Stránka 2 z 3

Napsal: 13 březen 2011 22:20
od Marek
...GP Australie 2011 - který rošt v historii může nabídnout petřejší paletu aut - motorů, reklam, stájí, zastoupení národností a hlavně pět mistrů světa, než závod, který nás čeká :D

...kdybych byl kouzelník postavil bych na ni také Fangia vedle Mosse, Hilla vedla Clarka, Stewarta vedle Fittipaldiho, Sennu vedle Prosta a Schumachera vedle Hakkinena. Kdo by asi zvítězil, řekněme ve Spa?

Napsal: 13 březen 2011 23:42
od Achard
Kdybych si měl vybrat podle pestrosti pole, vyhrál by to rok 1974, kde se o start ucházelo dnes nepředstavitelných 63 jezdců...
Pokud bych ale měl rozhodovat srdcem, byl by to rok 1979 - Ferrari, Ligier, Williams, Lotus, Brabham, Renault, Arrows...to byla krása!

Napsal: 13 březen 2011 23:48
od blazo
Marek píše:...GP Australie 2011 - který rošt v historii může nabídnout petřejší paletu aut - motorů, reklam, stájí, zastoupení národností a hlavně pět mistrů světa, než závod, který nás čeká :D

...kdybych byl kouzelník postavil bych na ni také Fangia vedle Mosse, Hilla vedla Clarka, Stewarta vedle Fittipaldiho, Sennu vedle Prosta a Schumachera vedle Hakkinena. Kdo by asi zvítězil, řekněme ve Spa?


Vítěze bych tipoval na Nikiho Laudu nebo Jackyho Ickxe

Napsal: 14 březen 2011 00:04
od Achard
blazo píše:
Marek píše:...GP Australie 2011 - který rošt v historii může nabídnout petřejší paletu aut - motorů, reklam, stájí, zastoupení národností a hlavně pět mistrů světa, než závod, který nás čeká :D

...kdybych byl kouzelník postavil bych na ni také Fangia vedle Mosse, Hilla vedla Clarka, Stewarta vedle Fittipaldiho, Sennu vedle Prosta a Schumachera vedle Hakkinena. Kdo by asi zvítězil, řekněme ve Spa?


Vítěze bych tipoval na Nikiho Laudu nebo Jackyho Ickxe


Ickx by vyhrál na Nürburgringu... Ve Spa bych za vítěze tipnul J.Clarka (na původním okruhu určitě), po velkém boji s M.Schumacherem a A.Sennou...

1990

Napsal: 14 březen 2011 06:48
od marec
1990

Napsal: 14 březen 2011 14:37
od SuomiHill
Hlasuju pro rok 1975, první rok, kdy jsem začal formuli 1 sledovat.

Napsal: 14 březen 2011 18:20
od diskus
1979

Napsal: 15 březen 2011 19:43
od mára
Opakuji myslím po Frýdkovi, moje nejoblíbenější sezóna je 1983, prostě žeru ty raketky se zkrácenými bočnicemi.
Jinak obecně 70.léta, kdy každá stáj měla jiné auto a i na bílém modelu šlo poznat o jaký vůz jde. Od cca poloviny devadesátých let jsou auta vesměs stejná bohužel hlavně kvůli nesmyslným předpisům, kdy konstruktéři mnoho možností k uplatnění své kreativity nemají.

Napsal: 15 březen 2011 20:58
od René
Moje najobľúbenejšie sú 80-te roky, vtedy som vydržal pri závodoch od štartu až do cieľa, ešte aj volné piatkové trénigy som si nenechal ujsť a v sobotu takisto kvaldu kde sa celú hodinu bojovalo o pole...a to neexistovala žiadna pracovná skupina pre predbiehanie a ani sa neuvažovalo o polievaní trate :twisted: ...
Ale otázka bola na sezónu tak mne by sa páčila sezóna 1987.

Napsal: 15 březen 2011 21:45
od anonym01
Mě by se líbila sezóna 1950 kdy byl úplný počátek a velké dvanáctiválce vepředu. A pak sezóny 1984-1986.

Napsal: 16 březen 2011 08:34
od Yanno
1973-1975

Napsal: 16 březen 2011 10:01
od michal antonický
1950 - 201..... :wink:

V každém roku lze najít ty nej, nej auta.

Ale je pravdou, že v sedmdesátých letech byly závody hodně srdeční záležitostí, kdy člověk se zatajeným dechem pozoroval, jak piloti mezi sebou bojovali. Jezdilo se na doraz, a bohužel taky někdy až za hranicí možností....
Bylo více stájí i jezdců a tak i samotná kvalifikace byla velkým soubojem s časem....

Napsal: 16 březen 2011 20:19
od Jirka
70. léta jsou opravdu pokud se týká vozů pestrá, ale s s rozmanitostí motorů je to už horší. ;)

Takové odhalené motory na doutníkách třeba z roku 1968, to by bylo pokoukání :D. Vždyť v tomto roce se zůčastnilo závodů celkem (pokud dobře počítám) 19 různých motorů, samozřejmě že ne najednou v jednom závodě :D

Ford Cosworth DFV 3.0 V8
Repco 740 3.0 V8
Repco 860 3.0 V8
Weslake 58 3.0 V12
Honda RA273E 3.0 V12
Honda RA301E 3.0 V12
Honda RA302E 3.0 V8 9
Ferrari 242 3.0 V12
Ferrari 242C 3.0 V12
BRM P142 3.0 V12
BRM P75 3.0 H16
Maserati 10/F1 3.0 V12
Alfa Romeo T33 3.0 V8
Repco 620 3.0 V8
Maserati 9/F1 3.0 V12
Ford Cosworth FVA 1.6 L4
Matra MS9 3.0 V12
Climax FPF 2.8 L4
BMW M12/1 1.6 L4

Napsal: 22 květen 2011 21:15
od silk
Někde výše jsem si dělal spíše legraci, ale teď zcela vážně:

Při listování v časopisech F1Racing kvůli podkladům ke stavbě Ferrari F2007 jsem narazil v prosincovém čísle z roku 2007 na článek Nejlepší rošt F1 - jednalo se
o GP Rakouska 1978. Této velké ceny se zúčastnilo 8 jezdců, kteří se stali nebo měli stát mistry světa a také 21 pilotů vyhrálo nebo je mělo čekat vítězsví v Grand Prix.

Pořadí na startu:

1. R. Peterson
2. M. Andretti
3. J. P. Jabouille
4. C. Reutemann
5. J. Laffite
6. E. Fittipaldi
7. J. Scheckter
8. J. Hunt
9. D. Pironi
10. J. Watson
11. G. Villeneuve
12. N. Lauda
13. P. Depailler
14. P. Tambay
15. A. Jones
16. R. Patrese
17. B. Lunger
18. H. Rebaque
19. D. Daly
20. N. Piguet
21. V. Brambilla
22. C. Regazzoni
23. H.- J. Stuck
24. H. Ertl
25. K. Rosberg
26. R. Arnoux

Takže volím tento hvězdný startovní rošt, který se sice netýká aut, ale Robert snad promine :wink:

Napsal: 24 květen 2011 21:13
od milan paulus
U mě je to složitý. Asi rok 1976. Od té doby sleduju F1. Ale s mým zaměřením... Startovní rošt čítající 97 tipů Ferrari od roku 1948 dodnes.... Já vím, ať žijí cvoci...