Stránka 1 z 2
HESKETH 308 E, GP USA 1977 Rupert Keegan, 1/24 GP Team
Napsal: 19 květen 2012 21:19
od Alda
Pro milovníky vozů sedmdesátých let přinášíme další model z naší dílny Hesketh H 308. V tomto zbarvení a konfiguraci jel v GP USA ve Watkins Glenu. Zde dojel na osmém místě. Během sezóny se v kokpitu vystřídali 4 jezdci. Nejlepší umístění dosáhla stáj v GP Rakouska - těsně za body ( 7.místo). Zajímavý je spíš hlavní sponzor stáje. Pánský časopis Penthouse Rizla.


Rozsah modelu tvoří 3 stránky A4, moje stavba bude z domácího inkoustového tisku.
Re: HESKETH H 308, GP USA 1977 Rupert Keegan, 1/24 GP Team
Napsal: 19 květen 2012 21:23
od Alda
Náhled vystřihovánky

Re: HESKETH H 308, GP USA 1977 Rupert Keegan, 1/24 GP Team
Napsal: 20 květen 2012 08:31
od marec
Aldo jedete jak rozjetej vlak !
M.
Re: HESKETH 308 E, GP USA 1977 Rupert Keegan, 1/24 GP Team
Napsal: 20 květen 2012 10:20
od Gerry
Až na občasné vjetí na špatnou kolej .....:-D :-D
Re: HESKETH 308 E, GP USA 1977 Rupert Keegan, 1/24 GP Team
Napsal: 21 květen 2012 08:44
od Alda
Re: HESKETH 308 E, GP USA 1977 Rupert Keegan, 1/24 GP Team
Napsal: 22 květen 2012 08:36
od Alda
Malej postup na motorové části. Převodovka, brzdové kotouče, brzdové třmeny, náboje kol a horní závěs. Na motor přišly sací kanálky. Ty budou ve finále překryty návleky.

Re: HESKETH 308 E, GP USA 1977 Rupert Keegan, 1/24 GP Team
Napsal: 22 květen 2012 20:18
od Bugatti
Pekná predloha.
Re: HESKETH 308 E, GP USA 1977 Rupert Keegan, 1/24 GP Team
Napsal: 23 květen 2012 08:40
od Alda
Dokončovací práce na motoru a zavěšení.
Postup výroby tlumičů pérování :

K převodovce přidán filtr.
Drátový stabilizátor. Konečná podoba motorové části. Doplněny koncovky výfuků, držáky zadního křídla a návleky sacích kanálků. Časem ještě dostane dvě svislé nádobky, připojené k bočním chladičům.

Re: HESKETH 308 E, GP USA 1977 Rupert Keegan, 1/24 GP Team
Napsal: 24 květen 2012 07:55
od Alda
Hotová kola. Dezény jsou pouze tištěné. Výpalky jsem nestihl zajistit. Ale domluvíme a připravíme rastr pro případné zájemce.

Přikládám ještě fotky motoru s přiloženými koly :

Re: HESKETH 308 E, GP USA 1977 Rupert Keegan, 1/24 GP Team
Napsal: 26 květen 2012 20:08
od Alda
Popojedu ve stavbě. Zde bude mít model vybavenou špici. Myslím že půjde udělat sundávací kryt.

Čeká mne kokpit. Konečně něco většího.
Re: HESKETH 308 E, GP USA 1977 Rupert Keegan, 1/24 GP Team
Napsal: 26 květen 2012 22:20
od Pavel
Tak Aleši máš úplnou pravdu, ta část nosu je sundavatelná a jenom se nasunuje . Kdo chce , tak může trvale přilepit a může vynechat lepení nádobek . Pavel

Re: HESKETH 308 E, GP USA 1977 Rupert Keegan, 1/24 GP Team
Napsal: 27 květen 2012 22:21
od Alda
Re: HESKETH 308 E, GP USA 1977 Rupert Keegan, 1/24 GP Team
Napsal: 27 květen 2012 22:27
od HAAL.70
Aldo,máš to moc krásný.
Ale skutečný auto,to je paskvil.
Re: HESKETH 308 E, GP USA 1977 Rupert Keegan, 1/24 GP Team
Napsal: 27 květen 2012 23:41
od Alda
HAAL.70 píše:Aldo,máš to moc krásný.
Ale skutečný auto,to je paskvil.
Díky !!! Proč myslíš ? Znám mnohem škaredější auta. Počkej až bude celej.
Re: HESKETH 308 E, GP USA 1977 Rupert Keegan, 1/24 GP Team
Napsal: 27 květen 2012 23:50
od HAAL.70
Aldo,ta stáj se s tím tenkrát moc nemazala.
Model bude suprovej,to je jasný.Ale pro mne nic,1977.