Přibližně 10 let mám neměnný názor na lék pro F1.
1. Zcela zakázat spoilery.
2. Povolit tvarování podvozku pouze mezi koly a vrátit tak éru wingcar. Zbývající části podvozku musí být rovná s minimální stanovenou výškou nad vozovkou. Takže nos půjde dolů a difusor zmizí.
Dopady na chování vozů:

Přítlak a tím i rychlost vozu v zatáčkách by se nezmenšila a šla by regulovat pomocí předpisů o šíři bočnic určených k tvarování podvozku.

Minimalizovali by tak vliv "špinavého" vzduchu za jedoucím vozem (Zadní křídlo, difusor ovlivňuje přítlak na předním křídle, které zároveň nesměruje vzduch kam má) a mohli by využívat "větrného pytle" za vozem k předjetí, jako bylo v souboji Arnoux a Villeneuve, bez zásadní ztráty přítlaku vozu jedoucího ve "větrném pytli"

Pokud by nařídili nárazové zkoušky na nápravy, mohlo by se agresivněji přistupovat k soubojům, jelikož křídla by nepadala a nápravy by se nelámaly. Po jemném kontaktu by vozy pokračovaly bez větších problémů a prořezaných pneumatik.
I kráse vozů by to prospělo
