Stránka 1 z 1
Fittipaldi F8C, GP Kyalami 1981 / PKAA / M.Antonický / 1:24
Napsal: 21 říjen 2010 10:37
od Zdeněk-TEO
Připravuje se další verze monopostu Fittipaldi F8C. K tomuto modelu bude laserový doplněk ve formě mokrých pneu.

Napsal: 21 říjen 2010 14:21
od Tomas Vyslouzil
Pro doplnění dodávám, že GP Jižní Afriky 1981 se jela jako nemistrovský závod.
Napsal: 21 říjen 2010 16:28
od Gerry
Ty dezény jsou dobrý nápad! Malý dotaz na autory - nebylo by od věci přibalovat takto dezény k modelům pravidelně, jak to již dělá FT? Nárůst ceny by byl jistě zanedbatelný.
Apropos, hezké auto, jedete s Michalem pěkně!
Napsal: 21 říjen 2010 17:44
od Novis
...je to sice OT, ale i mě by vyhovovalo přiložení desénu a třeba i středů disků kol rovnou k modelu (a cenu modelu úměrně tomu navýšit). Je mi ale jasné, že né všichni to tak chtějí, takže by asi p.Krejčímu vznikly logistické problémy

Napsal: 21 říjen 2010 17:54
od blazo
proč by to někdo nechtěl když by to bylo v balení a nemusel objednávat samotné dezény ja bych to teda přivítal protože dezeny samostatně by mě vyšly dost draho kvuli poštovnemu
Napsal: 21 říjen 2010 17:58
od Zdeněk-TEO
Napsal: 22 říjen 2010 06:42
od Honza
borci, zamyslete se nad tím co píšete. Jestliže vůz je ve verzi ze závodu ve kterém pršelo a byly použity mokré kola, tak je logické že k vystřihovánce dezény patří. Když ale nepršelo a jelo se na slickách, tak proč kupovat dezén do mokra...... to nechápu. Jestli jde o těch pár direk na určení sjetí slicků, tak ty tam snad ani nemusí být nebo si je každej udělá sám ne?
sorry za OT, ale musel jsem.
Napsal: 22 říjen 2010 18:19
od Gerry
Přesně takhle jsem to ale myslel - mokré dezény nebo dezény u formulí z 50. a 60. let, ev. drážky z let 98 - 08 ....
Napsal: 23 říjen 2010 12:43
od Novis
Honza píše:borci, zamyslete se nad tím co píšete. Jestliže vůz je ve verzi ze závodu ve kterém pršelo a byly použity mokré kola, tak je logické že k vystřihovánce dezény patří. Když ale nepršelo a jelo se na slickách, tak proč kupovat dezén do mokra...... to nechápu. Jestli jde o těch pár direk na určení sjetí slicků, tak ty tam snad ani nemusí být nebo si je každej udělá sám ne?
sorry za OT, ale musel jsem.
...no vždyť jo.
Je jasné, že bych nestál o mokrý desén, když k modelu patří slicky, to přeci nedává rozum

Napsal: 26 říjen 2010 21:24
od Zdeněk-TEO
Můžu Vám představit vozy obou pilotů z GP Kyalami. Jak jsme se již v předešlých příspěvcích dověděli, tak tento závod se jel za mokra.

Napsal: 27 říjen 2010 18:55
od michal antonický
Ano, nejen že se jel za mokra, ale také měl Keke Rosberg jiné bočnice než Chico Serra.....
Jinak, jak již napsal Tomáš, tento závod nenajdete v žádných oficiálních profilech sezóny 1981. Jak asi víte, vrcholil na začátku tohoto roku boj mezi FISA a FOCA o některých technických doplňcích (hlavně pohyblivé zástěrky), dodávky pneumatik Goodyear solventním týmům, atd, a tak když 7. února byl závod odstartován, chyběly v něm týmy s přímou podporou automobilek - Alfa Romeo, Ferrari a Renault - na příkaz FISA. A to na tento víkend přivezl Renault do Kyalami nové zázemí pro novináře a hosty....
Závod se zamozřejmě odjel a zvítězil v něm Carlos Reutemann na Williamsu. Keke byl čtvrtý a Chico devátý. Paradoxně to byly poslední body pro tým Fittipaldi....ale stejně nebyly. FISA tento závod anulovala a body jezdcům odebrala. A Goodyear z formule odešel....sice ne na dlouho, ale některým týmům tím přidělal nemalé starosti. Právě u Fittipaldi přechod na neodzkoušené Avony byla skoro katastrofa.....
Ale to je již jiná kapitola.......
Michal Antonický
Napsal: 14 listopad 2010 21:24
od Zdeněk-TEO
Napsal: 17 listopad 2010 11:43
od Zdeněk-TEO