Ferrari 640, N. Mansell alt. G Berger, Vc Portugalska `89

Modely, které se připravují k vydání...
Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1165
Registrován: 24 říjen 2003 12:16
Bydliště: Trnava

Ferrari 640, N. Mansell alt. G Berger, Vc Portugalska `89

Příspěvekod hepyno » 02 březen 2011 16:56

Predstavujem Vám ďalšiu betu z pripravovaných noviniek PKAA - Ferrari 640 z Vc Portugalska 1989

Obrázek

Na výber sú dve alternatívy - víťazný voz Gerharda Bergera alebo diskvalifikovaný cúvajúci voz Nigela Mansella. Okrem toho je toto auto zaujímavé aj tým, že ako prvé vôbec používalo poloautomatickú prevodovku:)

Uvažoval som nad tým, ktorého jazdca si zvoliť a nakoniec to vyhrala magická 27ka mysliac si, že ide o Bergera. Až keď bolo auto hotové, tak som zistil, že s 27kou jazdil Mansell, takže pred lakovaním budem ešte musieť prekryť meno jazdca.

Obrázek

Stavba prebiehala v pohode, ak som na niečo narazil, bude to v upravené v návode. Začal som prednou časťou auta.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Keďže toto obdobie netvorí jadro Špinlerovej tvorby, zvolil som postup, ktorý uplatňujem pri autách po roku 2000 - kokpit prilepiť k podvozku, doplniť o chladiče a zakryť to bočnicami (v tomto prípade aj s krytom motora a komínom).

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Aj napriek tomu, že to vyzerá zložito, sadlo to veľmi dobre, treba však venovať pozornosť retušovaniu dielov pred nalepením.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

No a potom už ostávali len závesy, zadné krídlo a kolesá.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

A ešte jeden na záver:

Obrázek

Keď auto nalakujem, tak nejaké foto ešte doložím.

:!: :?: Na záver jeden tip - toto auto som zlepil za necelých 20 hodín čistého času, takže ide o ideálny voz na účasť na 24hodinovke :wink:
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick

Uživatelský avatar
Novis
Příspěvky: 1036
Registrován: 10 leden 2007 19:10
Bydliště: Chlum (Křemže)

Příspěvekod Novis » 02 březen 2011 17:06

Nemám slov, KONEČNĚ je to tady!!!
Krásně slepené.

Jen jedna poznámka: nemělo by to startovní číslo být trochu "silnější/tučnější"? Zdá se mi dost slabé v porovnání s tím, co jsem našel na netu.
Galerie

Na stole:
F2003 GA, F2004, 95T, FW08C, MP4/4, MP4/7A, MP4/8
Lakovna:
Tyrr 006, 018, 97T, 126CK, F2000, FW11B, 312T
Pod stolem (u ledu):
FW07, FW11, Tyrr 023

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4741
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 02 březen 2011 17:31

No sláva, konečně jsme se dočkali.
Hepyno, při tvých znalostech F1 mě docela překvapuje, že jsi Bergerovi přiřadil sedmadvacítku :wink: .

Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1165
Registrován: 24 říjen 2003 12:16
Bydliště: Trnava

Příspěvekod hepyno » 02 březen 2011 17:34

Držal som sa číslovania dielov. A celý čas mi nešlo do hlavy, že ak mal Berger 27ku v rokoch 1987-1989, prečo mal v rokoch 1993-1995 28ku :roll:
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick

Uživatelský avatar
kvr
Příspěvky: 464
Registrován: 06 březen 2006 10:32
Bydliště: Vancouver
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 640, N. Mansell alt. G Berger, Vc Portugalska `8

Příspěvekod kvr » 02 březen 2011 17:56

Super! Asi jej zkusím stejně jako McLaren MP4/2 stavět zhora, ale uvidíme.

Ještě k těm zajímavostem. Vůz byl v podstatě velice úspěšný - pokaždé dojel na pódiu, tedy pokud dojel. Řekl bych, že to bylo v historii F1 zcela ojedinělé.

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4741
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 02 březen 2011 18:30

To takový McLaren MP4/4, ten když dojel, tak vyhrál. A nedojel jen jednou :lol: . Ale to už jsme trochu jinde.

petrxp
Příspěvky: 107
Registrován: 28 prosinec 2010 20:58

Příspěvekod petrxp » 02 březen 2011 19:38

To se mi líbí :!: :wink: .

