Stránka 1 z 5
Lotus 49 John Love, South African GP 1969
Napsal: 09 srpen 2009 13:35
od 11111
Započal jsem hrubou stavbu vozů s mým jubilejním pořadovým číslem 97,98,99,100

Jak jinak, z naší týmové tvorby
Zatím jen trup vozu.

Re: Lotus 49 John Love, South African GP 1969
Napsal: 09 srpen 2009 13:47
od 11111
Hrubá stavba kol, nenechte se mýlit specifikací "B". Jedná se stále o Lotus 49, ale John Love používal širší pneumatiky značky Dunlop s disky kol používané na specifikaci "B"

Re: Lotus 49 John Love, South African GP 1969
Napsal: 15 srpen 2009 12:52
od 11111
Re: Lotus 49 John Love, South African GP 1969
Napsal: 15 srpen 2009 15:53
od 11111
Hotový trup před lakem. Pevný základ pro tmelení a broušení je hotov. Trup jsem úmyslně obvodově zmenšil a natáhl na žebra. Proto jsou vystouplá, kladl jem důraz hlavně na symetrii. Asi 1/2 roku na vůz z technologických důvodů nešáhnu.


Napsal: 12 září 2009 21:17
od Jozef Hovancik
O kolko si zmensil obvod trupu?
Napsal: 12 září 2009 21:20
od Jozef Hovancik
Ahoj, trup jsem po obvodě zmenšil o 2mm přibližně. Jediné důvody proč na modely nešáhnu jsou ty, že mám rozpracovány jiné na kterých pracuji a tyto čekají na přestříknutí lakem po dokončení všech sad kol.
Napsal: 17 říjen 2009 13:34
od 11111
Model dostal základní lak a je tak připraven pro další úpravy. Používám syntetický bezbarvý lak na dřevo

Napsal: 03 leden 2010 17:34
od 11111
Dnes jsem na model naplácal tmel

a strčil jej zase do krabice

Napsal: 04 leden 2010 19:38
od Jozef Hovancik
Ahoj Jarku.Tie spoilery netmeliš?Možeš,prosím ťa opísať ako oblepuješ model?Riedeným lepidlom potieraš model,alebo časť originálu,ktorý práve lepíš,alebo obidva strany?Navlhčuješ tento diel originálu?
Napsal: 30 leden 2010 11:33
od 11111
Ahoj. základem śpěšného oblepování s možností korekce je hladký povrch a žředěný Herkules. Lepidlem doporučuji potřísnit pouze papírový díl a chvíli počkat aby voda vsákla díl se dal vrámci možností na voze natáhnout ši naopak trochu zvlnit a vlny potom zatlačit. S ofsettem se pracuje lépe, nový Cannon C1 nemám odzkoušený. Všeobecně ale platí že na navlhčeném papíře se tisk lépe přizpůsobuje tvarování bez lámání barvy.
Spojlery a bočnice kol tmelím také, vydřž dočkáš se.
Napsal: 30 leden 2010 19:09
od 11111
Brousím a vychytávám nerovnosti, součástí vylepšení bude nepatrný hrb mezi nápravama.

Napsal: 07 únor 2010 13:20
od Tomys
Napsal: 11 duben 2010 16:58
od 11111
Napsal: 19 duben 2010 22:16
od 11111
Jemně jsem bombírování kol přebrousil za účelem chycení základního tvaru a nachystal na druhou finální vrstvu tmelu. Brousím pomocí utržků smirkového plátna.

Napsal: 17 květen 2010 17:31
od 11111