Tak jsem se pustil do vítězného vozu Ayrtona Senny Lotus Renault 97T z GP Portugal 1985. Sice jsem na začátku uvažoval o stájovém kolegovi Elio De Angelis, ale nakonec přece rozhodlo velké jméno.
Na začátek slepená podlaha vozu na kterou jsem přilepil nádrž a postupně slepil celý kokpit.
Také se musím snažit, abych se trochu vyrovnal vaším modelům.
Hotová přední část karoserie a po bocích aerodynamické kryty uchycení přední nápravy. V zadní části přilepený difusor a po bocích kokpitu chladiče. A jde se na motorovou část.
Zkompletovaný motor s rozvodovkou a převodovkou. Na boky nalepeny závěsy kol doplněné o náboje kol s lapači vzduchu k brzdám. Do držáků nalepeny tlumiče, na převodovku chladič a na záď koncové světlo.
Po práci na připravovaných modelech jsem opět zpět. Dokončil jsem kapotáž s bočnicemi. Musím přiznat, že se mi líbí způsob sestavení bočnic. Při osazování na podvozek všechno krásně pasovalo a nebyl žádný problém s přilepením.
V přední části dokončené zavěšení kol, přítlačné křídlo a deflektory. V zadní části zadní křídlo a na bocích pontonů aerodynamické plošky. Na kapotáži motoru přidaný ochranný oblouk a na bocích kokpitu zpětná zrcátka. Samotný vůz je hotový a zítra už s hotovými koly.
Mistři tleskají a já?.....No, hledám čelist pod stolem, likviduju náčiní a nepostavené modely házím do kamen se slovy..."proč se s tím drbat, když to Dravec sfoukne 2x rychleji a 100x líp než já"
Děkuji za reakce. samotr9 nezoufej a nic nezahazuj. Také jsem cca před šesti lety hleděl, kam se papírové modelářství dostalo. Hleděl jsem stejně jako Ty a snažil se po celou dobu se dostat alespoň na úroveň předváděných modelů. To že jsem to alespoň trochu dokázal je moje píle. Ale hlavně pohled na modely od takových borců, kteří dokázali začít modely takto tvořit. Takže nezoufej a třeba časem budeš také tvořit takové modely.