Ferrari 312T4 1979

Jak se to staví ...
(hotové modely bez komentáře ke stavbě dávejte, prosím, do Galerie)
Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Ferrari 312T4 1979

Příspěvekod 11111 » 12 září 2006 09:04

Včera jsem jemným smirkem 500A srovnal nerovnosti laku na bočnicích, ale nemá to ten lesk. Dnes se půjdu pozeptat na něco pro vyleštení dvousložkového Body. Vůz jsem složil přilepil sklo z folie. To byl docela horor :D Lepil jsem jej na tupo na nastříkaný model. :D Fotky tady umístím Mudde až po finální úpravě :wink:
Naposledy upravil(a) 11111 dne 11 leden 2008 12:16, celkem upraveno 1 x.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

mudd
Příspěvky: 39
Registrován: 16 září 2004 09:26

Re: Ferrari 312T4

Příspěvekod mudd » 14 září 2006 09:48

11111 píše: Fotky tady umístím Mudde až po finální úpravě :wink:

cekam, cekam...

mozna nebyl by spatny napad dat semka fotky i o stavbe modelu - mohli bychom neco odkoukat, respektive dostat varovani snad vcas, pokud delame neco divne.

proskleni resim pri stavbe, ty folie (moje) lakovani prezijou, pokud dostanou dostatecne hostou posledni vrstvu, nebudou matni

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 312T4

Příspěvekod 11111 » 14 září 2006 10:57

mudd píše:
11111 píše: Fotky tady umístím Mudde až po finální úpravě :wink:

cekam, cekam...

mozna nebyl by spatny napad dat semka fotky i o stavbe modeu


Bohužel v průběhu stavby nefotím a model už je složený. Příští týden budou fotky.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 312T4

Příspěvekod 11111 » 21 září 2006 10:36

Moc se omlouvám, pokud se mi dnes nepodaří model nafotit bez vyleštěných bočnic a v pátek fotky tady umístit, tak se to pozdrží. Odlétám na týden už v sobotu.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 312T4

Příspěvekod 11111 » 02 říjen 2006 12:53

Naposledy upravil(a) 11111 dne 14 listopad 2006 16:38, celkem upraveno 3 x.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

mudd
Příspěvky: 39
Registrován: 16 září 2004 09:26

Re: Ferrari 312T4

Příspěvekod mudd » 02 říjen 2006 14:19



pekny model :)
ja uz nejake dva tydny na to jsem ani nesahnul, neni cas :( jako nejvetsi problem byl najit, jak vypada t4 zespoda. na netu jsem nasel jenom fotku tamiye
Obrázek

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 312T4

Příspěvekod 11111 » 02 říjen 2006 14:54

Mám půhledy 312T4 v knize Ferrari 1948-2002 a tam je tedy umístění výfuků tak jak je mám já, nahoře. Navíc motor je částečně kapotovaný. Je ovšem pravda, že jsem četl vyjádření Jodyho Schektera, že navrhoval Forgillerimu jiné umístění výfuků a auto rázem lépe sedělo. Bude tedy asi záležet z kterého období vůz je. Vím že původně má PŠ výfuky tak jako Tamiye, ty ale podle průhledů odpovídají 312T5 a ne T4. Mám doma nafocenou 312T5 z musea v Turíně a tam odpovídají průhledům 312T5. Proto jsem a zatím stále věřím této knize.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

mudd
Příspěvky: 39
Registrován: 16 září 2004 09:26

Re: Ferrari 312T4

Příspěvekod mudd » 04 říjen 2006 07:01

11111 píše:Mám půhledy 312T4 v knize Ferrari 1948-2002 a tam je tedy umístění výfuků tak jak je mám já, nahoře. Navíc motor je částečně kapotovaný.....


ijjjjj, ta knizka musi byt dobra, urcite bych nasel misto na regalu pro takovou vec ;)

ja uz mam rozdelany spodek a'la tamiya, takze budu pokracovat v tom. krasny na starsich formuli je, ze snad nikdy neexestovala jenom jedina verze vozu :)

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 312T4

Příspěvekod 11111 » 04 říjen 2006 07:47

mudd píše:
11111 píše:Mám půhledy 312T4 v knize Ferrari 1948-2002 a tam je tedy umístění výfuků tak jak je mám já, nahoře. Navíc motor je částečně kapotovaný.....


ijjjjj, ta knizka musi byt dobra, urcite bych nasel misto na regalu pro takovou vec


Vím o třech v republice, ale bude jich více. :D Mají ji všichni členové Fórum teamu a hodně pomohla při konstrukci modelů Ferrari 158 a 1512. Nedá se zakoupit v ČR. Teď sháníme a zjišťujeme jak zakoupit tuto knihu.

Kniha obsahuje průhledy vozů z 1,5 litrové F1 !!!!!!!!!!!!! Cena 39,99 Liber !!!!!!!!!§

http://www.automobilsport.com/racing-1- ... 13777.html

http://www.rallywebshop.com/index.php?s ... 1.97267765

http://www.mazzotti.com/bmclassics/Shop ... ion=detail
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Jirka
Site Admin
Příspěvky: 687
Registrován: 07 říjen 2003 16:59
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Jirka » 06 říjen 2006 22:46


Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 09 říjen 2006 09:21

Ještě proč jsem spodek vlastně upravoval? Je to krásný příklad toho, jak se plochý dvanáctiválec s nízkým těžištěm obrátil z výhody v nevýhodu. Malé 1,5 litry turbo a klasické osmiválce V 90 stupňů poskytovaly mnohem více prostoru ke tvarování bočnic. 312T4 zvítězila hlavně díky spolehlivosti, zato navazující typ 312T5 úplně propadl.
PS: mudde fotka Tamiye mi chyběla. Škoda že jsi ji neposlal dříve, možná bych se také odhodlal k nekapotované verzi výfuků. Nicméně spodní plochy profilovaného podvozku byly určitě v barvě hliníku, ne lakované červeně.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

marec
Příspěvky: 2388
Registrován: 12 říjen 2006 06:47

t

Příspěvekod marec » 12 květen 2007 20:39

skusim aj ja ...

Obrázek

marec
Příspěvky: 2388
Registrován: 12 říjen 2006 06:47

r

Příspěvekod marec » 06 červenec 2007 18:10

na zadne a predne kridlo som pouzil chromovy spray - efekt je vyborny.
m.
Obrázek

marec
Příspěvky: 2388
Registrován: 12 říjen 2006 06:47

t

Příspěvekod marec » 07 červenec 2007 21:40

Obrázek

Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1153
Registrován: 24 říjen 2003 12:16
Bydliště: Trnava

Příspěvekod hepyno » 07 červenec 2007 21:43

Ten ochranný oblúk je tiež chrómový sprej? vyzerá to skvele :D
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů