Stránka 1 z 5

Fittipaldi F8C, 1981 / M.A.S.S./ M.Antonický / 1:24

Napsal: 29 duben 2012 08:36
od j.brauner
Byl jsem mile překvapen, když mne Michal vyzval, abych zde představil další dvě verze tohoto modelu.
Model obsahuje tři barevné strany A4, návod a laserové vypalovánky.
Barevná návodná kresba bude na stránkách PKAA.

Obrázek

Základ modelu tvoří verze z GP Belgie(Zolder) pilotovaná Keke Rosbergem.
Keke se do závodu kvalifikoval na velmi slušném 11tém místě a po opakovaném startu poskočil
dokonce na místo 8. Ovšem po 10 kolech z GP odstoupil.

Obrázek Obrázek

Druhou verzi je stroj z GP Brazilie(Jacarepaquá) pilotovný Chico Serrou.
Chico se kvalifikoval na 22tém místě, ale v závodě za hustého deště ujel jen pár stovek metrů a po kolizi
s dalším vozem (asi Andrettim, nejsem si jistý) ze závodu odstoupil.

Obrázek Obrázek Obrázek

Ze šmikajdy bude možné postavit variantu jak na mokrých gumách ze závodu, tak na suchých z kvalifikace.
Tým Fittipaldi během sezóny 1981 vystřídal hned tři dodavatele pneumatik.
V této šmikajdě jsou zastoupeni Michelin a Avon (pokud se nemýlím poprvé u vydaného modelu o nás).

Re: Fittipaldi F8C, GP B + BR 1981 / PKAA / M.Antonický / 1:

Napsal: 29 duben 2012 09:19
od j.brauner
Začátek stavby je tradiční, jako u všech Michalových modelů.
U kol, jsem po dohodě s autorem vyřezal "vzduch".
Je to jednoduchá úprava. Kolo jsem lepil tak jako v návodu, jen místo vnitřního disku jsem vlepil váleček z černého papíru.
Bude to jediná úprava, které jsem se dopustil, jinak bude vše podle návodu!

Obrázek Obrázek

Re: Fittipaldi F8C, GP B + BR 1981 / PKAA / M.Antonický / 1:

Napsal: 29 duben 2012 09:37
od frydek665
Super! Jak vidět podle pneumatik, rozhodl ses pro verzi z Belgie, nebo budeš dělat obě verze?

Re: Fittipaldi F8C, GP B + BR 1981 / PKAA / M.Antonický / 1:

Napsal: 29 duben 2012 09:44
od j.brauner
Aha to jsem nenapsal, budu dělat obě verze.

Re: Fittipaldi F8C, GP B + BR 1981 / PKAA / M.Antonický / 1:

Napsal: 29 duben 2012 15:43
od j.brauner
Motor s olejovou vanou je hotov. O proti předcházejícím verzím jsou upraveny hlavy válců,
tak aby svíraly úhel 90 stupňů.

Obrázek Obrázek

Re: Fittipaldi F8C, GP B + BR 1981 / PKAA / M.Antonický / 1:

Napsal: 29 duben 2012 18:09
od Zdeněk-TEO
Tak podobně opravený motor čeká i na mě. Uvidím, kterou verzi tyrrellku od Michala si při lepení zvolím.

Honzo...koukám, že jsi plný elánu. Je fajn, že Tě to baví.....

Re: Fittipaldi F8C, GP B + BR 1981 / PKAA / M.Antonický / 1:

Napsal: 29 duben 2012 20:07
od j.brauner
Já to vím, ale nepovím!
Elánu mám dost a baví mne to!!! Moc!! Ale včera jsem z toho byl dost nervní.
Dnes již pohoda.

Obrázek Obrázek

Re: Fittipaldi F8C, GP B + BR 1981 / PKAA / M.Antonický / 1:

Napsal: 29 duben 2012 20:36
od HAAL.70
Jen se zeptám.Co to je tam to červený v sání vzduchu do válců?

Re: Fittipaldi F8C, GP B + BR 1981 / PKAA / M.Antonický / 1:

Napsal: 29 duben 2012 21:02
od Zdeněk-TEO
To jsou záslepky, když stojí auto v garáži a mechanici na něm dělají, tak aby do hrdel náhodou něco nespadlo Nějaký šroubek či matička.

Re: Fittipaldi F8C, GP B + BR 1981 / PKAA / M.Antonický / 1:

Napsal: 29 duben 2012 21:11
od HAAL.70
Zdendo děkuju.
To samé jsem si myslel.Ale za zeptání nic nedám.Jenom mi to na modelu,nevim jak to říct,no nesedí.Ale stejně to nebude vidět.

Re: Fittipaldi F8C, GP B + BR 1981 / PKAA / M.Antonický / 1:

Napsal: 30 duben 2012 16:04
od michal antonický
Mám na šmikajdě místo a tak tam přihodím i dílky bez těch krytek....

Co bych pro Aleška neudělal...... :lol:

Re: Fittipaldi F8C, GP B + BR 1981 / PKAA / M.Antonický / 1:

Napsal: 30 duben 2012 17:44
od HAAL.70
Nojo,srandičky. :lol: Tak Ti Míšo děkuju :lol: .

Re: Fittipaldi F8C, GP B + BR 1981 / PKAA / M.Antonický / 1:

Napsal: 01 květen 2012 17:09
od j.brauner
"Motorová" část prvního vozu je hotova. Výfuky jsem zatím nelepil k motor, to nechám na později.
Škoda, že z toho nebude skoro nic vidět.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Re: Fittipaldi F8C, GP B + BR 1981 / PKAA / M.Antonický / 1:

Napsal: 01 květen 2012 17:12
od Zdeněk-TEO
Honzo obálka s dezénky je již na cestě českou poštou. Zadní osu...nemusel jsi kvůli ní, dělat v laserech větší díry? Vypadá, že asi ano. Ono totiž vše je odzkoušené a naštelované na osu zhotovenou z pletací jehlice. Na ni to pasuje vše jak prdel na oné....

Re: Fittipaldi F8C, GP B + BR 1981 / PKAA / M.Antonický / 1:

Napsal: 01 květen 2012 17:16
od j.brauner
Nemusel, svářecí drát zbavený mosazného povrchu, pasuje úplně stejně :lol: