Taky jsem se nějak nemohl rozhodnout, do kterého modelu se pustit a tak jsem to nechal na výběru mé nejdražší. Vybrala Lotus 77, tak jsem se pustil do Ferrari .
Tak jsem trochu popojel. Postupoval jsem dle návodu a připojil jsem nejdříve chladiče k trupu a až poté by se měly dle návodu přilepit zkompletované bočnice k chladičům, trupu a podleze. Tady jsem si uvědomil, že to asi není nejšťastnější řešení a chladiče jsem se rozhodl odlepit. Myslím, že mnohem jednodušší je chladič nejprve vlepit do zkompletované bočnice a až následně celý komplet přilepit k trupu a podleze. Model jsem se rozhodl obohatit o výfuky, které jsou ve vystřihovánce znázorněny jen graficky.
Výfuky se ti povedly a¨pěkně a ktěm bočnicím udělal jsi to na podruhé lepe dobře to sedí a doléha to než jak je psáno v návodu u všech těchto formulí o Špinlera.
Podľa mňa je ešte lepší postup nalepiť na podvozok chlopne bočníc, potom chladič a na záver bočnice.
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.
Tu chlopeň jsem na podlahu přilepil ještě před lepením bočnice, to jo, ale jde o to že mnohem líp se k trupu přilepuje celý komplet (bočnice s chladičem slepená v jeden celek), než postupně, jak je psáno v návodu (nejdřív přilepit samostatně chladič a pak až bočnici). Samozřejmě, každému to může vyhovovat jinak .
Tak jsem chvíli pokračoval. Tepelnou ochranu zadního zavěšení jsem se rozhodl udělat ze zlaté fólie. Piplal jsem se s tím víc, než jsem čekal a tak jsem zvládl zatím jenom jednu stranu .
petrxp píše:Začíná to vypadat dobře. No já můžu jenom slimtat ,v aktuální nabídce žádné Ferrari z toho obdibí není .
Ešte v decembri bolo
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.