Na vystrihovačke karosérie matry sú dve hlavné problémové oblasti, čo sa tvarovania týka - sedačka a výstup vzduchu z chladiča. Urobil som zopár fotiek postupu tej druhej zostavy, ktorý sa mi osvedčil.
Základom je lepenie po kúskoch - a samozrejme, prvotné správne natvarovanie
Tuná sú ukázané základné smery zaguľatenia predného dielu (49).
Prilepenie k hornému dielu (48 ) je najskôr len v strede a na jednu-dve chlopne z každej strany:
Keď toto spolu drží, zalepíme ostatné chlopne, najskôr na jednej a keď to uschne, tak na druhej strane - dôležité je iba, aby línie spoja sadli k sebe.
Bohužiaľ túto fázu som zabudol vyfotiť.
Keď tieto dva dielce držia spolu, tvarujeme ich ako jeden diel - aby sadli do zostavy s chladičom (50). Tento diel chladiča zlepíme zatiaľ iba z jednej strany. Do nej potom prilepíme najskôr iba bok dielov 48+49.
Keď nám to drží na mieste, zalepíme polovicu spodku - pričom si kontrolujeme polohu.
Až keď nám prvá polovica drží, natrieme lepidlom druhú polovicu spodného spoja a zalepíme:
No a potom prilepíme druhý bok, zatiaľ iba k dielcom 48+49.
A keď to už drží na mieste, kde to má byť a kde sme to chceli mať, vložíme a zalepíme rebro 6 a zalepíme chlopne bočnej časti ku chladiču.
A je to
