Arrows A2 / PKAA / P.Špinler / 1:24

Modely, které se připravují k vydání...
Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3159
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Arrows A2 / PKAA / P.Špinler / 1:24

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 17 září 2007 11:15

Další skvost na poli modelů F1. Dost náročná stavba na přesnost, ale i členitost dávaných dílů dohormady. Musím říct že jsem se i zapotil.

Stavbu jsem začal netradičně z půlky postupu a to byla výroba bočních pontonů a horního krytu přecházejícího v zadní křídlo.
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázek
Naposledy upravil(a) Zdeněk-TEO dne 10 březen 2008 16:18, celkem upraveno 1 x.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!
Nová Galerie

Uživatelský avatar
novakv
Site Admin
Příspěvky: 485
Registrován: 05 prosinec 2003 15:28
Bydliště: Kobylnice

Re: Arrows A2 /PKAA, P.Špinler/ 1:24

Příspěvekod novakv » 17 září 2007 12:30

Tak tohle je auto, na ktere se strasne tesim!!! Doufam, ze vyjde v dohledne dobe.
Dokončeno: Williams FW07, 1980, G. Lees
Obrázek

fefee

Příspěvekod fefee » 17 září 2007 14:24

Nielen ty...aj moja je to srdcovka,
Bezesporu jeden z najkrajších vozov F1 všech dob :!: :wink:

T.O.M.

Re: Arrows A2 /PKAA, P.Špinler/ 1:24

Příspěvekod T.O.M. » 18 září 2007 13:59

novakv píše:Tak tohle je auto, na ktere se strasne tesim!!! Doufam, ze vyjde v dohledne dobe.


Takovejch bláznů co se na tenhle model třepou bude asi hodně.

Když se na ten model dívám zdáý se mě že je tištěnej na laseru a ta zlatá nevypadá vůbec špatně.

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3159
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 20 září 2007 09:31

Přeji všem hezký den. Po mrazivém ránu si oskárek našel čas i pěkně hřát a svítit nám .
Ale k věci:
Na 98% jsem tento model vozu F1 dokončil. Oko odborníkovo určitě najde nedodělanou imitaci kabeláže od rozdělovače ke svíčkám. Hodlám je v brzké době také přidat, ale to musím sehnat ten olověný drátek v nějaké prodejně rybářských potřeb (prý se dá sehnat průměr i 0,3 mm, dobře se tvaruje a i lehce natírá) no určitě dobrý typ, protože nitě se i při protažení herkulem stále tak nějak chlupatí a lehce to kazí dojem na zdárně zhotovený model.

Tak a přistoupíme k prezentaci tohoto fára. :wink: :wink:

ObrázekObrázekObrázek
Obrázek
A jinak musím podotknout, že je to docela fakt složitá stavba a spousta kroků je potřeba si předem dobře a pořádně promyslet a vždy na sucho vyzkoušet.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie

T.O.M.

Příspěvekod T.O.M. » 21 září 2007 09:13

To TEO: super práce, v poslední době jsem zde viděl od tebe několik takto slepených zkušebních modelů a za sebe musím říct že jsme maximálně natěšenej a doufám že co nevidět půjdou objednat.

Co se týče náročnosti lepeni Arrowsu A2, tak asi to že je dobře že je náročnej, alespoň to bude výzva.

Uživatelský avatar
kvr
Příspěvky: 464
Registrován: 06 březen 2006 10:32
Bydliště: Vancouver
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod kvr » 21 září 2007 10:06

No, Teo sice napíše, že je to náročná stavba, ale výsledek tomu neodpovídá, vždycky to vypadá jak dětská skládačka, bez nejmenší chybičky :)

Teo, co se týče těch olověných drátků, tak jsem je našel v normálním modelářství (v Praze na Myslíkově ulici). Tehdy jsem je nevzal, protože jsem potřeboval pevné, ale k těmto účelům by byly určitě použitelné. A pak případně internet (dar přítele googla): http://www.airbrush-model.cz/shop/sinde ... -prumer-03

Pavel Krejčí
Příspěvky: 142
Registrován: 03 únor 2006 12:52

Příspěvekod Pavel Krejčí » 21 září 2007 10:14

Ano, nezbývá než Zdendovi poděkovat, jeho pomoc je neocenitelná......
Momentálně jsem opět plně vytížený v pracovním procesu, ale doufám, že nové modely vyjdou cca v polovině října 2007 a tento skvost v podobě A2 tedy vyjde co nevidět.
Dovolím si upozornit, že budou vydány i modely ze Sešitu č. 1, formou laserového tisku. Cenu ještě nevím, vše bude záležet na tom, kolik se jich nakonec bude tisknout. Upozorňuji, že tyto modely budou v prodeji puze po určitou dobu, pak se definitivně zařadí mezi sběratelské kousky.
Dále Vás upzorním, že těžce dochází Sešit č.6, mám posledních 14 kusů. Podobně je na tom Sešit 4, ale těch je trochu víc. Takže, kdo má zájem o tyto sešity, neváhejte........
Je možné si je zarezervovat a byly by zaslány až s novinkami na říjen 2007. To samé platí i o modelech z již vyprodaného Sešitu č.1 (viz výše).

Všem Vám přeji hezký víkend a na setkání u nových modelů se těším
Pavel Krejčí - PKAA

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3159
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 21 září 2007 11:58

kvr píše:No, Teo sice napíše, že je to náročná stavba, ale výsledek tomu neodpovídá, vždycky to vypadá jak dětská skládačka, bez nejmenší chybičky :)


K tomuto dokážu říci: jak dokáže foťák a detailnější fotky ukázat nějaké chybky, tak při dobrém postavení a nasvícení modelu, se dá spousta chyb i skrýt. A nějaké jsem u stavby tohoto fára nadělal. V reálu by jste je určitě dost dobře viděli.
Jo a retuš jsem prováděl gelouvou tužkou s nápné zlaté barvy, dá se v papírnictví sehnat i jednotlivě.
Přeji Vám všem hezký víkend.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie

Uživatelský avatar
Kašpi
Příspěvky: 305
Registrován: 04 prosinec 2005 21:58

Příspěvekod Kašpi » 21 září 2007 21:16

Prosímtě Zdeňku(TEO), mohl bys být prosímtě tak laskav, a alespoň tak týden nezveřejňovat žádně další čerstvě dokončené modely?
My ostatní smrtelníci z tebe máme tak akorád depresi:-(
Působíš dojmem že nejíš, nespíš, jseš bezdětný nezaměstnaný bez povinností závazků a jiných koníčků než "patlání" papírových F1.

Jinak přeji hezký den :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
tvorba: Mclaren M7
v přípravě: Lotus 18
dokončeno: Lotus 49

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3159
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 01 říjen 2007 12:11

:oops: :oops: :oops: :wink: :wink: :wink:
Ale spím, jím, chodím do práce, piju kafíčko, zajdu si zahrát malej fotbálek u nás na koupaliště, televizi vnímám za zády jako kulisu, v ložnici sem tam něco také vyvedu, i za dětma k bejvalce zajdu - předminulý týden jsem s dcerou i synem společně patlali.
Barák nevlastním a tak volného času mám docela dost.

A když mě to patláníííííí táááák strašně tůůůůze bavíííí. :lol: :lol:
Hezký den......
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie

miro
Příspěvky: 189
Registrován: 30 prosinec 2008 16:10
Bydliště: Praha 4

Jak na ježka v kleci.

Příspěvekod miro » 02 leden 2010 23:27

Zdravím. Před časem padl los na tento model. Musím se podělit o jeden poznatek.
Lepím dle návodu. Chci vložit motor. A ejhle, ježek v kleci (tedy spíše jak s ježkem do klece).
Sám jsem si naběhl - to mám z toho, že poctivě podlepuji a teď to ne a ne bez následků ohnout. :D :) :( :x

Obrázek
Pod nožem: Ferrari F93, 1993, Jean Alesi
Hotovo : 99
Buffer : hodně (něco na důchod ...)

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3159
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 03 leden 2010 10:02

Už si přesně napamatuji jak to s motorem bylo. Ale dostal jsem jej tam. Možná že jsem tenkrát trošku roztáhnul bočnice. Fakt už nevím.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 03 leden 2010 15:43

Já motor vkládal po částech. Nejdříve motor, potom na něj přilepil rozvodovku a nakonec převodovku.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

miro
Příspěvky: 189
Registrován: 30 prosinec 2008 16:10
Bydliště: Praha 4

Příspěvekod miro » 03 leden 2010 19:19

Nakonec se zadařilo. Trochu jsem roztáhnul boky, urval výfuky a zdeformoval jeden ten lichoběžníkový konec nápravy. Ale v pohodě šlo všechno slepit a narovnat zpátky - i když bočnice jsem podlepil papírem z krabice od čaje - tam jsem se bál, že je utrhnu, protože v ploše se nechtěly prohnout.

Jinak, jestli se mohu k modelu vyjádřit, tak lepení vyžadovalo absolutní přesnost přední části, a to především kvůli předním přítlačným křídlům. U nich jsem se obával té styčné plochy s kokpitem. Myslím, že si to zadařilo bez problémů.
Co se týká těch prořezů na špici kokpitu, tak doporučuji neprořezávat na vyznačenou šířku, ale méně. Mě tam po natvarování a slepení zbyly vyditelné mezery, anichž bych něco zanedbal, protože nikde nic nepřebývá (hrana vrchní/spodní plochy s bokem). Celkový dojem to trochu hyzdí.

Snad se mi to podaří nafotit a předvést. Ale zatím veškeré mé snahy o foto selhaly. Ještě jsem to nevychytal. A trpělivost mám s lepením a ne s focením - i když, chlubit se člověk musí.
Aspoň ho někdo (snad) pochválí, když doma je tento nádherný koníček trnem v oku ... :(
Pod nožem: Ferrari F93, 1993, Jean Alesi
Hotovo : 99
Buffer : hodně (něco na důchod ...)


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti

cron