stolem (u ledu):
FW07, FW11, Tyrr 023

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Alda » 26 duben 2010 20:06

jj. Špička je delší jak bočnice. Prý to tak je, dle autora. Tam má být ještě trošičku větší radius na spodním díle ve špici. Několikrát jsme to řešili a teď už vím jak to má být. Už to ale nechám, jak to je.

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Alda » 29 duben 2010 13:10

Další práce na McLarenu. Přehoupl jsem se přes nejsložitější bod...a to spoj kokpitu se zadní stavbou. Trošku jsem si při lepení pomáhal chirurgickou pinzetou prostrčenou vstupem ke chladičům. Na fotkách ještě není, ale přemluvil jsem autory, aby na kokpitu kousek přidali (přídavek ke spoji). Následně jsem postupoval až k podlaze. Pak přišlo na řadu komínové křidélko.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Naposledy upravil(a) Alda dne 29 duben 2010 23:19, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1172
Registrován: 24 říjen 2003 13:16
Bydliště: Trnava

Příspěvekod hepyno » 29 duben 2010 18:37

Vyzerá to zaujímavo, takýto model tu chýbal, aj keď ho považujem za jeden z najkrvavejších vozov všetkých čias. Dúfam, že sa Vám podarí ho dotiahnuť do zdarného konca.
Mal by som pár poznámok - ten nápis BOSS na pásoch vyzerá dosť nerealisticky, naozaj to bolo takým veľkým písmom a biele?

Obrázek

A taktiež podľa foto, čo som z talianska našiel ja, voz nemal prostredné krídlo:
Obrázek
Obrázek
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick

Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 596
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Gerry » 29 duben 2010 21:21

Díky za upozornění :D Zahrabal jsem se do archlívu a zjistil, že
a) Internet zase jednou (vlastně dvakrát) zalhal
b) 3. modelářský Murphyho zákon, že fotka která vše mění, se objeví poté, co je model hotov, platí vždy a bez vyjímek.

Jdu opravovat, naštěstí to půjde snadno.

Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1172
Registrován: 24 říjen 2003 13:16
Bydliště: Trnava

Příspěvekod hepyno » 29 duben 2010 21:31

A chýba Vám aj veko nádrže na pravej strane komínu.

Stále je lepšie prísť na chyby teraz, ako keď je model celkom hotový :)
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick

Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 596
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Gerry » 29 duben 2010 22:42

To víčko jsme tu teď řešili asi hodinu - a zdá se, že ho měla jen ta verze B.
Podle toho, co jsme ve třech lidech vykopali na Internetu, tak máme hotovou verzi MP4/10, Blundell, VC Brazílie a ta Häkkinenova, co staví Alda, je MP4/10C z GP Evropy.
Nemáš někde fotku těhto dvou verzí s víčkem? Bohužel, na tohle auto něco detailního najít je horor.
Jinak ale souhlas, já myslím, že od tohle taky tyhle prezentace jsou - nikdo z nás není neomylný a každá dobrá rada je fakt nad zlato...než půjde model ven :-)
Naposledy upravil(a) Gerry dne 29 duben 2010 23:13, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 29 duben 2010 23:08

No tak to je docela zajímavé, když se až v průběhu betastavby zjistí, že MP4/10B je vlastně MP4/10C, víčko bez povšimnutí, kryt motoru zcela jiný. Mám za to, že každý nový model vzniká podle spousty nashromažděného materiálu o daném voze. Co se stalo? Málo materiálu, nebo času?

Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1172
Registrován: 24 říjen 2003 13:16
Bydliště: Trnava

Příspěvekod hepyno » 29 duben 2010 23:08

Gerry, poslal som Ti mail so všetkými 13 foto, ktoré mám.
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick

Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 596
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Gerry » 29 duben 2010 23:17

Materiálu poměrně dost, ale nenajdeš fotky, kde by bylo psáno jaký je to typ, jaký je to závod atd. Nejvíc jsou materiály z muzeí atd., kde můžeš dát dohromady tvar auta, ale nesmíš věřit zbarvení, reklamám apod. Můžeš zkusit sám, co konkrétně na toto auto vypátráš ...
Navíc tyhle fotky jsou většinou natolik malé a nekvalitní, že třeba zmiňované víčko nádrže tam neuvidíš ani pod lupou. Na pár kvalitnějších fotkách, pokud jsou zprava, verze s malým křidélkém na komínu, víčko s určitostí není.
Zajímavé je, i moje zkušenost, že na auta z 90. let je materiálů daleko méně než třeba na leta 70.

Hepyno - díky moc!

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Alda » 30 duben 2010 22:04

Dnes dostal přední křídlo.
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 01 květen 2010 09:35

Při pohledu na tu předposlední fotku mě napadly ještě dvě maličkosti. Vybarvení vnitřku kokpitu jsem v takové podobě na žádném voze neviděl. Nebylo by lepší, kdyby to bylo celé černé, místo té mřížky? A druhá věc je to, že se mi zdá přístrojová deska moc vysunutá směrem dozadu k jezdci. Myslím, že by měla být pod krytem.

Uživatelský avatar
kvr
Příspěvky: 464
Registrován: 06 březen 2006 10:32
Bydliště: Vancouver
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod kvr » 01 květen 2010 09:38

Ten sklon s nápisem "Tencel" vpředu na bočnicích vypadá dost nevěrohodně. Rozšiřuje se směrem dopředu, ale na skutečném voze, pokud dobře vidím, je spíš nejširší uprostřed a dopředu i dozadu se ztrácí. Nehledě samozřejmě na prudký zlom.

IMHO by bylo lepší řešení podobné jako použil Mirek Fabián na modelu Jordan 191 či Petr Špinler v případě čumáku Arrows A1 - zaoblit přímo hlavní díl, s tím, že se vyříznou zoubky, kde se zaoblení překryje.


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti

cron