Uživatelský avatar
Novis
Příspěvky: 1036
Registrován: 10 leden 2007 19:10
Bydliště: Chlum (Křemže)

Příspěvekod Novis » 02 březen 2011 19:49

Jo, na spodku vozu je ještě označení F189, ale to už jsi určitě připomínkoval.
Vím, že se vedla debata ( http://www.papierovemodelarstvo.jakommo ... =57&t=2413 ) o tom, jaké označení tento vůz skutečně měl.
Galerie

Na stole:
F2003 GA, F2004, 95T, FW08C, MP4/4, MP4/7A, MP4/8
Lakovna:
Tyrr 006, 018, 97T, 126CK, F2000, FW11B, 312T
Pod stolem (u ledu):
FW07, FW11, Tyrr 023

Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1165
Registrován: 24 říjen 2003 12:16
Bydliště: Trnava

Příspěvekod hepyno » 02 březen 2011 22:12

Asi to nebude ani 640, ani F189, ale nakoniec F1-89 :)
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick

Uživatelský avatar
kvr
Příspěvky: 464
Registrován: 06 březen 2006 10:32
Bydliště: Vancouver
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod kvr » 03 březen 2011 07:29

Tak to je pěkné, už se to dostalo špatně i ke zdroji ;)

frydek665: Šlo o oba vozy, Senna měl s MP4/4 i pár mimopódiových výsledků. V tomto směru by těch úspěšných vozů bylo asi víc, namátkou z doby nedávné F2002 (to by ani nepotřebovalo tu podmínku dojetí).

Tomas Vyslouzil
Příspěvky: 561
Registrován: 08 duben 2004 12:15
Bydliště: Vsetin

Příspěvekod Tomas Vyslouzil » 03 březen 2011 07:57

hepyno píše:Asi to nebude ani 640, ani F189, ale nakoniec F1-89 :)

Doufám, že tvůj smích je ironie :!: Je to každopádně Ferrrari 640.

Startovní číslo by mělo být opravdu silnější. Přinejmenším to jeho orámování.
Ale je možné, že buď klamou snímky betastavby nebo to není výtisk z pořádné tiskárny :?:

Obrázek

Obrázek
Naposledy upravil(a) Tomas Vyslouzil dne 03 březen 2011 15:35, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
michal antonický
Příspěvky: 206
Registrován: 17 únor 2010 10:10
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod michal antonický » 03 březen 2011 08:17

Tomas Vyslouzil píše:
hepyno píše:Asi to nebude ani 640, ani F189, ale nakoniec F1-89 :)

Doufám, že tvůj smích je ironie :!: Je to každopádně Ferrrari 640.

Startovní číslo by mělo být opravdu silnější. Přinejmenším to jeho orámování.
Ale je možné, že buď klamou snímky betastavby nebo to není výtisk z pořádné tiskárny :?:

Obrázek


Tome, ty jsi se tak rozohnil, že si přidal jedno "er".... :D

Ale máš pravdu, správné označení je Ferrari 640, právě jsem to taky chtěl napsat, ale holt jsi byl rychlejší :wink: A tak by to také mělo být napsané na spodku vozu a v titulku návodu

Michal

Uživatelský avatar
michal antonický
Příspěvky: 206
Registrován: 17 únor 2010 10:10
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod michal antonický » 03 březen 2011 08:36

A také máš Tome pravdu s těmi číslicemi...

Je potřeba zesílit konturu u obou číslic (27 i 28), takhte to skoro zaniká. A při tom tvar číslic byl pro několik sezón u Ferrari takřka jako logosymbol.

Jinak je to moc pěkný model a dozajista obohatí naše sbírky.

Michal

Uživatelský avatar
michal antonický
Příspěvky: 206
Registrován: 17 únor 2010 10:10
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod michal antonický » 03 březen 2011 08:39

A hele zpráva šotkuje....místo osmičky smajlík....co se dá dělat :wink:
MA

marec
Příspěvky: 2388
Registrován: 12 říjen 2006 06:47

Příspěvekod marec » 03 březen 2011 09:10

Obrázek
Je skvele ze model je vonku! Pri vsetkej ucte - je skoda ze komin je deleny. Mate na nom neexistujuce hrany. Dalsia z veci ktoru na modeli nevidim je spara delenia prednej casti, ktora je v reali vyrazna.
M.


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host