FERRARI 126 CK - Monako 1981

Úpravy a doplňky k jednotlivým modelům. Ctěte zásadu, co nový model to nové téma.
Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 06 říjen 2011 21:45

Díky! Já tu podlahu pod motorem našel jen u plasťáku od Fujimi.

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Alda » 06 říjen 2011 22:01

Rado Radevicz píše:Tady se začínají dít věci..ještě tak pohyblivé stěrky, u verze 1:6 si je dovedu představit..


Doufám že budou i ventilky na kolech. :lol:

Uživatelský avatar
Rado Radevicz
Příspěvky: 570
Registrován: 16 září 2008 22:06
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Rado Radevicz » 06 říjen 2011 22:24

milan paulus píše:Měly by se hýbat - ty zástěrky... Taky půjde snímat příď a samozřejmě karoserie a kryt motoru....


Supr..

Uživatelský avatar
Rado Radevicz
Příspěvky: 570
Registrován: 16 září 2008 22:06
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Rado Radevicz » 06 říjen 2011 22:27

Alda píše:
Rado Radevicz píše:Tady se začínají dít věci..ještě tak pohyblivé stěrky, u verze 1:6 si je dovedu představit..


Doufám že budou i ventilky na kolech. :lol:


Necháme se překvapit.. 8)

Uživatelský avatar
Rado Radevicz
Příspěvky: 570
Registrován: 16 září 2008 22:06
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Rado Radevicz » 06 říjen 2011 22:39

milan paulus píše:Na téhle fotce podlaha pod motorem taky není. Ale má být. Mám jen fotky modelu a plány plastové stavebnice,kde je. Ale parádní fotka. Takovou nemám.....


Stavebnice jsou né vždy přesné, pozor na to.

Je možné, že v některých závodech jel vůz s krytem a v jiných bez krytu. Tyto fakta jsou dle mého názoru již navždy nedostupná.

Příkladem je právě aktuální FW07..stavebnice, která vznikala s přímou podporou týmu kryt motoru nemá, na fotkách se však kryt objevuje.

wallenstein
Příspěvky: 7
Registrován: 06 září 2010 12:49

Příspěvekod wallenstein » 07 říjen 2011 13:17

Podle mě všechny wingcary minimálně od závěru roku 1979 zespodu kryt měly, a to až k úrovni zadních závěsů. Jednou z příčin náhlýho úspěchu Williamsu v červenci 1979 bylo právě to, že Head a spol. přišli při testech v aerotunelu v Imperial College na to, že když zespodu důkladně uzavřou motorový prostor, skokově se zvýší získaný přítlak. Nepochybně to pak velmi rychle okopírovali i ostatní.

Myslím, že dokonce i to Ferrari v Radově příspěvku krytovaný motor zespodu má, jen je ten kryt patrně z jinýho materíálu než zbytek (karbon?), jen se podívejte pozorně na to, že přes ten prostor je dokonce nalepená jakási páska.

To, že žádný z plastových modelů wingcarů od Tamiye spodek motoru zakrytý nemá, je prostě jen chyba těch modelů. Možná to tak bylo proto, že ty modely vznikaly přímo v době, kdy ta auta ještě aktivně jezdila a týmy tyhle citlivé informace o nejdůležitějším místě svých vozů nechtěly pouštět, můžeme se jen dohadovat...

Uživatelský avatar
milan paulus
Příspěvky: 1266
Registrován: 15 červen 2010 11:18
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod milan paulus » 07 říjen 2011 15:42

Vkaždém případě se držím plastové stavebnice, protože základem mých modelů je stavba podle plánků právě k plasťákům. A pak samozřejmě fotky. Ale ani tak nemůžu stoprocentně zaručit přesnost, protože některé segmenzy se často měnily, někdy i v čase tréninků, nebo kvalifikací..... Ale dělám, co můžu...

Uživatelský avatar
milan paulus
Příspěvky: 1266
Registrován: 15 červen 2010 11:18
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod milan paulus » 08 říjen 2011 12:37

Malý postup, chladící soustava je docela složitá záležitost...
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Alda » 08 říjen 2011 12:53

Vlnkovaný chladiče jsou bomba.

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3159
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 08 říjen 2011 13:08

To jsou bomba. Ale na první pohled vypadají jako valcha. :lol:
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!
Nová Galerie

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 08 říjen 2011 13:53

Zdenku, to jsi trefil naprosto přesně. Ferrari započalo tímto rokem s výrobou "vlnkovaných" chladičů, pro které se posléze ustálil název"valchované" . Počínaje dalším rokem se k tomuto principu připojili konstruktéři všech konkurenčních stájí. Bohužel po půl roce byly tyto chladiče zakázány.

marec
Příspěvky: 2403
Registrován: 12 říjen 2006 07:47

Příspěvekod marec » 08 říjen 2011 14:03

A to akoze v com bol problem ze ich zakazali ?
M.

Uživatelský avatar
milan paulus
Příspěvky: 1266
Registrován: 15 červen 2010 11:18
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod milan paulus » 08 říjen 2011 14:08

protože ty chladiče dělaly při vysokých rychlostech větší hluk, než bylo přípustné.......

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 08 říjen 2011 14:28

Ano, problémy vygradovaly při Velké ceně Belgie (17. 5.), kdy tamní ornitologové vyvolali vlnu protestů, proti sportovním akcím tohoto typu, kdy je rušeno okolní hnízdící ptactvo :roll: .

marec
Příspěvky: 2403
Registrován: 12 říjen 2006 07:47

Příspěvekod marec » 08 říjen 2011 15:08

Haluzaci.
M.


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů