Brabham BT48, 1979, GP Německa, GP Argentiny /Rado/ 1:18

Jak se to staví ...
(hotové modely bez komentáře ke stavbě dávejte, prosím, do Galerie)
Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Brabham BT48, 1979, GP Německa, GP Argentiny /Rado/ 1:18

Příspěvekod frydek665 » 01 březen 2013 20:41

Nešlo odolat. Dnes mi přišla várka modelů od Rada a když jsem si prohlížel tento model, tak jsem prostě neodolal. Brabham BT48 bylo jedno z klíčových aut, co se týče mého zájmu o F1. Bylo mi tehdy 13 a hrozně moc jsem fandil Niki Laudovi a spolu s mým oblíbeným jezdcem jsem fandil i celému týmu za který závodil. Když byl Lauda u Ferrari, fandil jsem Ferrari a když Lauda přestoupil k Brabhamu, fandil jsem Brabhamu. Bohužel, toto auto byl hrozný křáp, především díky motorům Alfa Romeo a Lauda tím byl hodně frustrovaný. Vše vyvrcholilo v pátek, v tréninku před GP Kanady (i když tam už byl poprvé nasazen typ BT49), kdy Lauda vystoupil z vozu a řekl, že okamžitě končí a že na světě jsou důležitější věci, než jen kroužit pořád dokola někde u konce závodního pole. V kvalifikaci i samotném závodě jej pak narychlo nahradil Ricardo Zunino, který se v Kanadě náhodně nachomýtl. Laudův náhlý odchod z F1 byl pro mě šok, komu já budu fandit? A tak jsem začal fandit Laudovu spolujezdci, v té době vlastně nováčku v F1, Nelsonu Piquetovi. Tomu jsem pak fandil po celou jeho kariéru a odměnil se mi za to ziskem tří titulů Mistra světa :P .
Tak doufám, že tento model moc nezmrším...

Obrázek Obrázek
Naposledy upravil(a) frydek665 dne 15 duben 2013 11:45, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Novis
Příspěvky: 1061
Registrován: 10 leden 2007 19:10
Bydliště: Chlum (Křemže)

Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18

Příspěvekod Novis » 01 březen 2013 21:22

Abys nedopadl jako já....rozlepených pidlion modelů a pořád to asi není dost. Od včera, kdy mi dorazila zásilka od FT, nemůžu z hlavy dostat Yannův Lotus.
Dávám si tak dva týdny, pak to nevydržím a střihnu do něj :lol:
Galerie

Na stole:
F2003 GA, F2004, 95T, MP4/7A, MP4/8
Lakovna / dodělávky:
Tyrr 006, 018, 97T, 126CK, F2000, FW11B, 312T, FW08C, MP4/4
Pod stolem (u ledu):
FW07, FW11, Tyrr 023

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18

Příspěvekod frydek665 » 01 březen 2013 21:29

No to já jsem tak už dopadl. Ále co, je to zábava a tak dělám to, na co mám zrovna chuť :P .

Dan
Příspěvky: 424
Registrován: 23 duben 2012 18:42

Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18

Příspěvekod Dan » 01 březen 2013 21:47

Tak to Vás nechápu jak to zvládáte odzkakovat od modelu k modelu. Já dělám vždy na jednom. Ani nevím jak bych to ukládal rozpracované.

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18

Příspěvekod frydek665 » 02 březen 2013 01:15

No jednoduše to šoupneš do krabice a až máš náladu (a krabici se ti podaří najít), tak můžeš pokračovat :) .

Připojil jsem bočnice. V návodu je sice psáno, že chladiče by se měly k bočnicím vlepit ještě před připojením bočnic k trupu, ale mě osobně přijde snadnější připojit chladiče až poté, co jsou bočnice nalepeny k trupu.

