Brabham BT 26 Monaco GP, č. 2 / ABC, Forum Team / 1:24

Jak se to staví ...
(hotové modely bez komentáře ke stavbě dávejte, prosím, do Galerie)
Uživatelský avatar
Tomáš B.
Příspěvky: 225
Registrován: 17 březen 2007 19:53
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Brabham BT 26 Monaco GP, č. 2 / ABC, Forum Team / 1:24

Příspěvekod Tomáš B. » 23 červen 2007 19:37

Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) Tomáš B. dne 25 říjen 2007 18:00, celkem upraveno 4 x.
Kvalitní doutníky nevyrábí v Havaně, ani v Maranellu, ale u Forum Teamu

Uživatelský avatar
Tomáš B.
Příspěvky: 225
Registrován: 17 březen 2007 19:53
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomáš B. » 01 srpen 2007 07:26

Tak při vyřezávání žeber na Hooda se mi zachtělo něčeho jiného. Porabku jsem nezvolil, nechce se mi to dodělat i když u ní chybí pár dílků. Tak přišla řada na doutníček.

Tady je včerejší večerní pokrok, dneska budu pokračovat dál, jde to pomalu, protože to jsou malé díly, ale lepší pomalu než nic, že.
Obrázek

Omlouvám se za kvalitu fotky, ale foťák se kterým normálně fotím se pos... no prostě je v opravně :?
Kvalitní doutníky nevyrábí v Havaně, ani v Maranellu, ale u Forum Teamu

Uživatelský avatar
Tomáš B.
Příspěvky: 225
Registrován: 17 březen 2007 19:53
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomáš B. » 01 srpen 2007 09:12

Pokračuji dál a v návodu čtu, že se má udělat řadicí páko podle dílu "B", 15 minut ho hledám až to vzdám a podívám se na záložní sken a vidím že ten nákres je už zalepený pod sedačkou, to mě dostalo, tak to sem píšu pro případné další stavitele :wink:

Obrázek
Kvalitní doutníky nevyrábí v Havaně, ani v Maranellu, ale u Forum Teamu

Uživatelský avatar
kvr
Příspěvky: 464
Registrován: 06 březen 2006 10:32
Bydliště: Vancouver
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod kvr » 01 srpen 2007 12:20

Hm, tohle mi u těch modelů docela vadí, speciálně u některých Petra Špinlera - typicky osy a tvarování deflektorů jsou zakreslené na podlaze, která se přelepí někdy na začátku stavby. Přitom kolem návodné kresby je obvykle spousta nevyužitého místa :-/

S Fórum týmem zatím nemám zkušenosti (stydím se :oops: ), takže díky za upozornění.

Uživatelský avatar
Tomáš B.
Příspěvky: 225
Registrován: 17 březen 2007 19:53
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomáš B. » 01 srpen 2007 14:37

Tak u toho modelu to bylo jenom toto, když jsem se díval na další věci tak ty jsou zakresleny normálně mezi dílky a ne na nějakém jiném :wink:
Kvalitní doutníky nevyrábí v Havaně, ani v Maranellu, ale u Forum Teamu

Uživatelský avatar
Milanos
Příspěvky: 152
Registrován: 05 únor 2007 15:42
Bydliště: Vlašim

Příspěvekod Milanos » 01 srpen 2007 14:56

Nemám sice vystřihovánku Brabhama doma, ale nepíše se většinou na začátku návodu v přípravných pracích, že se má udělat to či to? Myslím že zrovna díl B, v tomto případě řadička, by tam být mohla ne?
Rozpracováno:

BRM P 201
McLaren MP 4/4
Williams FW 30
Zakspeed 841 i s motorem

Uživatelský avatar
Tomáš B.
Příspěvky: 225
Registrován: 17 březen 2007 19:53
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomáš B. » 01 srpen 2007 16:48

Jo je to tam, ale já to ze začátku neudělal protože pak bych to určitě ztaratil a dělal bych to znova :wink: Ale máš pravdu je to tam :!:
Kvalitní doutníky nevyrábí v Havaně, ani v Maranellu, ale u Forum Teamu

Uživatelský avatar
Tomáš B.
Příspěvky: 225
Registrován: 17 březen 2007 19:53
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomáš B. » 02 srpen 2007 08:29

Rozhodl jsem se, že volant udělám plastičtější, tak sem na něj postupně nanesl 3 vrstvy herkula, tak to vypadá:

Obrázek

Teď už stačí jen natřít. Tady je pro porovnání fotka druhé strany volantu, je zatím nenatřená.

Obrázek
Kvalitní doutníky nevyrábí v Havaně, ani v Maranellu, ale u Forum Teamu

Uživatelský avatar
kvr
Příspěvky: 464
Registrován: 06 březen 2006 10:32
Bydliště: Vancouver
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod kvr » 02 srpen 2007 08:51

Milanos píše:Nemám sice vystřihovánku Brabhama doma, ale nepíše se většinou na začátku návodu v přípravných pracích, že se má udělat to či to? Myslím že zrovna díl B, v tomto případě řadička, by tam být mohla ne?


To je asi recht, ale udělat nejdřív všechny přípravné práce, a potom teprv začít stavět, tak bych asi po týdnu docela těžko zkoumal, co k čemu patří :-/

Ale volant pěkný :)

Uživatelský avatar
Milanos
Příspěvky: 152
Registrován: 05 únor 2007 15:42
Bydliště: Vlašim

Příspěvekod Milanos » 02 srpen 2007 15:06

Hm tak jsem asi divnej, ale pokud se nepletu, tak na standartních modelech těch prací moc není. 3 osy kol (někde jen 2), osa volantu, tlumiče, řadička, ochranný oblouk a tam kde je řiditelná i přední náprava tak tam bych chápal že čepy by člověk i mohl poznačit, ale já si to vždycky udělám na začátku a tak nějak mám v hlavě co kam patří. co člověk to jinej styl to je jasný, jen jsem chtěl nastínit, že to na začátku návodu kluci nepíšou jen tak že jinde nebylo místo. :wink:
Rozpracováno:



BRM P 201

McLaren MP 4/4

Williams FW 30

Zakspeed 841 i s motorem

Uživatelský avatar
Tomáš B.
Příspěvky: 225
Registrován: 17 březen 2007 19:53
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomáš B. » 02 srpen 2007 19:25

Obrázek
Kvalitní doutníky nevyrábí v Havaně, ani v Maranellu, ale u Forum Teamu

Uživatelský avatar
kvr
Příspěvky: 464
Registrován: 06 březen 2006 10:32
Bydliště: Vancouver
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod kvr » 03 srpen 2007 08:54

Milanos píše:Hm tak jsem asi divnej, ale pokud se nepletu, tak na standartních modelech těch prací moc není. 3 osy kol (někde jen 2), osa volantu, tlumiče, řadička, ochranný oblouk a tam kde je řiditelná i přední náprava tak tam bych chápal že čepy by člověk i mohl poznačit, ale já si to vždycky udělám na začátku a tak nějak mám v hlavě co kam patří. co člověk to jinej styl to je jasný, jen jsem chtěl nastínit, že to na začátku návodu kluci nepíšou jen tak že jinde nebylo místo. :wink:


Ale jo, většinou je to asi ok, ale třeba, když jsem dělal Porsche 962 C, a přípravné práce dělal na začátku, tak mi na konci zbyla spousta náhradních dílu :-D

Uživatelský avatar
Milanos
Příspěvky: 152
Registrován: 05 únor 2007 15:42
Bydliště: Vlašim

Příspěvekod Milanos » 03 srpen 2007 14:45

Che che tak to se mi taky stává, hlavně když rozebírám svojí motorku. Za tu dobu co jsem ji měl, tak jsem ji rozebral třikrát a vždycky mi zbyly nějaké díly a šrouby. Řekl bych že jsem ji odlehčil už o dvacet kilo a stále jezdí a drží po hromadě :D :D :D
Rozpracováno:



BRM P 201

McLaren MP 4/4

Williams FW 30

Zakspeed 841 i s motorem

Uživatelský avatar
Tomáš B.
Příspěvky: 225
Registrován: 17 březen 2007 19:53
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomáš B. » 03 srpen 2007 19:03

To bys byl špatný opravář kdyby nic nezbylo :lol:
Kvalitní doutníky nevyrábí v Havaně, ani v Maranellu, ale u Forum Teamu

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3134
Registrován: 20 srpen 2006 13:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 03 srpen 2007 20:22

:shock: :shock: :roll: :roll: No hezky pokračuješ Tome. Ta řadící páka
se Ti moc povedla. Volant do vetšího prostorového ztvárnění.. hmmm
poklona, bo jsi k tomu nepoužil žádný jiný materiál. Udílím Ti pochvalu za
další průběh stavby. Fotky ukazují takové detraily, které stajně potom
nejsu vidět a mě se tvůj dosavadní vytvor líbí. Další stavbě zdar.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!
Nová Galerie


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů

cron