Příspěvekod 11111 » 03 únor 2012 17:45
Petře, to co píšeš je pravda, ale výška nosu je definována tak aby nebyl vyšší než bočnice vozu a ty byly zvýšeny na 625mm. Přední část nosu má být v maximální výši 550mm ve vzdálenosti 1950mm od zadní hrany kokpitu. To znamená, že výšku do 1950mm od zadní hrany kokpitu tato nová pravidla týkající se výše nosu v přední části neomezují. Nad závěsy F2012 je volné místo na rozdíl od ostatních vozů aplikujících zavěšení pushrod. Tam je jasně vidět jak tvar nosu kopíruje táhla a uložení tlumičů. U F2012 ale tlumiče musí být díky pulrod pod pedály. Jelikož se jedná o jednu z nejtěžších součástek v autě, snižují zároveň těžiště.
Nějaký důvod být musí, jinak by kvůli hladší aerodynamice tuto část seřízli. Proto mi vychází jedině prostor pro nohy a pedály. Navíc Ferrari avizovalo fakt, že piloti budou ve voze více ležet. Skutečnost že se mi to také nelíbí si ale hravě vykoupí pokud bude vůz úspěšný.
McLaren pouze zkrátil táhla, posadil níže pedály a nohy pilota, protože uložil tlumiče zavěšení pushrod niže (toto sledovaly nová pravidla), a tím zahladil příď. V podstatě se zachoval konzervativně
Změna pravidel video:
http://f1sport.autorevue.cz/video-jak-b ... 2012-30241
Naposledy upravil(a)
11111 dne 03 únor 2012 18:32, celkem upraveno 1 x.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969