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Henrich Sobotka
Příspěvky: 1363
Registrován: 26 září 2011 22:13
Bydliště: KPS
Kontaktovat uživatele:

Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18

Příspěvekod Henrich Sobotka » 02 březen 2013 07:57

Ty si rýchly... Ja sa z bočnicami trápim už týždeň. Dúfam, že to dnes opriem a konečne tú prvú časť doladím. Idem radšej robiť.
henkie
Fittipaldi F6A, Surtees TS14, Ensign N175, Prost AP03, Ferrari 156/85

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18

Příspěvekod frydek665 » 02 březen 2013 08:23

Henkie je to pohodovka, všechno hezky pasuje ;) .
Dostal jsem se do stadia, kdy bych měl přilepit chladiče do bočnic, jenže nastal menší problém a musím požádat Rada o radu. Z návodu ani z návodné kresby mi není jasné nasměrování chladičů, dokonce ani jejich horní kryt s žaluziemi mi v tomto směru moc nepomohl. Správná poloha je na levé fotce, nebo na pravé???

Obrázek Obrázek

Já si teda myslím, že na pravé, ale nevím...

Uživatelský avatar
Henrich Sobotka
Příspěvky: 1363
Registrován: 26 září 2011 22:13
Bydliště: KPS
Kontaktovat uživatele:

Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18

Příspěvekod Henrich Sobotka » 02 březen 2013 08:35

Tiež nad tým rozmýšľam, šak i hovorím, že sa s tým pasujem už týždeň. Mne nesedí práca z veľkými dielmi... skúsim net pozrieť nejaké foto originálu.
henkie
Fittipaldi F6A, Surtees TS14, Ensign N175, Prost AP03, Ferrari 156/85

Uživatelský avatar
Henrich Sobotka
Příspěvky: 1363
Registrován: 26 září 2011 22:13
Bydliště: KPS
Kontaktovat uživatele:

Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18

Příspěvekod Henrich Sobotka » 02 březen 2013 08:37

frýdku myslím, že spodná fotka je správne. pozri na túto stránu a vyroluj to dole.
http://philippe.boursin.perso.sfr.fr/pdgcaro3.htm
henkie
Fittipaldi F6A, Surtees TS14, Ensign N175, Prost AP03, Ferrari 156/85

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18

Příspěvekod frydek665 » 02 březen 2013 08:48

Super, díky! Takže se potvrdila má domněnka, že správně to mám na pravé fotce.

Uživatelský avatar
Rado Radevicz
Příspěvky: 570
Registrován: 16 září 2008 22:06
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18

Příspěvekod Rado Radevicz » 02 březen 2013 12:07

Vyřešili jste to beze mě, máte to dobře. Vypadá to na tvůrčí víkend i u mě, usedám k novým modelům. Zatím to máte oba dobré, ať se daří i nadále..
Vydavatelství Modely F1 - - Formule 1 a sportovní vozy

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18

Příspěvekod frydek665 » 02 březen 2013 14:21

Dnes je venku krásně a tak můžu lepit na dvoře a to jsem ve svém živlu. Přidal jsem ochranný oblouk a sestavil jsem kryt motoru s krytem sání. Kryt sání je u této verze z GP Německa jiný, než u ostatních verzí (takový jakoby seříznutý).

Obrázek Obrázek

Ivan.Šimeček
Příspěvky: 1022
Registrován: 23 srpen 2008 20:35
Bydliště: Buzulucká 322 , 41603 Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18

Příspěvekod Ivan.Šimeček » 02 březen 2013 14:28

No ty jsi se teda rozjel,vypadá to moc pěkně :shock:
Všichni,kdo jsme podlehli lepení papíráků,jsme GOGO

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18

Příspěvekod frydek665 » 02 březen 2013 14:46

Díky, baví mě to :P .
Pro porovnání vkládám dvě fotky z GP Německa. Na levé je verze z tréninku, která je předlohou pro tento model. Kryt sání je na rozdíl od jiných verzí seříznutý. Na pravé je verze ze závodu s běžně používaným hranatým krytem.

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Umberto
Příspěvky: 1082
Registrován: 30 duben 2012 13:43
Bydliště: Silůvky (Brno-venkov)

Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18

Příspěvekod Umberto » 02 březen 2013 14:51

Peťo kdyby ti bylo dvacet tak bych řekl že ses něčím nastřelil a lepíš dokud to nebudeš mít hotový :lol: :lol:


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti

cron