Poslední záchvat modelářství se projevil na vytvoření kol a dokončení přední části karoserie.
Tím, jak se začíná rýsovat celková geometrie vozu, nebyl jsem si jist, že mohu pokračovat přímo na pontonech a krytu motoru,
abych na konci zjistil, že to na kolech stojí celé na křivo. Tím jsem tedy přeskočil ke kolům dříve,
než se pustím na zbytek karoserie a budu tak moc ladit všechny konstrukční skupiny současně.
Při sestavování čumáku jsem si všiml, že tak nějak chybí díly na přední křídlo. Na karoserii je přesto jemně naznačen tvar,
kam se má přilepit.Po bližším zkoumání všeho okolo jsem zjistil, že návod je pro Rosberg/Argentina,
ale vystřihovánka je Fittipaldi/USA. Tím, jak je toto můj 1. model od RR, tak nevím jestli návody vždy odpovídají modelu
nebo je proveden jen jeden a pro ostatní verze člověk improvizuje. Také nevím, jestli právě díl na přídi, do kterého
je kotveno křídlo, je universální, a ve všech verzích je tam jemně naznačeno bez ohledu, jestli křídlo u vozu je nebo není.
Upřímě mi ani jedna z těchto věcí nevadí.
U kol je potřeba pohlídat si šířku disku. Dobrá zpráva je, že když sestavíte běhoun s bočnicemi,
je disk cca 1,0mm širší, takže se dá lehce zkrátit.