Tyrrell 008, 1978, P. Depailler /PKAA/P. Špinler/1:18

Jak se to staví ...
(hotové modely bez komentáře ke stavbě dávejte, prosím, do Galerie)
Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Tyrrell 008, 1978, P. Depailler /PKAA/P. Špinler/1:18

Příspěvekod frydek665 » 04 květen 2013 19:47

Pomalu jsem se pustil do dalšího modelu, kterým je Tyrrell 008. Ještě nikdy jsem stavbu modelu F1 nezačal koly. Toto je poprvé :D .
No ale hned na úvod jsem si všimnul jedné věci, která se mi trošku nepozdává. Když porovnám kola Tyrrellu 008 s koly Williamsu FW06 (oba jsou z roku 1978), tak je tam celkem velký rozdíl ve velikosti, především u předních kol. Je možné, že v roce 1978 jezdila různá auta s různě velkými koly, nebo je někde chyba?


Na první fotce je porovnání kol. Na krajích jsou kola z Williamsu, ty dvě prostřední jsou kola z Tyrrellu.

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Robert Blaschke
Příspěvky: 2410
Registrován: 28 červenec 2008 21:25
Bydliště: teraz Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Tyrrell 008, 1978, P. Depailler /PKAA/P. Špinler/1:18

Příspěvekod Robert Blaschke » 04 květen 2013 20:38

frydek665 píše:Je možné, že ..... jezdila různá auta s různě velkými koly....?


Nie som odborník a môžem sa aj mýliť, ale zastávam názor, že je to možné. Proste tímy skúšali všetko možné, ako naladiť auto na optimum výkonu - väčšie kolesá majú väčší aerodynamický odpor, ale zasa urobia menej otočení a tým sa menej derú - malé zase naopak.
2008: FW30 -2009: F60, MS80 -2010: 312B, T127, RB6 -2011: 500,W02 -2012: FW18, R26 -2013: MP4/23, F2004 -2014: FW15C, MP4/19, 312-67 -2015: P57 -2017: 158, FW32, MP4/5B -2018: VJM10 -2019: FD04, RB9, FW42, 126C3 -2020: 017, W196, 701 -2021: C29, SF16-H -2022: T51, BAR6 -2023:25 T53,-2024:B197
http://www.formule1.org/forumteam/

Slimm
Příspěvky: 188
Registrován: 02 srpen 2006 08:35
Bydliště: Horšovský Týn
Kontaktovat uživatele:

Re: Tyrrell 008, 1978, P. Depailler /PKAA/P. Špinler/1:18

Příspěvekod Slimm » 04 květen 2013 21:08

Viz Williams FW 07 - pokud se nepletu, byla pouzita kola prumeru 13 a 15 palcu v prubehu jedne sezony, coz by mohl byt jeden z duvodu rozdilu velikosti kol napriklad. TEO, diakritika chybi, protoze
pisu z mobilu, snad za to nedostanu ban.
F1 je závislost, modely F1 ještě větší :-))
Navštivte http://gp-team.ezin.cz/

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Tyrrell 008, 1978, P. Depailler /PKAA/P. Špinler/1:18

Příspěvekod frydek665 » 05 květen 2013 14:08

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Tyrrell 008, 1978, P. Depailler /PKAA/P. Špinler/1:18

Příspěvekod frydek665 » 06 květen 2013 22:20

Model se zatím lepí pohodově. Kryt motoru je trošku náročnější na tvarování, ale všechno pěkně sedí.

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Tyrrell 008, 1978, P. Depailler /PKAA/P. Špinler/1:18

Příspěvekod frydek665 » 07 květen 2013 18:57

Dnes jsem byl v práci opět trošku "šikovný" a tak asi bude na lepení nějaký týden dost času.
Přilepil jsem kapotáž k vozu a pokračuju v lepení motoru a zadní šásti. V podstatě není o čem psát, všechno sedí, takže pohoda.

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Tyrrell 008, 1978, P. Depailler /PKAA/P. Špinler/1:18

Příspěvekod frydek665 » 08 květen 2013 09:26

Přidána přední křídla, přední zavěšení, chladič na bočnici, ochranný oblouk z hliníkové pletací jehlice o průměru 2 mm. Zbývají drobnosti, ale je jich ještě celkem dost.

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Henrich Sobotka
Příspěvky: 1363
Registrován: 26 září 2011 22:13
Bydliště: KPS
Kontaktovat uživatele:

Re: Tyrrell 008, 1978, P. Depailler /PKAA/P. Špinler/1:18

Příspěvekod Henrich Sobotka » 08 květen 2013 12:21

frydek665 píše:Pomalu jsem se pustil do dalšího modelu, kterým je Tyrrell 008. Ještě nikdy jsem stavbu modelu F1 nezačal koly. Toto je poprvé :D .


"Jo hlavne pomalu!" ... :D Kým ja dokončím jeden model Ty urobíš celý ročník... Pozerá sa na to veľmi dobre, tieto modely sú krásne ako aj Tvoje stavby. Mohol by si ale zvoľniť lebo mám výčitky svedomia! :D
henkie
Fittipaldi F6A, Surtees TS14, Ensign N175, Prost AP03, Ferrari 156/85

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Tyrrell 008, 1978, P. Depailler /PKAA/P. Špinler/1:18

Příspěvekod frydek665 » 08 květen 2013 12:49

Díky Henkie, můžu ti slíbit, že zvolním ;) . Teď už začne práce kolem chalupy a na zahrádce a tak na lepení už tolik času nebude.
Výčitky mít rozhodně nemusíš. Pokud máš spoustu práce a krom toho ještě další povinnosti a na modelaření ti zbyde občas chvilka, tak je jasné, že to bude trvat dlouho. Já k tomu každý den po práci sednu a věnuju se tomu tak pět, šest, někdy i deset hodin denně. To pak vodsejpá. Kdybysme si ale spočítali čistý čas strávený nad modelem, tak na tom budem zhruba nastejno. Ále na rychlosti tady vůbec nezáleží, vo tom to není...

Uživatelský avatar
Henrich Sobotka
Příspěvky: 1363
Registrován: 26 září 2011 22:13
Bydliště: KPS
Kontaktovat uživatele:

Re: Tyrrell 008, 1978, P. Depailler /PKAA/P. Špinler/1:18

Příspěvekod Henrich Sobotka » 08 květen 2013 13:38

V poho, lep ako vládzeš. Ja som to myslel z miernou nadsázkou.
henkie
Fittipaldi F6A, Surtees TS14, Ensign N175, Prost AP03, Ferrari 156/85

Uživatelský avatar
Umberto
Příspěvky: 1082
Registrován: 30 duben 2012 13:43
Bydliště: Silůvky (Brno-venkov)

Re: Tyrrell 008, 1978, P. Depailler /PKAA/P. Špinler/1:18

Příspěvekod Umberto » 08 květen 2013 14:45

Já už jsem si Peťo říkal , že všechno v tvém okolí si už pokácel a tak ti nic jiního nezbývá než lepit...a tak lepíš, lepíš a lepíš :P

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Tyrrell 008, 1978, P. Depailler /PKAA/P. Špinler/1:18

Příspěvekod frydek665 » 08 květen 2013 15:35

To zas ne, ale včera mě přejel traktor a tak mám menší pohybové potíže. V podstatě můžu jen sedět za stolem a lepit :roll: .

Obrázek Obrázek

Dokončení se blíží, viděl bych to tak na zítřek.

Uživatelský avatar
Robert Blaschke
Příspěvky: 2410
Registrován: 28 červenec 2008 21:25
Bydliště: teraz Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Tyrrell 008, 1978, P. Depailler /PKAA/P. Špinler/1:18

Příspěvekod Robert Blaschke » 08 květen 2013 19:31

frydek665 píše:... ale včera mě přejel traktor ...


A krucinál :shock: :shock: :shock: Máš aj nejaké kosti polámané? Dúfam, že nie.
2008: FW30 -2009: F60, MS80 -2010: 312B, T127, RB6 -2011: 500,W02 -2012: FW18, R26 -2013: MP4/23, F2004 -2014: FW15C, MP4/19, 312-67 -2015: P57 -2017: 158, FW32, MP4/5B -2018: VJM10 -2019: FD04, RB9, FW42, 126C3 -2020: 017, W196, 701 -2021: C29, SF16-H -2022: T51, BAR6 -2023:25 T53,-2024:B197
http://www.formule1.org/forumteam/

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Tyrrell 008, 1978, P. Depailler /PKAA/P. Špinler/1:18

Příspěvekod frydek665 » 08 květen 2013 19:41

Zlomené naštěstí nic není, ale cítím se jak po deseti kolech v ringu s Kličkem :cry: .

Uživatelský avatar
Stinger78
Příspěvky: 537
Registrován: 24 listopad 2010 21:54
Bydliště: Bruntál

Re: Tyrrell 008, 1978, P. Depailler /PKAA/P. Špinler/1:18

Příspěvekod Stinger78 » 08 květen 2013 19:47

Robert Blaschke píše:
frydek665 píše:... ale včera mě přejel traktor ...


A krucinál :shock: :shock: :shock: Máš aj nejaké kosti polámané? Dúfam, že nie.


Drápalík 8)
Ale dost černého humoru, doufám, že v rámci možností jsi OK.
Vždyť ty modely se samy neudělají...


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů