Už dlouho jsem přemýšlela o tom spáchat tzv. retrospektivní reportáž, tudíž se vydat "zpátky do minulosti". Jako oběť mého pokusu jsem si vybrala stavbu tohoto Scheckterova mazlíka, se kterým získal v roce 1979 pro Ferrari titul - bylo to na dlouhou dobu naposledy, pak Scuderia ukořistila titul mistra světa až v roce 2000 díky Michaelu Schumacherovi. První tedy uvidíte obrázky čerstvě dokončeného vozu (Aspoň víme, že se dobereme konce, není to příjemné?) a pak půjdeme pozpátku až k započetí stavby. Ta byla pohodová, těšila mne a jediné problémy způsobil faktor mezi židlí a stolem.
Fotečky staré několik minut, vše hotovo.
Tahle je pár minut před koncem stavby, chybí zrcátka, zadní brzdové světýlko.
Zde se posunujeme o den zpět, ke včerejšku, kdy jsem přilepila základní části motoru.
Zde je vidět že hrana "zadečku" kapoty bude potřeba ještě přeretušovat.
Než jsem se k tomu dostala znovu, uplynul týden či více. Tyto fotografie jsou z progresu v úterý 30.01.2008, ale foceny až ve středu 31.01.2008. Dodělala jsem základ kapoty, vlepila cockpit, a nějaké omrvinky okolo.
Posunujeme se zpátky k sobotě 26.01.2008. Chybí kokpit, je sotva dostavěna skořepina vozu.
Tady to leží tak divně proto, že není ještě nalepen druhý bok.
Pro někoho to bývá konečná práce, pro mne začáteční. Dřina od sedmi večer do dvou do rána z úterka 22.01.2008. Foceno samozřejmě až ve středu.
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kousek trupu a mnou permanentně nenáviděná kolečka. A já vím, s tou stříbrnou folii jsem už trapka.
Tak doufám, že jsem vám moc nezamotala hlavy.
Někteří lidé nosí pyžamo se Supermanem. Superman nosí pyžamo s Chuckem Norrisem.
Vtipy s Chuckem Norrisem nejsou vůbec vtipné, protože tam, kde je Chuck Norris, přestává veškerá legrace.