Lotus 49 / FT / 1:24 / různé verze

Modely, které se připravují k vydání...
Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 20 říjen 2008 08:23

Velký dík Honzo za sestavení modelu a za postupné odhalování chyb a chybiček.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 24 říjen 2008 11:54

V sobotu 25.10.08 budu mít sebou model v Prostějově na prezentaci.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Tomáš B.
Příspěvky: 225
Registrován: 17 březen 2007 19:53
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomáš B. » 27 říjen 2008 18:31

Pánové tento kousek se vám moc povedl, viděl jsem ho na vlastní oči v Prostějově a je to opravdu krásný model. Už se těším až bude v prodeji a budu si ho moci zakoupit. Doufám, že se enbude zlobit, když tady dám pár foteček z PV.

Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Taky je fajn, že je možnost na výběr, no pro mě to znamená si koupit 4 modely, abych měl od každé verze dva kousky :wink:
Kvalitní doutníky nevyrábí v Havaně, ani v Maranellu, ale u Forum Teamu

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 03 listopad 2008 09:56

To víš že se Tomáši nezlobíme, naopak :D

Od středy 5.11.2008 by měl být Lotus 49 k dostání u PKAA za cenu 220,- Kč. Jak již bylo zmíněno, model obsahuje laserem vypálené běhouny plášťů pneumatik a žebra.

Pro majitele nejlépe sestaveného modelu Lotusu budeme mít v Brně ve spolupráci s TEOem překvapení :idea:
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3145
Registrován: 20 srpen 2006 13:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 25 listopad 2008 13:54

Všem co jsi pořídili tento model, bych rád doporučil očištění jak dezénů, tak i žeber od zbytků popele a prachu z výroby. Na tento krok bude nejlepší nějakej větší štětec, kterým jakoby vykartáčujete zbytky po pálení laserem i na celé ploše papíru na kterém je to vyrobeno. Mělo by to pak přestat černit ruce. Při předání k distribuci jsem na tento fakt nějak pozapomněl. Děkuji za pochopení.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!
Nová Galerie

Uživatelský avatar
Poosi
Příspěvky: 24
Registrován: 03 únor 2004 21:18

Příspěvekod Poosi » 02 leden 2009 11:45

Obrázek

Uživatelský avatar
Zdeněk Krčmář
Příspěvky: 138
Registrován: 14 březen 2007 23:18
Bydliště: Šakvice, jižní Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk Krčmář » 02 leden 2009 12:03

No todle je opravdu nádhera, ještě se mi velice líbí verze se dvěma křídly- jako u BT 26 8)
Naposledy upravil(a) Zdeněk Krčmář dne 02 leden 2009 15:49, celkem upraveno 1 x.
Moje galerie
Rozestavěno: Lotus 49B MKII, Nurburgring 1968 /Forum Team / 1:24

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 02 leden 2009 14:46

Nebojte, na verzích se pracuje, jen se chceme vystříhat chyb. Přesto že 49-ka se zdá velmi podobná, třeba u specifikace B je mimo jiné zcela rozdílná převodovka a rozvodovka, vstřikování motoru, zadní náprava, disky zadních kol, jiná šíře zadních kol, atd. I kokpit kupříkladu má o jednu loketní opěrku méně, jiná palubovka... :)
Vydržte a nespěchejte, odměnou bude věrný model skutečného vozu :!:
Zatím pracujeme na verzi 49 z počátku roku 1968 a bude zajímává. :D
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
novakv
Site Admin
Příspěvky: 483
Registrován: 05 prosinec 2003 15:28
Bydliště: Kobylnice

Příspěvekod novakv » 02 leden 2009 14:58

Po konzultaci se šéfem vývojového oddělení mohu Jarka doplnit. Bude se jednat o Lotusy z GP Španělska 1968 pilotů G. Hilla a J. Sifferta.

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Obrázky ukazují současný stav testovací stavby.
Naposledy upravil(a) novakv dne 01 leden 2010 18:21, celkem upraveno 1 x.
Dokončeno: Williams FW07, 1980, G. Lees
Obrázek

Uživatelský avatar
novakv
Site Admin
Příspěvky: 483
Registrován: 05 prosinec 2003 15:28
Bydliště: Kobylnice

Příspěvekod novakv » 02 leden 2009 15:33

Ještě přidávám fotku zkusmo natvarovaného a pouze nasunutého štítu.

Obrázek
Naposledy upravil(a) novakv dne 01 leden 2010 18:22, celkem upraveno 1 x.
Dokončeno: Williams FW07, 1980, G. Lees
Obrázek

Uživatelský avatar
Poosi
Příspěvky: 24
Registrován: 03 únor 2004 21:18

Příspěvekod Poosi » 02 leden 2009 15:35

Jooo máte to kluci pěkný nic proti ale stále tam vidím totálně fatální chybu kvůli které jsem se rozhod váš model pro svoji potřebu celej překreslit a hlavně upravit byla to zásadní věc protože mění siluetu a tudíš celej tvar vozu

Uživatelský avatar
Zdeněk Krčmář
Příspěvky: 138
Registrován: 14 březen 2007 23:18
Bydliště: Šakvice, jižní Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk Krčmář » 02 leden 2009 15:49

No špica, už nyní se těším 8) :!:
Moje galerie
Rozestavěno: Lotus 49B MKII, Nurburgring 1968 /Forum Team / 1:24

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 02 leden 2009 15:53

Trochu bych se zastal Michala, není tam fatální chyba, je to nejbližší tvar vrámci možnosti papíráku 49-tky. Posunout dozadu žebro mezi částmi trupu 3 a 4 nebylo už kam.
Tvá veze je 49B, která má mohutnější trup v oblasti výstupů od chladiče a přední nápravy, tím umožňuje zaoblit přechod mezi částmi trupu 3 a 4. Navíc je kratší. S modifikací B samozřejmě počítáme a zasvěcení ví, že u této verze bude kompletně přepracovaný trup.
49-tka má jiný tvar než 49B a jak jsem uvedl jen se zdají stejné.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Poosi
Příspěvky: 24
Registrován: 03 únor 2004 21:18

Příspěvekod Poosi » 02 leden 2009 16:05

Ne to není ten problém problém byl hned u pod větrným štítkem a směrem ke přídi a tam jsou všechny verze ještě tvarově stejné pak sněrem ke přídi jsou od sebe typy A-B-C rozdílné klidně vám to dám k dispozyci pokud ovšem máte zájem ale zdá se že nemáte

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 02 leden 2009 16:08

Možná ai nerozumíme, čísluji trupy od přídě 1-2-3-4
Tvou nabídku musím konzultovat s Michalem. Díky
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů

cron