Příspěvekod 11111 » 28 srpen 2018 08:39
Ahoj Petře.
Rozdělil bych bezpečnost na bezpečnost a bezpečnost.
Ta první týkající se ochrany zdraví pilota je do jisté míry vpořádku, i když pokud se motosport stává bezpečnější než jízda na kole tak se zamysli nad základním instinktem jako je pud sebezáchovy. Máme tady generaci miléniálů, kteří vyrůstají ve zcela jiném prostředí, mají jiný přístup k hodnotám a také zcela jiný přístup k práci a bezpečnosti. To musíš vidět. Vychovali jsme je tak, že ve školách dostávali jedničky zlaté, stříbrné a ty normální které mají hodnotu naších trojek. Jsou přece vyjímeční, jedineční, ... . Mnoho z těchto rysů najdeš i v chování některých pilotů F1.
Ta druhá se týká tratí. Vettel v Německu havaroval a po zásluze skončil. To říkám jako fanda Ferrari! Sterilní tratě kde je přistávací plocha okolo zatáček je jako ve PC hře nový život. Přesně styl vyjímečné generace bez respektu.
Takže za mne posilovat bezpečnost vozu ano, tratí ne! Chyba musí být trestána vyřazením ze závodu, ne životem. Budou jezdit s respektem a brzdit o chlup dříve čímž vznikne prostor pro předjížděcí manévry.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969