kryt ATS D4 Ford

Jak se to staví ...
(hotové modely bez komentáře ke stavbě dávejte, prosím, do Galerie)
Uživatelský avatar
Kašpi
Příspěvky: 304
Registrován: 04 prosinec 2005 21:58

kryt ATS D4 Ford

Příspěvekod Kašpi » 26 srpen 2006 04:35

Obrázek

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: kryt ATS D4 Ford

Příspěvekod 11111 » 04 září 2006 07:43

Ahoj, nevím zda jsem pochopil správně příspěvek, on se dá dvěmi způsoby.
1. Jak jsi řešil síťku
2. Jak jsi řešil sundávání krytu motoru.

V případě budu dva je lepší odstřihnout zadní část v místě dělení a bočnice k modelu přilepit. Jako sundavací kryt motoru ponechat zadní část.

Jinak super, já jsem ve fázi broušení a tmelení.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

fefee

Příspěvekod fefee » 04 září 2006 12:54

Neviem :roll: , možno to len na tej fotke tak vyzerá, ale tá sieťka sa mi zdá príliš riedka. V reálu by cez ňu do sania valcov mohol kľudne prepadnúť vrabec... :roll:

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 04 září 2006 14:14

fefee, máš pravdu, ale nevíme co stavitel modelu sledoval. Možná kryt není sundavací a chce aby bylo na motor vidět.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

fefee

Příspěvekod fefee » 04 září 2006 19:26

To ma tiež napadlo, ale je to na úkor reálnosti modelu, a to by som si ja neodpustil... :twisted:
Ja by som tento problém riešil tak že postavím si dva totožné modely a jeden bude mať odokrytý celý kryt motora a druhý bude napevno. Tak ako napr. u Antonického Benettone B 190, ten model si vyslovene žiada aby bol postavený dva krát.
Myslím si že toto je najlepšia stredná cesta... :wink: 8)

Uživatelský avatar
Kašpi
Příspěvky: 304
Registrován: 04 prosinec 2005 21:58

Příspěvekod Kašpi » 05 září 2006 17:12

Ono to to tak nevypadá, ono to tak je.

Síťka vlastně není síťka ale pletivo a propadl by skrze ně asi i albatros.
V době stavby jsem nic lepšího neměl a vyměnit to je otázka maximálně půl hoďky.
Mnohem podstatnější řekl bych je otázka: sundat či nesundat?

Netvrdím že řešení viz. obrázek je optimální (kryt takto na 99% dělen nebyl ale při stavbě se mi to přímo takto nabízelo).
Jestli mi ale něco připadá fakt blbé, tak je to vytahovat motor i s nápravou.
To bych snad motor nedělal vůbec nebo bych spíš stavěl něco jiného.

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 06 září 2006 07:58

to Kaapi: Na 99,99 procent byl ale kryt dělen v místě čáry na zadní části vrchů bočnic. proč jsi nepřistoupil k tomuto řešení. Já to budu řešit právě takto.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Kašpi
Příspěvky: 304
Registrován: 04 prosinec 2005 21:58

Příspěvekod Kašpi » 06 září 2006 10:43

to 11111: jestli to tak fakticky je tak to předělám, nebude to problém.
materiálů k tomuto vozu je pomálu, ale tvoje řešení je asi nejlepší.
Alespoň se ten model bude dát za něco chňapnout když bočnice budou nalepeny napevno. Jediné co mě mrzí je že nebudou vidět tak pěkně chladiče.Obrázek

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 15 listopad 2006 10:56

Patlám, patlám, patlám. Takto vypadá model před polepením :D Kryt jsem řešil sundavací, což mi povolilo prodloužit profilovaný podvozek do skutečné podoby.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) 11111 dne 15 leden 2010 10:44, celkem upraveno 1 x.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

fefee

Příspěvekod fefee » 15 listopad 2006 12:23

Brutál, to je jak výroba tmelenej plechovej karosérie z dokumentu Hot Road na Discavery channel...

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 15 listopad 2006 15:17

fefee píše:Brutál, to je jak výroba tmelenej plechovej karosérie z dokumentu Hot Road na Discavery channel...


ne...... :? tam to umí lépe. :oops:
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 11 leden 2007 10:36

Než odjedu na služebku tak jsem nafotil oblepený model, zatím bez laku.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Pokud bude štěstí přát, budu jej mít v Brně.
Naposledy upravil(a) 11111 dne 15 leden 2010 10:40, celkem upraveno 1 x.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Honza
Příspěvky: 449
Registrován: 29 září 2003 07:50
Bydliště: Kolínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Honza » 11 leden 2007 13:56

Hoši,

Možná že se pletu, ale rychloupínáky které jdou podél kokpitu dozadu naznačují ,že vrchní část šla určitě sundat, jak by se jinak dostali k chladičům, že? Správně by to mělo být, že bok bočnice by byl přilepený napevno, horní plocha sundavací a zadní část sundavací. určitě by to šlo udělat.

Honza
Příspěvky: 449
Registrován: 29 září 2003 07:50
Bydliště: Kolínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Honza » 11 leden 2007 14:09

Sorry, dělení je ještě trochu jinak :oops:

Obrázek

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3134
Registrován: 20 srpen 2006 13:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 11 leden 2007 14:20

WOW :o :o :o ......jen nevěřícně s otevřenou hubou koukám a tupě zírám na tu precizní prácičku.Nemám slov jak jsem mimo...Tvuj styl práce Jardo má své ovoce a my amatéři se můžeme jen a jen stále učit.Smekám smekám a zase smekám.ZD.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!
Nová Galerie


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 hostů

cron