Ligier JS39 - GP Monaco 1993 / PKAA / M.Fabian / 1:24

Jak se to staví ...
(hotové modely bez komentáře ke stavbě dávejte, prosím, do Galerie)
Uživatelský avatar
Umberto
Příspěvky: 1082
Registrován: 30 duben 2012 13:43
Bydliště: Silůvky (Brno-venkov)

Ligier JS39 - GP Monaco 1993 / PKAA / M.Fabian / 1:24

Příspěvekod Umberto » 24 červen 2012 11:11

Tak R31 nechám vyzrát a pustil jsem se zatím do prověřené značky :P Je to můj první laser a zatím se pracuje velice dobře...začínám opět koly.
Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Umberto
Příspěvky: 1082
Registrován: 30 duben 2012 13:43
Bydliště: Silůvky (Brno-venkov)

Re: Ligier JS39 - GP Monaco 1993/PKAA/M.Fabian, Z.Smaženka/1

Příspěvekod Umberto » 26 červen 2012 16:46

Tak přední kola jsou hotová, spěchám pomalu... takže na zadních se ještě pracuje. Lepí se to fakt perfektně, všechno lícuje a všechno do sebe krásně na těsno zapadá...mohu jen doporučit:-)
Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3159
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Ligier JS39 - GP Monaco 1993/PKAA/M.Fabian, Z.Smaženka/1

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 26 červen 2012 17:11

No...je vidět, že jsi asi nejspíš lepenkové bočnice do pláštů nasunul hodně na těsno. A proč tak usuzuji? Plášt máš po obvodu lehce propadlý středem dovnitř, vypadá to jako by byla pneumatika podhuštěná. Když jsou totiž bočnice hodně na těsno, tak nanesené lepidlo navlhčí plášt a ten se jakoby roztáhne a udělá daný vzhled. Abych tomuto efektu předešel, tak běhouny podlepuji kanclákem pro jejich spevnění a bočnice kružítkem vyřezávám tak, aby jsem byl schopen je do stočeného pláště lehce zasunout a při tom, aby nevypadly.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!
Nová Galerie

Uživatelský avatar
Umberto
Příspěvky: 1082
Registrován: 30 duben 2012 13:43
Bydliště: Silůvky (Brno-venkov)

Re: Ligier JS39 - GP Monaco 1993/PKAA/M.Fabian, Z.Smaženka/1

Příspěvekod Umberto » 26 červen 2012 19:13

To máš pravdu TEO že lepenkové bočnice byly dost na těsno, příště si to pohlídám. V tomto případě podlepení běhounů kanclákem stejně nepomáhá, já je samozřejmě podlepené mám a ke zborcení běhounu dojde i tak. ...Ve skutečnosti to nevypadá tak špatně :P

Slimm
Příspěvky: 188
Registrován: 02 srpen 2006 08:35
Bydliště: Horšovský Týn
Kontaktovat uživatele:

Re: Ligier JS39 - GP Monaco 1993/PKAA/M.Fabian, Z.Smaženka/1

Příspěvekod Slimm » 27 červen 2012 16:34

Jen pro upresneni, takto se chova podhustena pneu, prehustena se sjizdi stredem behounu, tato by se sjizdela po pokrajich. Sorry za chybejici diakritiku, pisu z mobilu a ten ji nema, :-) To jen aby zase nebyl nejaky zbytecny flame.
F1 je závislost, modely F1 ještě větší :-))
Navštivte http://gp-team.ezin.cz/

Uživatelský avatar
Umberto
Příspěvky: 1082
Registrován: 30 duben 2012 13:43
Bydliště: Silůvky (Brno-venkov)

Re: Ligier JS39 - GP Monaco 1993/PKAA/M.Fabian, Z.Smaženka/1

Příspěvekod Umberto » 30 červen 2012 07:27

Memám bohužel prázdiny, takže tempo lepení tomu odpovídá. Ale mírný posum jsem udělal. :P
Obrázek

Uživatelský avatar
Umberto
Příspěvky: 1082
Registrován: 30 duben 2012 13:43
Bydliště: Silůvky (Brno-venkov)

Re: Ligier JS39 - GP Monaco 1993 / PKAA / M.Fabian / 1:24

Příspěvekod Umberto » 02 červenec 2012 17:58

zase něco do placu...
Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Umberto
Příspěvky: 1082
Registrován: 30 duben 2012 13:43
Bydliště: Silůvky (Brno-venkov)

