Toto vozidlo možno vidieť na obr. 1.

Obr. 1 Tyrrell 003 Monaco 1971.
Aby sa model viac priblížil k tomuto vozidlu je vhodne spraviť par úprav. Ja by som tu uviedol niektoré jednoduché do ktorých sa môže pustiť asi každý.
Ako vidieť na obr. 1, Tyrrell 003 používal spätné zrkadlá na dlhých vzperách, ktoré vyrobíme z tenkých drôtov.
Ďalšiu úpravu je vhodné urobiť na zadnej náprave.
Uchytenie horného pozdĺžneho ramena na modeli pochádza z Tyrrell 001, ktoré bolo z vonkajšej strany karosérie, ako je to vidieť na obr. 2.

Obr. 2 Uchytenie zadnej nápravy Tyrrell 001
Tyrrell 003 mal toto uchytenie zo zadnej strany na ochrannom oblúku, ako je to vidieť na obr. 3.

Obr. 3 Uchytenie zadnej nápravy Tyrrell 003
Na modeli preto zjednodušene votkneme pozdĺžne ramená do zadného čela.
Trojuholníkové kryty uchytenia 2x pozícia 21 nepoužijeme a biele plôšky na kryte kokpitu 14 zaretušujeme.
Ďalej zadnú nápravu doplníme aj o spodné pozdĺžne rameno ako je to vidieť na obr. 3.
Strmene zadných bŕzd z ohnutéhu "prúžku", pozícia 69, je vhodné nahradiť reálnejšími z iných modelov.
Ľavé zadné čelo môžeme doplniť o olejovú nádrž, ktorú možeme vidieť na obr. 4.

Obr. 4 Olejová nádrž Tyrrell 003
Ďalšou jednoduchou úpravou je doplnenie potrubia chladiacej kvapaliny od motora k vpredu umiestnenému chladiču.
Toto je vedené z vonkajšej strany pozdĺž spodnej hrany karosérie.
Potrubie vyrobíme z drôtu, alebo z cínovej pájky.
Na pravej strane potrubie vedie k obehovému čerpadlu, ktoré môžeme doplniť napr. z Tyrrella 006 pozícia 71. Zároveň môžeme doplniť aj príslušenstvo motora na ľavej strane pozícia 72 Tyrrell 006.
Na ľavej strane potrubie vedie k hlavám motora.
Potrubie možno vidieť na obr. 1 až 4. Vstup potrubia do karosérie je zrejmý z obr. 5.

Obr. 5. Predná náprava Tyrrell 001
Úpravu si zaslúži aj predná náprava, ktorá bolo obdobná ako na Tyrrelli 001 (obr. 5).
Hlavne nepoužijeme os nápravy zo špajle, ktorú vynecháme.
Naopak nápravu doplníme o pružiacu jednotku zo súosého tlmiča a vinutej pružiny podľa obr. 5.
Najjednoduchšou úpravou tehlice prednej nápravy je vlepene zvislých prúžkov podlepeného papiera predstavujúcich zvislý čap a pootočeného T predstavujúceho páku riadenia smerujúco vpred do dielov 27 a 29.
V zadnej časti potom prilepíme polovicu strmeňa brzdy.
Od páky riadenia vedieme tyče riadenia do karosérie. Úpravu predstavuje obr. 6.
Samozrejme môžeme vyrobiť aj novú modelovejšiu tehlicu, samostatný brzdový kotúč a kompletný strmeň brzdy. Ale to už je náročnejšia úprava.

Obr. 6. Predná náprava modelu Tyrrell 003.
Jednoduchou úpravou je tiež nahradenie nakreslených hasiacich prístrojov v kokpite vozidla jednoduchými valcami.
Pri prekreslení modelu môžeme vystrihovánku upraviť aj na Tyrrell 001 (obr. 7).

Obr. 7. Tyrrell 001 Mexico 1970
Spätné zrkadlá ponecháme v pôvodnom vyhotovení.
Na zadnej náprave ponecháme horné ramená v pôvodnom vyhotovení, ale nápravu doplníme o spodné ramená.
Model doplníme o potrubie chladiacej kvapaliny ako je popísané vyššie.
Tak isto upravíme aj prednú nápravu ako na Tyrrelli 003.
Upravíme ochranný oblúk z ktorého odstránime predné vzpery a doplníme ho o dlhé vzpery smerujúce dozadu k vekám hláv motorov ako je to vidieť na obr. 2 a 7.
Zadné krídlo je potrebné posunúť dopredu až tak, že je potrebné v ňom urobiť výrez okolo sacieho potrubia, tak ako je to vidieť na obr. 7.
Dva chladiče oleja pod zadným krídlom nahradíme jedným umiestneným v strede.
Ako je vidieť na z obr. 7 v r. 70 jazdil Tyrrell na pneumatikách Dunlop, takže odstránime nápisy GoodYear na bokoch pneumatík.
Hladký behúň pneumatík nahradíme vzorkovaným napr. úpravou z voľne stiahnuteľných pre Lotus 72.
(Minimálne zmeny pri prekreslovaní by mohli byť pre Tyrrell 001 z tréningu v Monaku 71 obr. 8 )

Obr. 8. Tyrrell 001 tréning Monako 1971
Kto nechce čakať na Špinlerov Tyrrell 003 z Nemecka 1971, môže skúsiť aj takúto úpravu.
Tá je žiaľ trochu náročnejšia a vyžaduje si prepracovanie prednej zaoblenej časti vozidla, doplnenie zadného krídla o dve rebrá a nanovo zhotovenie sacieho boxu nad motorom.
Obdobnú konštrukciu mal aj Tyrrell 004 s ktorým neskôr jazdil súkromník Eddie Keizan v Južnej Afrike.
Upravené modeli je vidieť na obr. 9 až 13.

Obr. 9. Tyrrell 001 Kanada 1970

0br. 10. Tyrrell 003 Monako 1971

Obr. 11. Tyrrell 003 Nemecko 1971

Obr. 12. Tyrrell 004 Južná Afrika 1973

Obr. 13. Zbierka Tyrrelov 001 - 004