Stránka 1 z 8
Brabham BT48, 1979, GP Německa, GP Argentiny /Rado/ 1:18
Napsal: 01 březen 2013 20:41
od frydek665
Nešlo odolat. Dnes mi přišla várka modelů od Rada a když jsem si prohlížel tento model, tak jsem prostě neodolal. Brabham BT48 bylo jedno z klíčových aut, co se týče mého zájmu o F1. Bylo mi tehdy 13 a hrozně moc jsem fandil Niki Laudovi a spolu s mým oblíbeným jezdcem jsem fandil i celému týmu za který závodil. Když byl Lauda u Ferrari, fandil jsem Ferrari a když Lauda přestoupil k Brabhamu, fandil jsem Brabhamu. Bohužel, toto auto byl hrozný křáp, především díky motorům Alfa Romeo a Lauda tím byl hodně frustrovaný. Vše vyvrcholilo v pátek, v tréninku před GP Kanady (i když tam už byl poprvé nasazen typ BT49), kdy Lauda vystoupil z vozu a řekl, že okamžitě končí a že na světě jsou důležitější věci, než jen kroužit pořád dokola někde u konce závodního pole. V kvalifikaci i samotném závodě jej pak narychlo nahradil Ricardo Zunino, který se v Kanadě náhodně nachomýtl. Laudův náhlý odchod z F1 byl pro mě šok, komu já budu fandit? A tak jsem začal fandit Laudovu spolujezdci, v té době vlastně nováčku v F1, Nelsonu Piquetovi. Tomu jsem pak fandil po celou jeho kariéru a odměnil se mi za to ziskem tří titulů Mistra světa

.
Tak doufám, že tento model moc nezmrším...

Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18
Napsal: 01 březen 2013 21:22
od Novis
Abys nedopadl jako já....rozlepených pidlion modelů a pořád to asi není dost. Od včera, kdy mi dorazila zásilka od FT, nemůžu z hlavy dostat Yannův Lotus.
Dávám si tak dva týdny, pak to nevydržím a střihnu do něj

Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18
Napsal: 01 březen 2013 21:29
od frydek665
No to já jsem tak už dopadl. Ále co, je to zábava a tak dělám to, na co mám zrovna chuť

.
Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18
Napsal: 01 březen 2013 21:47
od Dan
Tak to Vás nechápu jak to zvládáte odzkakovat od modelu k modelu. Já dělám vždy na jednom. Ani nevím jak bych to ukládal rozpracované.
Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18
Napsal: 02 březen 2013 01:15
od frydek665
No jednoduše to šoupneš do krabice a až máš náladu (a krabici se ti podaří najít), tak můžeš pokračovat

.
Připojil jsem bočnice. V návodu je sice psáno, že chladiče by se měly k bočnicím vlepit ještě před připojením bočnic k trupu, ale mě osobně přijde snadnější připojit chladiče až poté, co jsou bočnice nalepeny k trupu.

Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18
Napsal: 02 březen 2013 07:57
od Henrich Sobotka
Ty si rýchly... Ja sa z bočnicami trápim už týždeň. Dúfam, že to dnes opriem a konečne tú prvú časť doladím. Idem radšej robiť.
Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18
Napsal: 02 březen 2013 08:23
od frydek665
Henkie je to pohodovka, všechno hezky pasuje

.
Dostal jsem se do stadia, kdy bych měl přilepit chladiče do bočnic, jenže nastal menší problém a musím požádat Rada o radu. Z návodu ani z návodné kresby mi není jasné nasměrování chladičů, dokonce ani jejich horní kryt s žaluziemi mi v tomto směru moc nepomohl. Správná poloha je na levé fotce, nebo na pravé???

Já si teda myslím, že na pravé, ale nevím...
Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18
Napsal: 02 březen 2013 08:35
od Henrich Sobotka
Tiež nad tým rozmýšľam, šak i hovorím, že sa s tým pasujem už týždeň. Mne nesedí práca z veľkými dielmi... skúsim net pozrieť nejaké foto originálu.
Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18
Napsal: 02 březen 2013 08:37
od Henrich Sobotka
frýdku myslím, že spodná fotka je správne. pozri na túto stránu a vyroluj to dole.
http://philippe.boursin.perso.sfr.fr/pdgcaro3.htm
Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18
Napsal: 02 březen 2013 08:48
od frydek665
Super, díky! Takže se potvrdila má domněnka, že správně to mám na pravé fotce.
Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18
Napsal: 02 březen 2013 12:07
od Rado Radevicz
Vyřešili jste to beze mě, máte to dobře. Vypadá to na tvůrčí víkend i u mě, usedám k novým modelům. Zatím to máte oba dobré, ať se daří i nadále..
Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18
Napsal: 02 březen 2013 14:21
od frydek665
Dnes je venku krásně a tak můžu lepit na dvoře a to jsem ve svém živlu. Přidal jsem ochranný oblouk a sestavil jsem kryt motoru s krytem sání. Kryt sání je u této verze z GP Německa jiný, než u ostatních verzí (takový jakoby seříznutý).

Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18
Napsal: 02 březen 2013 14:28
od Ivan.Šimeček
No ty jsi se teda rozjel,vypadá to moc pěkně

Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18
Napsal: 02 březen 2013 14:46
od frydek665
Díky, baví mě to

.
Pro porovnání vkládám dvě fotky z GP Německa. Na levé je verze z tréninku, která je předlohou pro tento model. Kryt sání je na rozdíl od jiných verzí seříznutý. Na pravé je verze ze závodu s běžně používaným hranatým krytem.

Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18
Napsal: 02 březen 2013 14:51
od Umberto
Peťo kdyby ti bylo dvacet tak bych řekl že ses něčím nastřelil a lepíš dokud to nebudeš mít hotový
