už nějakou dobu jsem pokukoval po tomhle baculatém trhači asfaltu a ač model není nový, na českých fórech jsem report ještě neviděl. Předloha modelu měla 2,2-litrový pětihrnek z rallyeového speciálu Audi Qattro S1, který předával na všechna kola 720 koníků. Karoserie vycházela ze sériového modelu 90, ale byla patřičně nabobtnalá. Vůz vážil i díky použití odlehčených matertiálů jen 1206 kg a v roce 1989 vyhrál v šampionátu IMSA 7 závodů. A teď ke stavbě.
Základ se lepil celkem sám, všechno sedí velmi přesně. Problém jsem měl ale s lepidlem, díly v kokpitu, kde se bílé chlopně lepily na černý díl, moc nedržely a bylo potřeba pořádně přitlačit a podržet. Normálně, když lepím část bez tisku an část bez tisku, tak herkules drží dobře hned od začátku a není třeba ni tlačit.



A včera večer jsem přidal hlavní část pravoboku. Oproti zjednodušené NACA jsem ji vyvedl plastičtěji.
