Hesketh 308B Warsteiner Gold - 1975 GP Austria, Harald Ertl

Jak se to staví ...
(hotové modely bez komentáře ke stavbě dávejte, prosím, do Galerie)
Uživatelský avatar
kvr
Příspěvky: 464
Registrován: 06 březen 2006 10:32
Bydliště: Vancouver
Kontaktovat uživatele:

Hesketh 308B Warsteiner Gold - 1975 GP Austria, Harald Ertl

Příspěvekod kvr » 23 říjen 2009 11:24

Zdar,
mám v plánu $SUBJECT, koukám různě na fotky a nějak se mi nezdají dezény. Předpokládám, že MDT-F1-005 je pro déšť, zatímco MDT-F1-006 je intermediate (což potvrzuje i použití MDT-F1-006 pro Hesketh Penthouse z osychajícího Německa 1976).

Problém je, že Rakousko bylo ukončeno kvůli "heavy rain", takže bych čekal spíš MDT-F1-005. Takže, máte někdo fotky skutečného vozu po dojezdu závodu nebo nějaké jiné usvědčující informace? ;)

Díky.

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3134
Registrován: 20 srpen 2006 13:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 23 říjen 2009 14:13

Musím Tě trošku uvést do problému, který jsi zde nastavil.

Dezény MDT-F1-005 jsou mokré dezény na moderní formule. Takže na hesketh nepoužitelné. MDT-F1-006 jsou upravené přímo na model ferarri 312 T a 312 T2.

Na model heskethu jsou upravené dezény MDT-F1-011. Rozdíl ve vzorku tam není, jen velikostně jsou to rozdílné šířky a délky běhounů na daný model.

Kdyby jsi četl i doporučení na model, která jsou uvedena pod fotkou daného dezénu, tak by jsi to zjistil. S pozdravem ZD.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!
Nová Galerie

Uživatelský avatar
kvr
Příspěvky: 464
Registrován: 06 březen 2006 10:32
Bydliště: Vancouver
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod kvr » 02 listopad 2009 14:05

TEO, díky za odpověď.

Doporučení samozřejmě čtu, nicméně Hesketh z roku 1975 nikde uveden není a např. u MDT-F1-005 není popis vůbec žádný, proto jsem si ho asocioval s popisem dezénu následujícího. V každém případě díky za upornění.

Nicméně, má otázka směřovala směrem úplně jiným a to na typ dezénu (intermediate, monsoon, ...) v daném reálném závodě. Vycházet z popisů na fóru či původního modelu je sice snadné a rychlé, ale může se vymstít, neboť nejen modeláři, historici, ale i autoři, jsou lidé omylní. (téma mokrých závodů je celkově jednodušší, než se jím zde zabýváme, ale v jiném směru daleko složitější, než bychom chtěli - zkusím se k tomu vyjádřit podrobněji později).
Nakonec se mi nepovedlo sehnat přímo fotku Heskethu, ale aspoň model Vittoria Brambily, tehdejšího vítěze. Podle ní měl stejné pneumatiky, které byly použity na modely Ferrari z Monaca téhož roku či modelu Hesketh z Německa roku následujícího (nebo co si zatím aspoň myslíme ;) ).

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3134
Registrován: 20 srpen 2006 13:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 02 listopad 2009 16:16

No zkoušel jsem na spřáteleném DF-ku vznést dotaz na reálné typy mokrých pneu v historii závodů F1, abych mohl i tak připravit na různá období reálné dezénky na dané modely. Dlouho jsem se na to forum nedostal a tak nemám ponětí jestli mi tam bylo odpovězeno.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů

cron