Hotovo, zbývají už jen výztuhy předního spoileru a lak (bez kol)...
![Obrázek](http://www.postimage.org/aVZ4irA.jpg)
![Obrázek](http://www.postimage.org/aVZ4kWJ.jpg)
Mé postřehy ke stavbě:
- po počátečních problémech s usazením štítu kokpitu na spodek vozu šlo vše bez problémů
- trochu chaos byl až při osazování filtrů (boční strany motoru). Ve vystřihovánce jsou dva díly č.127 (konstrukce na zvedání vozu a filtr). Filtry měly mít označení dílů 128 a 129. Tyto filtry se mají propojit s bočními chladiči vždy 2 ks drátku (potrubí). Možná je chyba v návodu, možná je to číslováním dílů (možná je to moje chyba
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
), ale podle mě má být filtr č.128 na pravé straně a filtr č.129 na levé straně vozu, pak lze filtry propojit s chladiči. Asi jsem teď tímhle odstavcem zamotal hlavu všem
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
, ale až se do tohoto modelu pustíte, tak budete vědět o čem je řeč…
Model byla radost lepit, mám další přírůstek do rodiny Williams.
Protože to je model o trochu náročnější (na detaily) než vozy P.Špinlera, tak teď „odpočívám“ u FW21
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
GalerieNa stole:F2003 GA, F2004, FW08C, FW11B, MP4/4, MP4/7A, 312T
Lakovna:Tyrr 006, 008, 018, 126CK, F2000, F2002
Pod stolem (u ledu):FW07, FW11, Tyrr 023