Re: Ligier JS39 - GP Monaco 1993 / PKAA / M.Fabian / 1:24

Příspěvekod Umberto » 05 červenec 2012 17:00

Tak zase něco do placu...bočnice sedli naprosto perfektně až jsem byl z toho paf :P jen s komínem jsem se trochu dbrbal. Proto asi autor dal v tomto případě tyto díly do vystřihovánky dvakrát jako náhradní. Už se těším až bude hotobo, i když je na to ještě moc a moc práce :!:
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3159
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Ligier JS39 - GP Monaco 1993 / PKAA / M.Fabian / 1:24

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 05 červenec 2012 17:07

No....ono totiž kapotáž nad motorem a komín nejdou lepit na ploše stolu, poněvadž se záď kapotáže mírně svažuje dolů. Vše se musí lepit jakoby v rukách a lehce určité partie k sobě dotláčet ručně....jako třeba zadní část komínu k motorovému krytu. Jakmile je kapotáž, komín a bočnice pospolu, tak je vyhráno a celek následně pasuje na podlahu a trup velice dobře.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie

Uživatelský avatar
Umberto
Příspěvky: 1082
Registrován: 30 duben 2012 13:43
Bydliště: Silůvky (Brno-venkov)

Re: Ligier JS39 - GP Monaco 1993 / PKAA / M.Fabian / 1:24

Příspěvekod Umberto » 05 červenec 2012 17:31

Zdendo, popsal jsi to dokonale. Přesně tak, zadní špici komínu jsem musel přitlačit a nějákou dobu fixovat ke krytu motoru ...měl tendenci se odplepovat právě z důvodu svažování.Jinak vše jsem lepil v ruce pěkně pomaliču...jak jsem už psal byla to drbačka , ale řešitelná:-)

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3159
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Ligier JS39 - GP Monaco 1993 / PKAA / M.Fabian / 1:24

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 05 červenec 2012 17:41

Pro Mirka Fabiána byla konstrukce kapotáže a komínu tak nějak noční můrou, měl hodně chutí...model vyhodit do koše a nedokončit jej. Nakonec se nechal umluvit a po několika dalších odlaďovacích lepeních, unaveně kývnul na jeho vydání. Dal Mirkovi tento model dost zabrat. Snad se nám to podařilo vyladit ke zdárné slepitelnosti - na fotce vypadá, že jsi se s tím nakonec taky obstojně popral a výsledek vypadá velice dobře. Jsem moc rád, že na to nenadáváš.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie

Uživatelský avatar
Umberto
Příspěvky: 1082
Registrován: 30 duben 2012 13:43
Bydliště: Silůvky (Brno-venkov)

Re: Ligier JS39 - GP Monaco 1993 / PKAA / M.Fabian / 1:24

Příspěvekod Umberto » 05 červenec 2012 20:18

V první řadě děkuju za tvoji kritiku...když jsem prve psal že to byla drbačka, tak jedině v dobrém. Podle mě je konstrukce řešená dobře a lepit se to dá , jen člověk mesní spěchat a vše si zkoušet na sucho. Jsem rád že se tento model nakonec povedlo vydat :P

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3159
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Ligier JS39 - GP Monaco 1993 / PKAA / M.Fabian / 1:24

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 05 červenec 2012 20:36

Bočnice zadního křídla si podlep kanclákem. Budou vypadat plastičtěji a také se zpevní a nebudou se toliko kroutit.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie

Uživatelský avatar
Umberto
Příspěvky: 1082
Registrován: 30 duben 2012 13:43
Bydliště: Silůvky (Brno-venkov)

Re: Ligier JS39 - GP Monaco 1993 / PKAA / M.Fabian / 1:24

Příspěvekod Umberto » 05 červenec 2012 20:46

To určitě udělám, díky za tip. Teď prozatím makám na převodvce spolu se zadním závěšením.

Uživatelský avatar
Umberto
Příspěvky: 1082
Registrován: 30 duben 2012 13:43
Bydliště: Silůvky (Brno-venkov)

Re: Ligier JS39 - GP Monaco 1993 / PKAA / M.Fabian / 1:24

Příspěvekod Umberto » 09 červenec 2012 18:38

Tak už mě čaká jen přední zavěšení, drobnosti a lak.Zadní závěsy a dyfuzory ...s těma jsem si užil :lol: , spousty drobných dílků a pasování na sebe...však to znáte. Zadní kola nasunuty zatím jen na sucho.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů