Příspěvekod Robert Blaschke » 02 červen 2012 13:46
Môj názor - ktorý som si neoveroval - je, že tie biele nápisy nik nestriekal podľa ľubovôle, ale že každá pneumatika má značku predlisovanú na boku priamo od výrobcu a oni to len vyplnili farbou - tým pádom ich poloha bola daná priamo z výroby, z lisu, kde sa pneumatika upiekla. Z toho mi vyplýva, že to kľudne mohlo byť rôzne u rôznych výrobcov, dokonca aj rôzne u rôzneho typu pneumatiky.
Ale - ak majú v gumárenských fabrikách presné predpisy a procedúry, ako má pneu vyzerať, tak to mohlo byť aj dokonale presné pri všetkých pneumatikách.
Záver - ak niekto chce mať pravdivú kópiu skutočnosti, musí vychádzať z konkrétnych dobových záberov.
Dodatok: po prejdení fotiek, ktoré mám uložené doma, súhlasím s Jirkou - všetko, čo som našiel, potvrdzuje umiestnenie krížom - Aj FW18 z roku 1996 (Good Year Eagle), aj 312B z múzea (má Firestonky), aj McLaren 4-23 z roku 2008 (Bridgestone Potenza) aj súčesný MP4-27, (Pirelli Zero).
2008: FW30 -2009: F60, MS80 -2010: 312B, T127, RB6 -2011: 500,W02 -2012: FW18, R26 -2013: MP4/23, F2004 -2014: FW15C, MP4/19, 312-67 -2015: P57 -2017: 158, FW32, MP4/5B -2018: VJM10 -2019: FD04, RB9, FW42, 126C3 -2020: 017, W196, 701 -2021: C29, SF16-H -2022: T51, BAR6 -2023:25 T53,-2024:B197
http://www.formule1.org/forumteam/