Lotus 49 / FT / 1:24 / různé verze

Modely, které se připravují k vydání...
Honza
Příspěvky: 449
Registrován: 29 září 2003 07:50
Bydliště: Kolínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Honza » 19 září 2008 18:16

11111 napsal:
Ve fotodokumentacích najdete J.Clarka v barvách Gold Leaf, ale ne ze závodů série F1, je to z Tasmánie. Exclamation


Tou tasmánií jsi myslel tohle??? nevím odkud ta fotka je

Obrázek

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 26 září 2008 08:52

To Honza: Ano
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Cashpick
Site Admin
Příspěvky: 488
Registrován: 23 září 2003 15:32
Bydliště: Brandýs nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Cashpick » 01 říjen 2008 06:52

Trup pomocí vypalovaných žeber. Brousit se samozřejmě stále musí!
Zatím sesazeno jen nasucho...

ObrázekObrázek

ObrázekObrázekObrázek

ObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Cashpick
Site Admin
Příspěvky: 488
Registrován: 23 září 2003 15:32
Bydliště: Brandýs nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Cashpick » 09 říjen 2008 15:18

Blížím se ke konci, chybí kola a nějaká ta drobotina...

ObrázekObrázekObrázek

ObrázekObrázekObrázek


ObrázekObrázekObrázek

ObrázekObrázek

Slimm
Příspěvky: 188
Registrován: 02 srpen 2006 07:35
Bydliště: Horšovský Týn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Slimm » 09 říjen 2008 17:30

No je fakt, že doutníky jsou zatím v placaté podobě, ovšem nakoupené všechny. Hledám odvahu, jako několik dalších na tomto fóru. Ovšem tenhle kousek je krasavec. :D Jen bych měl dotaz, jedná se o Beta stavbu, takže ten plstový žlutý štít je součástí modelu? Nebo je to maličký upgrade? :D
F1 je závislost, modely F1 ještě větší :-))
Navštivte http://gp-team.ezin.cz/

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 10 říjen 2008 10:48

To Slim, žlutý štít je upgrade. Vystřížený z vázací folie podle dílu na vystřihovánce. Možná že by šlo pálit skla a přikládat k modelu, ale znamenalo by to opětovné podražení. V současné době touto cestou nepůjdeme. Už tak je cena modelu 220.- Kč včetně vypálených žeber a běhounů pneumatik.
Nicméně díky za tip, pokud by byl zájem jsem připraven jednat u následných barevných variant o možnosti výroby skel, která by opět ztížila možnost kopírovat modely. Skla by ovšem byla v 2D.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 595
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Gerry » 10 říjen 2008 12:06

Nápad to je dobrý, ale obávám se, že u spousty méně zdatných modelářů by to bylo jen další znesnadnění práce. Už tak jsou doutníky hodně náročné.
Ideální by byla výroba a prodej upgradových setů, ale ty by se tuplem nevyplatily.

Uživatelský avatar
Cashpick
Site Admin
Příspěvky: 488
Registrován: 23 září 2003 15:32
Bydliště: Brandýs nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Cashpick » 13 říjen 2008 08:49

Při beta stavbě jsem slepil i papírový štít a když jsem ho vyzkoušel udělal jsem plastový "upgrade". Přeci jen průhledný štítek vypadá mnohem lépe...
Výhoda papírového štítu je, že ho můžete lépe natvarovat. Plastový se zasune dvěmi malými chlopněmi do trupu a pak přilepí na koncích. Lepit na hranu na trup jsem si netroufl, myslím že výsledek by nedopadl dobře.
Jak to vyjde (jak se štít "roztáhne") z velké části závisí na použitém materiálu štítu.

Pavel Krejčí
Příspěvky: 142
Registrován: 03 únor 2006 12:52

Příspěvekod Pavel Krejčí » 13 říjen 2008 09:49

No Honzo, tohle je mazec na druhou :D Je to opravdu skvost, ale osobně bych to stavět nechtěl, neboť bych polovinu dílů vyhodil....., prostě bych na to neviděl...... :D a pak jenom :shock: a :cry: .
Ne, je to opravdu moooooooooooooooc povedený kousek.

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 13 říjen 2008 09:57

Po konzultaci se Zdenkem se pokusím připravit pro následné verze modelu štíty vyřezané na plotru. U verzí z roku 1968 byl štít průhledný celý, tzn. i ten co je z roku 1967 zelený. Určitě to na vzhledu modelu přidá.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
numi
Příspěvky: 10
Registrován: 01 červen 2007 20:35
Bydliště: Třinec

Příspěvekod numi » 19 říjen 2008 01:09

Krásný model. Nádherně zpracovaný. Inovativní. Jediné co mi vadí je barevné provedení. Nejsem znalec F1 ale to musí být opět žlutá se zelenou ? Mě to hodně připomíná Brabham BT 26. Samozřejmě si koupím minimálně 3 ks ale pro mě už to stejné tu bylo. 8)
normální je vlastnit ORIGINÁL

Rozděláno: HMS Alert
Pozastaveno : HMS Victory od Shypiardu

Uživatelský avatar
Zdeněk Krčmář
Příspěvky: 138
Registrován: 14 březen 2007 23:18
Bydliště: Šakvice, jižní Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk Krčmář » 19 říjen 2008 09:36

Tak jediným možným porovnáním s BT 26 je pouze zeleno-žlutá barva.
Jinak se jedná úplně o jiný model, a to vím díky tomu, že jsem už dva brabhamky slípnul.
Takže držím palce Ft a těším na nový modýlek...
Moje galerie
Rozestavěno: Lotus 49B MKII, Nurburgring 1968 /Forum Team / 1:24

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 20 říjen 2008 07:05

To numi: Ta zelená bude trochu tmavší zelená :-)) V roce 1967 bohužel L49 v jiných barvách nejezdil :wink:
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 595
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Gerry » 20 říjen 2008 07:14

Bohužel (jak pro koho ;-)) do r. 1969 neexistovala ta barevná variabilita co poté. Formule jezdily zásadně v tzv. národních barvách - tedy americké modro-bílé, francouzské světlemodré, německé stříbrné, italské rudé, japonské bílé s červeným hinomaru před kokpitem - no a britské tmavozelené, byla to tzv. Royal Green.
Až Colin Chapman, pokud se nepletu, přišel se zbarvením dle sponzora.

Uživatelský avatar
Cashpick
Site Admin
Příspěvky: 488
Registrován: 23 září 2003 15:32
Bydliště: Brandýs nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Cashpick » 20 říjen 2008 07:16

stavba koleček
Obrázek

před kompletací
ObrázekObrázek

hotovo
ObrázekObrázekObrázekObrázek

ObrázekObrázekObrázekObrázek

a ještě pár detailů
ObrázekObrázekObrázek

ObrázekObrázekObrázek


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů