V mezidobí jsem si krátil čas lepením toyoty. Klasiky P.Špinlera moderních F1. Jednoduchá stavba bez problémových partií. Jediné u čeho jsem se malinko zapotil, byly aerodynamické plošky na bočních pontonech před zadními koly. Podle návodní kresby nebylo zcela znatelné, jak mají být natvarované. Při předpokladu, že by šířka vozu měla být stejná jak na podlaze tak i v půdorysném pohledu na všech prvcích karoserie, mi vyšlo tvarování do obloučku tak, aby bočnice aerodynamické plošky lícovala s hranou podlahy.
Po celkovém odfocení modelu jsem si uvědomil, že nemám osazený volant...už jdu na to. Lakovat model nebudu.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!! Nová Galerie
Zdeňku ano, bočnice aerodynamických plošek by měly půdorysně lícovat s podlahou, ale myslím, že samostatné plošky mají být prohnuty opačně. Nic to ale nemění na tom, že se ti opět povedl parádní model.
TEO přesně jak píše klasický model od Špinlera, u kterého si modelář moc hlavu nemusí lámat, ale ty aerodynamické plošky na konci bočnice jsou snad na všech modelech takové zmatené. Oslnila mě ostrost fotek a to, že model vypadá tak jak vypadá bez laku. Protože na te velké fotce je vidět, že zavěšení je vidět na bočnici vozu. Krásný model