
Na výber sú dve alternatívy - víťazný voz Gerharda Bergera alebo diskvalifikovaný cúvajúci voz Nigela Mansella. Okrem toho je toto auto zaujímavé aj tým, že ako prvé vôbec používalo poloautomatickú prevodovku:)
Uvažoval som nad tým, ktorého jazdca si zvoliť a nakoniec to vyhrala magická 27ka mysliac si, že ide o Bergera. Až keď bolo auto hotové, tak som zistil, že s 27kou jazdil Mansell, takže pred lakovaním budem ešte musieť prekryť meno jazdca.

Stavba prebiehala v pohode, ak som na niečo narazil, bude to v upravené v návode. Začal som prednou časťou auta.








Keďže toto obdobie netvorí jadro Špinlerovej tvorby, zvolil som postup, ktorý uplatňujem pri autách po roku 2000 - kokpit prilepiť k podvozku, doplniť o chladiče a zakryť to bočnicami (v tomto prípade aj s krytom motora a komínom).












Aj napriek tomu, že to vyzerá zložito, sadlo to veľmi dobre, treba však venovať pozornosť retušovaniu dielov pred nalepením.




No a potom už ostávali len závesy, zadné krídlo a kolesá.




A ešte jeden na záver:

Keď auto nalakujem, tak nejaké foto ešte doložím.


