Tak přeji hezký den.
Bohužel jsem neměl u sebe foťák, abych zdokumentoval všechny doposud provedené kroky, ty jsou ale téměř stejné jako u všech moderních formulek od pana Špinlera.
Žádné odlišnosti se zde nevyskytují. Jak jsem psal o podlepování, tak jsem postupně i činil. Bočnice celého trupu bez chlopní, vrchní a spodní díl čumáku, zadní horní díl trupu, oba horní díly bočních pontonů, podlepeny kancelářským papírem. Jeden kus ze zadních ramen a podlaha vozu podlepeny papírem 160 gr.
No a momentálně mám na stole tento celek.
Pro Pepinel: četl jsem že jsi si dal zabrat při osazování bočního pontonu na Benettonu....Koukal jsem, že ten horní pomocný prožek právě pro nalepení horní části bočního pontonu máš docela tenký.
Tak to já jej podlepím strojní lepenkou 1 mm tlustou a hned mám dost dobrou styčnou plošku pro nalepení dané ho dílu. Podobně tak s lepenkou vytvořím spodní díl pro nalepení bočnice pontonu...nepoužiju originál pomocnou chlopeň - ta má snahu uhýbat dovnitř před bočnicí...a je pak z toho peklo.
Při kompletaci napřed nalepím boční ponton horním dílem na pomocný pruh, po lehkém zaschnutí celý ponton ndzvednu tak, abych se s lahvičkou herkulesu dostal na pomocný díl pro přilepení bočnice, nanesz lepidlopo jeho celé délce, pak i trošku lepidla na přední část bočnice která se lepí k trupu a celý ponton vrátím na místo kde má být přilepen.
Postupně všelijakými nástroji přitláčím bočnici proti lepence a k trupu, výsledek je velice uspokojivý. Na fotce bude dobře vidět oba pomocné díly zhotovené s té lepenky.
Na uchycení chladiče u tohoto modelu jsem použil lepenku 1,5 mm tlustou ve dvou vrstvách a tu přilepil na své místo i s chladičem. A proč dvě vrstvy 1,5 mm tlusté lepenky? Celková výška černého vodorovného dílu co je součástí sacího kanálu k chladiči, od podlahy vozu jsou 4 mm. A tak dvě vrstvy 1,5 mm jsou dohromady 3 mm a zbývající 1 mm tvoří pomocný díl pro přilepení bočnice.
Doufám, že jsem to tady popsal jakž takž srozumitelně i pro Vás ostatní. Opět děkuji za pozornost a přeji hezký zbytek večera.