Schumacher, Badoer místo Massy

Tak jsem teď koukal a to zase bylo ...
Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 25 srpen 2009 07:40

Asi nejsem tifosi, jde mi více o zpětnou technickou vazbu a vůz vyvíjet. Kimi není komplexní pilot jako J.M.Fangio, J.Clark, J.Stewart, N.Lauda, M.Schumacher, a jiní. Kimi je typ pilota J.P.Montoya, A.Senna... rychlý, ale bez zpětné technické vazby, což je pro vývoj vozu špatné. Logicky se těším až KIMI "bude odejít" a přijde F. Alonso. U něj je vidět že umí i špatný vůz na závod připravit a podílet se na zlepšení vozu.

Lukáši, nic nebudeš mít na talíří, čekal jsem jen jestli nějaký soudný fanda Mclarenu přizná že chyby dělají všichni, čekal jsem jak se k tomu postaví média, a proto nechávám na posouzení. Nebudu se k tomu dále vyjadřovat. Pro me je to chyba kterou může udělat každý a dříve nebo později udělá i Ferrari. Jen ta objektivita...
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Lukáš Votický
Příspěvky: 120
Registrován: 21 leden 2007 12:14

Příspěvekod Lukáš Votický » 25 srpen 2009 07:50

jj, to je pravda, Alonso je momentálně asi nejlepší komplexní jezdec.
A mít ho ve Ferrari bude ta nejlepší kombinace. Ale bohužel na úkor Kimiho, který bude hozen přes palubu a to je špatně.
Ale takový je svět F1, rychle se zapomíná, co kdo dokázal.

To 11111: dobrý, jen jsem myslel, že to navazuje na naše dávné hašteření, kdy jsem si dloubnul do Ferrari. U McLarenu šlo o neúspěšný pokus posunout zastávku o jedno kolo a mechanici tudíž nebyli připraveni = nejspíš chyba na boxové zídce v pozdní komunikaci s jezcem.

A jedna otázka pro 11111:
Rok 2007, Brazílie, Kimi Raikkonen, world champion: měl jsi radost nebo to bylo zklamání, že to není někdo jiný?

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 25 srpen 2009 08:12

Nejde mi o hašteření, jde mi o objektivitu, která není v případě příkladu Ferrari "italský chaos" v případě McLarenu "neúspěšný pokus posunout zastávku o jedno kolo" Pokud by Massovo lońské vyjetí z boxů bylo nazváno "nezdařilým vyjetím z boxů" , nebo dnes "anglický chaos" po odchodu Rona Denise, máme tady objektivitu. Slova chaos se mi v obou případech nelíbí.

Kauza Kimi: KIMI získal titul ve voze který testoval M.Schumacher a od té doby to u Ferrari s technickou vazbou pokulhává, tudíž i jeho vlastní konkurenceschopnost. Přitom F2008 byl postaven pro Kimiho a paradoxně jej nezvládal. To svědčí o tom, že při stavbě vozu neví co chce. Fellipe se snaží, ale také to není formát M. Schumachera.
Ne náhodou podobná situace jako u McLarenu po odchodu M.Hakinena.
Tohle jsou fakta.

Rok 2007? Kdo mne zná, a je možné vycítit i z mých příspěvků, ví že je mi vlastně jedno kdo je ve Ferrari ale musí být součást týmu, hlavně že vítězí Ferrari. Nicméně kdyby to byl Felipe loni byl bych 2x raději.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Lukáš Votický
Příspěvky: 120
Registrován: 21 leden 2007 12:14

Příspěvekod Lukáš Votický » 25 srpen 2009 08:31

Bohužel, toto není také objektivita vůči Kimimu. Jsou to špatná fakta, trochu lidově upravená po svém, aby to odnesl neoblíbený jezdec. Nechci se zastávat Kimiho, jen mi je líto, že ho teď někteří už nemusí a nechtějí. Přitom to byl i on, kdo se v tomto desetiletí staral o pěkné závody. Jen měl smůlu, že byl nástupcem Schumachera a mnozí ho začali srovnávat s ním a hledali oproti němu mínusy. Toť vše.

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 25 srpen 2009 08:52

Která fakta jsou špatná? I ty že Felipe najezdil více testovacích kilometrů než Kimi? Jeho vlastní vyjádření že nerad testuje? Upřímě, žádný zaměstnavatel si nebude držet zaměstnance pokud nerad plní úkoly vyplývající z pracovního zařazení.
Případně bych poprosil o správná fakta.
Samozřejmě je tady i jiný vliv, komerční ze strany Santanderu, jejíž strategická území jsou ve Španělsku a Jížní Americe. Ale tento vliv nemusí být zásadní jako si mnozí myslí.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

standaborec

Příspěvekod standaborec » 25 srpen 2009 11:34

na 100 % suhlasim s 11111. Ferrari do konca minuleho roku ťažilo s poznatkov ktore ziskali v casoch M.S. a teraz sa ocitli v situáciii ked sa zmenili pravidlá cize im to je zbytocné. ja to vidim tiez na toho alonsa. vdaka nemu pojde ferrari hore.

Lukáš Votický
Příspěvky: 120
Registrován: 21 leden 2007 12:14

Příspěvekod Lukáš Votický » 25 srpen 2009 11:46

Fakta nelze vycucat z prstu, pokud člověk nezná okolnosti.
Já se přiznám, že neznám jejich smlouvu, neznám jejich vztah, neznám Kimiho osobně, nikdy jsem nebyl zaměstnaný u Ferrari, abych do toho viděl, takže prostě o faktech nemůžu psát.
Nejde jen o DOMĚNKU? To už by bylo lepší. Fanoušci můžou přece jen spekulovat a domnívat se - ale předkládat fakta?

A domnívám se, že i když není Kimi tak ideální, je rychlý a pro Scuderii byl a je užitečný. To se musí nechat. Zákulisí více neznáme, takže Kimiho přístup k práci můžu přirovnat k mýtům podobně, jako jsou mýty o chaosu ve Ferrari.

Mýty o chaosu vznikly v době po smrti Enza v důsledku tahanic o vedení Scuderie. Není to nic špatného, protože to chaos skutečně připomínalo až do doby, než se ve vedení objevil Todt.
Pokud se dnes někdo zmíní o chaosu ve Ferrari, musí se to brát s nadsázkou. Poukazuje se právě na tyto doby, kdy tomu skutečně tak bylo.

Tím bych to také uzavřel.
Naposledy upravil(a) Lukáš Votický dne 25 srpen 2009 13:27, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
kvr
Příspěvky: 464
Registrován: 06 březen 2006 10:32
Bydliště: Vancouver
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod kvr » 25 srpen 2009 13:06

Ještě k tomuto:
11111 píše:data testovacího pilota nejsou zbytečná. Je zcela normální že se ve starém voze testují komponenty pro vůz nový. V sezóně kdy je testování mimo závodní víkend zakázáno, může být toto pro příští sezónu rozhodující.


Za normálních okolností ano, souhlasím, že je to celkem běžná praxe a v tom se shodnem. Ale během závodního víkendu musí po všechny tři dny vůz odpovídat platným pravidlům v dané sezóně. Což dle mého názoru vzhledem ke změnám (větší a hlavně plná nádrž zcela nabourá těžiště vozu a jeho stabilitu) defakto znemožňuje efektivně testovat cokoliv pro další rok.
Navíc je tu ještě druhá věc - u testů se dají lépe uhlídat nějaké inovace, na závodě by Ferrari odkrylo karty ještě předtím, než bude mít většina týmů hotový aspoň model.

Ad Kimi - on je tím docela známý, že jej baví závodit, ale testy jdou mimo něj. Při troše štěstí bych někde vyhrabal i rozhovor s Domenicalim, kde zmiňuje, jak se s ním museli naučit pracovat. Mimochodem, když předváděli poprvé F60, tak Felipe kroužil volantem, zatímco Kimi spal v autě na parkovišti ;)

PS: Hakinnena bych jako příklad nedával. V roce 1998 získal titul pouze díky Bridgestone, v roce 1999 díky zlomené noze (a i tak měl problémy jak s Irvinem, tak daleko slabším Jordanem Frentzena) a pak došlo k propadu ještě za jeho působení. U McLarenu mi vždy přišlo, že je jejich vývoj na jezdci méně závislý, což mohl být i důvod, proč se Schumacher nedohodl s Dennisem na smlouvě.

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 25 srpen 2009 13:46

To kvr: Je řada součástek, jako zrovna KERS které nemají co do činění s rozložením váhy vozu, nebo prvky oku dosažitelnými. A sem směřovala má odpověď.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Vlcacka
Příspěvky: 1016
Registrován: 25 prosinec 2006 22:52
Bydliště: Praha 10

Příspěvekod Vlcacka » 02 září 2009 12:14

Tak pánové, kvízová soutěž na téma kdo na Massy místo úspěšně pokračuje. Fisichellu zřejmě do Ferrari Mallya nepustí, jednání ani nezačala, s Badoerem už asi určo došla trpělivost, vzduchem a ústy spekulantů létají různá jména. Tak kdopak podle vás usedne za necelé dva týdny do druhé F60?
Někteří lidé nosí pyžamo se Supermanem. Superman nosí pyžamo s Chuckem Norrisem.
Vtipy s Chuckem Norrisem nejsou vůbec vtipné, protože tam, kde je Chuck Norris, přestává veškerá legrace.

Uživatelský avatar
Yanno
Příspěvky: 416
Registrován: 28 březen 2005 09:42
Bydliště: Komárno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Yanno » 03 září 2009 16:27

A je to tu.
Kto ste tipoval Giancarla, tak ste uhádli.
http://www.f1.sk/spravy/index.php?clanok=32947

Uživatelský avatar
Vlcacka
Příspěvky: 1016
Registrován: 25 prosinec 2006 22:52
Bydliště: Praha 10

Příspěvekod Vlcacka » 03 září 2009 16:48

Začínám dost těžce litovat toho, že během VC Itálie nebudu u televize.
Někteří lidé nosí pyžamo se Supermanem. Superman nosí pyžamo s Chuckem Norrisem.

Vtipy s Chuckem Norrisem nejsou vůbec vtipné, protože tam, kde je Chuck Norris, přestává veškerá legrace.

Uživatelský avatar
kvr
Příspěvky: 464
Registrován: 06 březen 2006 10:32
Bydliště: Vancouver
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod kvr » 03 září 2009 17:47

Hm, klasika, nejdřív se o tom spekuluje, pak to všichni popírají a nakonec se to stane ;)

V podstatě to znamená jednu ze dvou věcí (či dost možná obě):
a) Force India je na tom skutečně finančně špatně
b) přes jejich tvrzení byla Spa pouze náhodný výsledek a příliš sebedůvěry v další závody nemají

Správná tipovačka teď je, zda bude Fisichella rychlejší než Raikonnen :) V Monze bude tifosácké peklo :)

Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1172
Registrován: 24 říjen 2003 13:16
Bydliště: Trnava

Příspěvekod hepyno » 03 září 2009 17:53

kvr píše:Hm, klasika, nejdřív se o tom spekuluje, pak to všichni popírají a nakonec se to stane ;)


Kiež by si mal pravdu, Alonsa by som radšej videl vo Ferrari ako v nevýraznom Renaulte. :)
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick

Uživatelský avatar
Vlcacka
Příspěvky: 1016
Registrován: 25 prosinec 2006 22:52
Bydliště: Praha 10

Příspěvekod Vlcacka » 03 září 2009 19:08

S Alonsem je to prý na 99 procent jisté, snad by si nedovolili takovou mega kačenu?
Někteří lidé nosí pyžamo se Supermanem. Superman nosí pyžamo s Chuckem Norrisem.

Vtipy s Chuckem Norrisem nejsou vůbec vtipné, protože tam, kde je Chuck Norris, přestává veškerá legrace.


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti