Jsem si dobře vědom, že tyto modely nejsou "state-of-the-art", mé důvody k jejich stavbě jsou historicko-dokumentační. Zatímco modely Richarda Vyškovského jsou velkou nostalgií a staví je tu dost "papírových archeologů", modely "druhého muže" Michala Antonického takový nimbus nemají a jejich kompletní série tu v recenzích chybí. Pokusím se to napravit a jako první jsem si vybral Lotus 98T.
Na papíře vypadá model docela fajn

Ale hned začátek stavby dává tušit že to nebude jednoduchá stavba, sedačka je příliš dlouhá, doporučuji ji na konstrukci lepit odspodu a nahoře nechat přečuhovat

Zadní černý krycí plech je brutálně nepřesný, náprava je jednoduchá: odstříhat přečuhující části a napasovat.
Velkým problémem je vyboulení krytu kokpitu, možná by to šlo nějak napravit rozstříháním dílu, ale na to jsem odvahu neměl.
Kryt motoru vyjde příliš dopředu, je nutné ho posunout. Já to nevěděl a nechtěl jsem ho rozlepovat tak jsem ho musel zkracovat vepředu.

Tady už je vidět jak jsem se s krytem popasoval: v přední části byl o cca 1,5 mm zkrácen.

Všechno ostatní už jakžtakž pasovalo:
