Ahoj, na svých posledních stavbách aplikuji tvůj postup, který mne zaujal. Myslím že není zcestný, ale chce to dopiplat pár drobností. Pokusím se to právě na tomto voze zdokumentovat. Zatím jej mám zatížený mezi knížkami.
Než zveřejním fotografie:
1. Lepím bez použití chlopní, podlepuji tzv. sendwich.
2. Hrany borusím na 45 stupňů tam kde je spoj dílů pod 90 stupni a lepím na tupo.
3. na střed podlahy vozu, kam přijde umístit monokok, přilepím kopii tohoto středu na kterém po stranách uberu 0,3mm.
4. pro přilepení bočnice k podlaze použiji klasickou oddělenou chlopeň
Výhody spatřuji:
1. v lepení bočnic na monokok v době kdy mám ještě přístup k rubové straně monokoku.
2. vyztužení podlahy vozu středovým dílem (karton)a lepení monokoku na podlahu bez chlopní, ke kterým stejně nemám už přístup.
Do budoucna uvažuji o kartonu na místo použití klasické oddělené chlopně pro bočnice. Podobné řešení již používá Antonický.
Fandím všem kteří hledají alternativní postupy, protože jen díky nim je pokrok a modely jsou kvalitnější, díky Vlčačko za inspiraci.