Williams FW07C/PKAA/R.Raděvič/1:24

Jak se to staví ...
(hotové modely bez komentáře ke stavbě dávejte, prosím, do Galerie)
Ďourek
Příspěvky: 754
Registrován: 24 září 2003 11:51
Bydliště: Praha 15
Kontaktovat uživatele:

Williams FW07C/PKAA/R.Raděvič/1:24

Příspěvekod Ďourek » 13 květen 2010 23:56

Zdravím Vás, přátelé.
Vrhnul jsem se po hlavě do čtvrtého modelu stavěného formou tmelení - a protože tentokrát fotoaparát doma mám, budu jej prezentovat krok po kroku.

Dneska jsem měl dovču a zároveň docela volno, tak jsem s modelem na začátek docela pohnul:

Kokpit je udělán již na čisto z originálu, včetně sedačky (s výjimkou pásů - ty tam po dokončení tmelení už osadit dokážu, ale sedačku bych sotva osadil přesně), jinak vše, co v tomto příspěvku uvidíte jsou kopie ze čtvrtky.

ObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázek

A teď by to chtělo malou konzultaci - bylo by lepší slepit celý základ modelu a vytmelit najednou jako jeden celek, nebo tmelit postupně - tj. zvlášť monokok, zvlášť pontony, slepit dohromady až po tmelení a teprve potom přilepit zadek a bočnice a přetmelit přechody? Co myslíte?

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Williams FW07C/PKAA/R.Raděvič/1:24

Příspěvekod 11111 » 14 květen 2010 09:07

Já nejdříve tmelím a brousím monokok a potom na něj přilepím bočnice a pokračuji v tmelení a broušením.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Ďourek
Příspěvky: 754
Registrován: 24 září 2003 11:51
Bydliště: Praha 15
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Ďourek » 16 květen 2010 22:44

ObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázek

Další postup - vytmelení a zbroušení monokoku, kompletace... a doplnění krytů předních závěsů


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti