Ahoj Zdeňku.
TO, že se Ti dílky podaří slípnout líp než mě, jsem věděl předem

nicméně když se na to koukám zblízka, taky tam jsou ty mezerky, hlavně v předělech bílých ploch. Je možné, že může stačit třeba jen trošku jiný oblouk prohnutí vršku a už se to malinko změní. Až budu lepit další, vyrobím si pomocné žebro, které budu vkládat dovnitř a teprve pak to "vytupluju" zevnitř. Jestli to pomůže nevím, ale v místech bílých ploch to trošku upravím. Nejdříve se však pokusím to, co mám slepené nějak zaretušovat a necham se překvapit.
Druhý vůz jsem lepil přesně dle návodu a jak píšeš, lepil jsem to z druhé strany. Jsem levák a počátek stavby na druhé straně mi vyhovuje víc. Posílam i pár obrázků, jak jsem se s tím pral já, snad Peťa nebude naštvanej, že mu tím lezu do vlákna.
A k tomu i pár dalších malých postřehů, kterých se mi zatím "podařilo" docílit:
1. Po vsunutí kokpitu do čumáku jsem si všiml malých vystouplých míst v zelené barvě, jak je kokpit nadzvedává. Je to v přední a spodní části kokpitu. Fotka je z obou stran.
2. Při slepení dílu 82- to, na čem sedí komín je z jednoho kusu a když slepím boky z vrškem, tak vpředu vršek přelejzá přes boky. Musel jsem to ustřihnout, abych docílil stejné délky. Mrzí mě, že ty díly, které tvoří plochu dílů, které tvoří karoserii a jsou nejvíce vidět jsou rozdělené, navíc v nápisu, takže slícování je tak trochu i o štěstí a retuši.


Na fotce, kde je pravítko (na fotce už to moc neni vidět), i tam jsem psal o síle, kterou jsem musel díly 15 a 13 vtlačit na dílek 11, abych je měl aspoň trošku u sebe. Když kolmo přes spoje přejedu prstem, tak je to ještě cejtit, vidět už moc ne. Jakoby byl dílek 11 trošku kratší, tak byl níž, (pod rovinou pravítka) než je slícovaná hrana sousedících dílů.
Dále jsem ve stavbě zatím nepokročil.
Hezký víkend přeju všem.
Martin