Příspěvekod 11111 » 06 únor 2012 23:25
RedBull zřejmě jako jediný prozradil jak budou schodky vypadat ač pro testy v Jerezu to nutné není. Přemýšlel jsem jak budou chladit kokpity v tropických vedrech GP Malaysie atd... Schodek je ideální místo pro vstup vzduchu do kokpitu
, když uzounký nos otvor nemá...
Tome, buď máte v záloze jiný způsob zásobování dufusoru vzduchem, nebo se všichni včetně Neweyho spletli.
Za krásu body opravdu nebudou a třeba STR vypadá hodně dravě. Jejich koncepce zvednutého těžiště díky vysoko umístěným chladičům a tím suveréně neštíhlejšího vozu v úrovni podlahy je zajímavá, i když zatím neúspěšná.
Jsem vážně zvědavý jak bude pulrod u F2012 fungovat. Buď všem ujedou, nebo budou jezdit vzadu s Marusií
Zvolili opravdu odvážné řešení. Jen aby se po testech nevrátili k pushrod, děsí mne velmi malý úhel vzpěry. Tlumič bude muset být hoooooodně citlivý.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969