Ferrari 158 /1:24/ Forum Team

Jak se to staví ...
(hotové modely bez komentáře ke stavbě dávejte, prosím, do Galerie)
Uživatelský avatar
Cashpick
Site Admin
Příspěvky: 488
Registrován: 23 září 2003 15:32
Bydliště: Brandýs nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Ferrari 158 /1:24/ Forum Team

Příspěvekod Cashpick » 09 srpen 2006 16:28


Uživatelský avatar
Kašpi
Příspěvky: 304
Registrován: 04 prosinec 2005 21:58

Příspěvekod Kašpi » 30 listopad 2006 10:53

Před časem se objevil nápad Bernieho vyrobit kryt sacího potrubí na Ferrari 158 pomocí obalu od léků a nějaké síťoviny.

Já jsem rozkuchal staré čajové sítko. Sice s výsledkem nejsem 100%spokojen ale výsledek nevypadá úplně špatně:
Obrázek

Je třeba sítko vystřihnout do tvaru podle šablony, zhotovené podle nějaké vytřihovánky, kde se tentodíl vyskytuje jako papírový. Okraje otvorů olepit proužkem papíru cca 1mm na každou stranu pro zpevnění. Pak už se jen obrnit trpělivostí při lepení konců sítka vteřinovým lepidlem.

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 30 listopad 2006 11:44

To Kaapi: Nádhera, Bernie způsob jsem už vyzkoušel, ale šlo to okamžitě do koše. Šlo o potáhnutí obalu od např. Tetracyklínu síťkou za pomocí sekundového lepidla. Ten ovšem okamžitě chytil mléčný nádech a průsvitmost byla tatam. Chci to teď vytvarovat podobně, ale z materiálu s tvarovou pamětí, ze sít určených do filtrů.
S motorem sis ale pohrál, to je vidět. Nádhera. Z čeho si dělal sání, já z plast trubiček, ale moc se mi nepovedly. Po nastříkání fotky uveřejním.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Tomys
Příspěvky: 167
Registrován: 26 červenec 2004 17:47
Bydliště: Praha 4,Braník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomys » 30 listopad 2006 18:32

jojo ..vypadá to fakticky nádherně ..samé železo :D ..hned to vypadá líp ...
This is Sparta !!!!!!!!!!!!!!

Uživatelský avatar
Kašpi
Příspěvky: 304
Registrován: 04 prosinec 2005 21:58

Příspěvekod Kašpi » 30 listopad 2006 21:56

BT26 je nádherný, tvůrce vždy potěší krásně sestavený model. Jen jednuchybičku jsi udělal. Disky kol mají být opravdu tmavě šedé, né stříbrné...

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3134
Registrován: 20 srpen 2006 13:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 17 leden 2007 21:22

Nejsem zas tak dokonalý upgreadař.Jen některé malinké detaily.Nemám tolik trpělivosti si hrát s drátky,tmely,lepidly,stříbřenkou a tak po různu.Ještě jej trošinku hodím do laku.


Obrázek
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!
Nová Galerie

Uživatelský avatar
Kašpi
Příspěvky: 304
Registrován: 04 prosinec 2005 21:58

Příspěvekod Kašpi » 18 leden 2007 10:11

To TEO: To vůbec nevadí, protože tvůj model vypapadá velice skvěle :shock: . Nemysli si, že když použiješ více nepapírových komponentů bude výsledek lepší. Je to taková ruská ruleta, někdy se dá úplnou hloupostí zkazit jinak bezvadný model. Jde o to nebát se toho a vyzkoušet nejdříve na nějakém modelu, na kterém ti až tak nezáleží. Jde o to zkoušet, až se to povede.
Navíc svůj model Ferrari bych do do soutěže podle pravidel CPM nedal. Za podobně věci se body, co vím, spíše strhávají:
Obrázek

Vím, že zde někde byla debata o vypalovaných vzorcích. Taky bych měl zájem o Ferrari 1512 a Brabham BT26, po jednom kousku.


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 hostů