Chytla mě modelářská horečka a tak jsem se hned po Ensignu a BrabhamuBT49 pustil do vozu, který považuju za nejkrásnější formuli, do vozu, kterým Nelson Piquet vítězně zahájil svoji mistrovskou sezónu, do Brabhamu BT 52. Na fotkách je můj pokrok za tři víkendy, ne celé samozřejmě.
Při stavbě jsem velmi ocenil, že autor se do tohoto modelu pustil až po nasbírání zkušeností z jiných modelů. To z čeho jsem měl nejvíc obavy, totiž z tvarování přídě a krytů závěsů předních kol, sedlo úplně perfektně bez nutnosti jakéhokoliv přistřihávání. Naopak jsem trochu podcenil tvarování sodku u motoru, kdejsem musel díky mé nepozornosti trocu řezat a předělávat a už je to na povrchu znát.
Celkem náročná je i sestava převodovky a zadních závěsů, kde není čeho se chytit a je nutno neustále kontrolovat kolmost a rovinnost a korigovat chybky nasčítané půlmilimetry.
Tisk je taky kvalitní, vůbec se neloupe. Do kol se pustím, až budu mít doma kružítko - vyzkouším Teovu metodu.