Predstavujem Vám ďalšiu betu z pripravovaných noviniek PKAA - Ferrari 640 z
Vc Portugalska 1989
Na výber sú dve alternatívy - víťazný voz Gerharda Bergera alebo diskvalifikovaný cúvajúci voz Nigela Mansella. Okrem toho je toto auto zaujímavé aj tým, že ako prvé vôbec používalo poloautomatickú prevodovku:)
Uvažoval som nad tým, ktorého jazdca si zvoliť a nakoniec to vyhrala magická 27ka mysliac si, že ide o Bergera. Až keď bolo auto hotové, tak som zistil, že s 27kou jazdil Mansell, takže pred lakovaním budem ešte musieť prekryť meno jazdca.
Stavba prebiehala v pohode, ak som na niečo narazil, bude to v upravené v návode. Začal som prednou časťou auta.
Keďže toto obdobie netvorí jadro Špinlerovej tvorby, zvolil som postup, ktorý uplatňujem pri autách po roku 2000 - kokpit prilepiť k podvozku, doplniť o chladiče a zakryť to bočnicami (v tomto prípade aj s krytom motora a komínom).
Aj napriek tomu, že to vyzerá zložito, sadlo to veľmi dobre, treba však venovať pozornosť retušovaniu dielov pred nalepením.
No a potom už ostávali len závesy, zadné krídlo a kolesá.
A ešte jeden na záver:
Keď auto nalakujem, tak nejaké foto ešte doložím.
Na záver jeden tip - toto auto som zlepil za necelých 20 hodín čistého času, takže ide o ideálny voz na účasť na 24hodinovke