Renault RS 01, 1977 / PKAA / P.Špinler / 1:24

Modely, které se připravují k vydání...
Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3159
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Renault RS 01, 1977 / PKAA / P.Špinler / 1:24

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 07 květen 2009 18:58

Moc se omlouvám, omylem jsem ti smazal text. Chtěl jsem citovat a zmáčkl jsem špatný tlačítko a text přepsal...
Moc mě to mrzí...

Achard
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!
Nová Galerie

Uživatelský avatar
Lukáš
Příspěvky: 256
Registrován: 25 září 2003 15:47
Bydliště: Brno

Příspěvekod Lukáš » 07 květen 2009 19:26

Tak na tuto raritku se opravdu těším, byť do koupě se asi po hlavě nepoženu. Ve skrytu duše budu doufat, že pan Špinler časem vytvoří také závodní verzi s přepracovaným předkem, odkrytovaným motorem atd.

Uživatelský avatar
markus
Příspěvky: 98
Registrován: 04 prosinec 2008 23:27
Bydliště: Košice

Příspěvekod markus » 07 květen 2009 20:11

No tak toto je podľa mňa úplne nádherná formula - už sa teším ako bude vyzerať zlepená. TEO držím palce.

Ivan.Šimeček
Příspěvky: 1022
Registrován: 23 srpen 2008 20:35
Bydliště: Buzulucká 322 , 41603 Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Ivan.Šimeček » 07 květen 2009 23:00

Zdravím vás všechny.Tak na tenhle kousek se moc těším,nádhera.Teo,ostré nůžky a do toho 8)
Všichni,kdo jsme podlehli lepení papíráků,jsme GOGO

miro
Příspěvky: 189
Registrován: 30 prosinec 2008 16:10
Bydliště: Praha 4

Příspěvekod miro » 08 květen 2009 20:46

Bomba.
Sice jsem ho před časem "znovuobjevil" v jedné zapomenuté krabici (viz. http://cashpick.cz/forum/viewtopic.php?t=914 ), ale na tu dávku nostalgie při jeho lepení jsem fakt natěšený.

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 09 květen 2009 13:24

Spojler jiný a kryt motoru tam nebyl :D
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 11 květen 2009 18:08

Nebo si jej pomocí motoru z RS20 od RR předělat na tuto verzi
http://www.1999.co.jp/eng/10030733
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Nekolný Rostislav
Příspěvky: 65
Registrován: 09 říjen 2008 21:35

Příspěvekod Nekolný Rostislav » 16 květen 2009 22:03

Tak na tento model se těším.Nádherný kousek.
dali 1951

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 16 květen 2009 23:15

Máte někdo fotografii modelu s kapotovaným motorem? Našel jsem jen tuto s odkrytým...
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 16 květen 2009 23:45

Tak už ji mám :D jedná se o prezentační vůz Zdenku.

Obrázek

Nicméně pokud v budoucnu bude i tato verze budu jen rád.

ObrázekObrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Lukáš
Příspěvky: 256
Registrován: 25 září 2003 15:47
Bydliště: Brno

Příspěvekod Lukáš » 17 květen 2009 10:22

Právě na závodní verzi taky čekám :wink:

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3159
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 21 květen 2009 14:29

Tak už došla řada i na tento model. Opět vystřihovánka, která obsahuje 2 listy A4 barevného laserového tisku a jeden list A4 návodu s kresbou.

Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3159
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 21 květen 2009 20:58

Než půjdu dnes spát, podělil bych se o další progres na tomto modelu.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie

Uživatelský avatar
Achard
Příspěvky: 160
Registrován: 24 září 2003 11:27
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Achard » 22 květen 2009 10:46

Jak už tu bylo několikrát psáno, jde o testovací vůz, který se v této podobě v závodě nikdy neobjevil. Problém nebyl ani tak v předním křídle (s tímto spojlerem dokonce jel ve Francii, Holandsku a USA), ale v kapotáži motoru, který se přehříval. Proto vůz v roce 1977 závodil vždy s odkrytým motorem

Testy:
Obrázek
Anglie:
Obrázek
Nizozemí:
Obrázek
Itálie:
Obrázek
USA:
Obrázek
Kanada:
Obrázek

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3159
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 24 květen 2009 21:24

O víkendu jsem hodně pokročil. Musím Vás ale upozornit, že model ještě není zcela hotov.

A zároveň Vám dám otázku, jestli poznáte co na tento model nepatří a neodpovídá předloze?

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti

cron