Chromovaným hrdinou se stává lepící hliníková páska, se kterou jsem přišel v práci do styku při kotvení technických tepelných izolací.
Prakticky se jedná o alobal s lepidlem na jedné straně, které mimochodem drží jak čert,
a pokud se s páskou chytnete někde, kde jste nechtěli, můžete celý díl zahodit, protože to neopravíte.
Postup pochromování válců pak byl následující:
- vyříznout pruch folie o 1mm delší než olepovaný obvod a o cca 6mm širší pro další tvarování
- vložit folii do válce a usadit. (nervově nejnáročnější)
- vzhledem k síle přehybu (0,5mm) nastříhat přesahující obvod na jednotlivé úseky.
- přehnout po úsecích.
Charakteristickou drobnou vadou pak je, že na rantlu disku jsou znatelné (záleží na citlivosti oka pozorovatele) jednotlivé střihy.
Zadní ráfky byly opatřeny válečkem z původního dílu, který tam měl přijít po vnějším obvodě.
Tím jsem si zachoval hloubku, do jaké je potřeba vsunout čelo ráfku, a byla zachována harmonie konečného oasazení.
Váleček bude osazen na kulaté párátko, které již číhá v chráničkách, které jsou nalepeny na bloku motoru a i s válečkem bude vše elegantně ukryto ve zmiňovaných chráničkách.
Ještě matky.

Prozatimní výsledek.