Lotus49B MkII verze Siffert GP Britain 1968
Napsal: 29 prosinec 2012 18:14
Lužánky se pomaloučku blíží a já jsem sliboval, že bych chtěl mít hotovou trojici modelů z této velké ceny, tak tedy hrrr na to.
Opět velmi luxusně nadupaná vystřihovánka dvojverze s řadou laserovaných serepetiček

Dílky potřebné k sestavení kokpitu

Stavba kokpitu v poločase s ukázkou výroby fofrklacku /kapička lepidla na olověném drátku/ a přístrojovka bez retuše v místech nalepení do vany, aby neušpinila světlý interiér při osazování

Sedačka se oproti dřívějším versím osazuje pohodlněji. Tlačí se odzadu až na doraz k lemování vybrání pro lokty

Toto je v již v mé dřívější recenzi vozů L49 dokumentovaná chyba u doplňkového dílu 3B, který je špatně rýhovaný a dokonce i zbytečně dlouhý. Tohle ale opraví každý.

Kokpit hotovo - volant je volně nasunutý na tyčce řízení, až podle polohy předních kol se usadí na pevno.

Pokračuji na kolech - barvení dezénků před osvobozením z archu řidší vodovkou /pěkně zateče do spár.

Vykroužené a vyřezané díly zadních kol. Kružítko používám jen na vnější obvody, vnitřky ručně.

Pokračování příště....
Opět velmi luxusně nadupaná vystřihovánka dvojverze s řadou laserovaných serepetiček

Dílky potřebné k sestavení kokpitu

Stavba kokpitu v poločase s ukázkou výroby fofrklacku /kapička lepidla na olověném drátku/ a přístrojovka bez retuše v místech nalepení do vany, aby neušpinila světlý interiér při osazování


Sedačka se oproti dřívějším versím osazuje pohodlněji. Tlačí se odzadu až na doraz k lemování vybrání pro lokty


Toto je v již v mé dřívější recenzi vozů L49 dokumentovaná chyba u doplňkového dílu 3B, který je špatně rýhovaný a dokonce i zbytečně dlouhý. Tohle ale opraví každý.

Kokpit hotovo - volant je volně nasunutý na tyčce řízení, až podle polohy předních kol se usadí na pevno.


Pokračuji na kolech - barvení dezénků před osvobozením z archu řidší vodovkou /pěkně zateče do spár.

Vykroužené a vyřezané díly zadních kol. Kružítko používám jen na vnější obvody, vnitřky ručně.

Pokračování příště....