Lotus 77

Modely, které se připravují k vydání...

Ktorú variantu by ste mi doporučili?

Anketa končí za 18 květen 2009 18:54

číslo 5 - Evans
13
43%
číslo 6 - Nilson
17
57%
 
Celkem hlasů: 30

Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1172
Registrován: 24 říjen 2003 13:16
Bydliště: Trnava

Lotus 77

Příspěvekod hepyno » 14 květen 2009 18:54

Aby neostalo len pri McLarene, PKAA pre Vás chystá ďalšiu chuťovku - Lotus 77 z Vc JAR a alternatíve jazdcov Evans/Nilson.
Obrázek
Do modelu sa pustím hneď po dokončení McLarenu, avšak poprosím Vás o uľahčenie výberu varianty jazdca, mne je to prakticky jedno, vozy sa odlišujú len v mene jazdca a čísle :roll:
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick

Uživatelský avatar
Novis
Příspěvky: 1061
Registrován: 10 leden 2007 19:10
Bydliště: Chlum (Křemže)

Příspěvekod Novis » 14 květen 2009 19:02

Další LOTUS :shock: ...to chci, to musim mít :!:
Galerie

Na stole:
F2003 GA, F2004, 95T, MP4/7A, MP4/8
Lakovna / dodělávky:
Tyrr 006, 018, 97T, 126CK, F2000, FW11B, 312T, FW08C, MP4/4
Pod stolem (u ledu):
FW07, FW11, Tyrr 023

Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 596
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Gerry » 14 květen 2009 19:58

Rozhodnutí je jasné - Gunnar Nilsson. Další Pan Jezdec, jemuž nebylo dopřáno ....

Tomas Vyslouzil
Příspěvky: 561
Registrován: 08 duben 2004 13:15
Bydliště: Vsetin

Příspěvekod Tomas Vyslouzil » 15 květen 2009 09:31

Spíš bych se přikláněl k Evansovi - ten totiž u žádného jiného modelu Lotusu nefiguruje. Navíc Nilssona v Lotusu 77 jsme tu již měli pod kodem 079.

Obrázek

Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 596
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Gerry » 15 květen 2009 11:09

Ten ale doposud nevyšel, nepletu se? A jaké jsou rozdíly mezi těmito dvěma modely?

Uživatelský avatar
Novis
Příspěvky: 1061
Registrován: 10 leden 2007 19:10
Bydliště: Chlum (Křemže)

Příspěvekod Novis » 15 květen 2009 19:44

...no možná mě znalci opraví, ale tenhle Lotus 77 je ještě s "klasickým" komínem.
Obrázek
Nevim od které GP byly vysoké komíny zakázany, ale design se pak změnil.
Obrázek
Galerie

Na stole:
F2003 GA, F2004, 95T, MP4/7A, MP4/8
Lakovna / dodělávky:
Tyrr 006, 018, 97T, 126CK, F2000, FW11B, 312T, FW08C, MP4/4
Pod stolem (u ledu):
FW07, FW11, Tyrr 023

Nekolný Rostislav
Příspěvky: 65
Registrován: 09 říjen 2008 21:35

Příspěvekod Nekolný Rostislav » 16 květen 2009 21:48

Každý nový Lotus do sbírky je bomba.Jsem rád že p. Špinler otevírá svou pokladnu modelů pro nás,namlsané modeláře.
dali 1951

Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1172
Registrován: 24 říjen 2003 13:16
Bydliště: Trnava

Příspěvekod hepyno » 19 květen 2009 19:36

Práce začali:

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick

Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1172
Registrován: 24 říjen 2003 13:16
Bydliště: Trnava

Příspěvekod hepyno » 20 květen 2009 13:50

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick

Uživatelský avatar
Novis
Příspěvky: 1061
Registrován: 10 leden 2007 19:10
Bydliště: Chlum (Křemže)

Příspěvekod Novis » 20 květen 2009 19:49

...krásně ti to přibývá....už se na něj těšim.
Chtěl bych se zeptat, co značí ty bílé čáry na přední části kokpitu a na horní části boků?
Jde o nějakou spáru/dělení?
Pokud ano, nebylo by lepší, kdyby autor použil místo bílé čáry např.šedou.
Takhle to docela bije do očí a působí to rušivě.
Galerie

Na stole:
F2003 GA, F2004, 95T, MP4/7A, MP4/8
Lakovna / dodělávky:
Tyrr 006, 018, 97T, 126CK, F2000, FW11B, 312T, FW08C, MP4/4
Pod stolem (u ledu):
FW07, FW11, Tyrr 023

Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1172
Registrován: 24 říjen 2003 13:16
Bydliště: Trnava

Příspěvekod hepyno » 20 květen 2009 21:03

Neviem, načo sú, možno nimi chcel naznačiť nejaký prolis. Ak pozrieš vyššie, tak to má aj neskoršia verzia 77ky.
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 21 květen 2009 11:25

Některé z nich jsou určitě dělící čáry pro odjímatelnou příď a jiné možná pro jinou odnímatelnou část kterou jsem nenašel.
Určitě by bylo lepší nahradit bílou čáru čarou 50% černé. Dej to prosím do připomínek k modelu. Stejně by se to měla týkat čar na bočnicích před chladičem.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Blackhead
Příspěvky: 87
Registrován: 30 listopad 2003 12:53
Bydliště: Brno

Příspěvekod Blackhead » 21 květen 2009 13:45

podle návodné kresby je to asi tento typ --- ty linky asi mají znázorňovat průduchy kolem kokpitu ...

ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 21 květen 2009 13:50

Díky za fotku, to co jsem našel až teď jsou vstupy vzduchu k sání motoru nahrazující "komíny". Nikde jsem nenašel duplicitní vstupy kolem kokpitu a okolo hlavy pilota.

Obrázek

a nebo takto:

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 21 květen 2009 15:16

Prolisy tam jsou. Pravděpodobně zaslepené otvory, příprava na zákaz "komínů" či pozůstatek vývojových prací a hledání směru.
přimlouvám se za naznačení šedou 50% černé.

ObrázekObrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti

cron