Příspěvekod Zdeněk-TEO » 20 prosinec 2012 21:20
No.....když si plát křídla dobře natvaruješ a dílek ze strojní lepenky budeš mít jako pomocné žebro nalepený na bočnici křídla, tak si myslím, že máš vyhráno. Za prvé - budeš mít zaručeno, že bude geometrie na bočnicích bude ve správné poloze. Za druhé - když si správně vytvaruješ plát křídla, tak jej pouze lehce nacvakneš na pomocný dílek z lepenky ve správném tvaru křídla. A nebo.....na jednu bočnici nalepíš pomocný dílek z bočnice, druhý vlepíš do opačné strany natvarovaného plátu křídla. Plát křídla nacvakneš na bočnici, na které je předem přilepený pomocný dílek, necháš proschnout. Zjistíš si jaká je mezera mezi stolem a plátem křídla při položení na nejdelší rovné ploše bočnice, to aby jsi si mohl připravit nějaký materiál na podložení plátu křídla na opačné volné straně. Tím by jsi mohl docílit opět co nejideálnějšího souladu geometrie. Lepidlem natřeš plošku vzniklou zasunutím pomocného žebírka do natvarovaného plátu a druhou bočnici křídla přiložíš k plátu tak, aby i její rovná hrana kopíroval plochu stolu. Necháš proschnout a máš připravený základ křídla k lepení další plošek.
Snad jsem se trefil do správného výkladu jak lze udržet dobrou geometrii křídla při jeho lepení....?