Vozy 2012

Vše, co se týká skutečné F1 - vozů i pilotů
Uživatelský avatar
Aleš
Příspěvky: 381
Registrován: 12 červenec 2011 19:11
Bydliště: Nivnice

Re: Vozy 2012

Příspěvekod Aleš » 06 únor 2012 11:55

v diskuzi na f1news.cz jeden kolega prezentuje toto nové pravidlo FIA následovně:
Obrázek

Nos zde funguje jako deformační zóna, monokok musí zůstat nedotčen. Navíc podle dalšího článku z onoho servru jde opravdu o pravidlo primárně zavedené pro ochranu při bočním střetu. Když to vidím takto, tak mi to pravidlo přijde docela logické, akorát nechápu tu mistifikaci s Wevrovou katapultací z loňského roku.. Díky jeho nehodě se o tom začalo uvažovat a vznikly tak 2 teorie :lol:

Uživatelský avatar
Jirka
Site Admin
Příspěvky: 687
Registrován: 07 říjen 2003 16:59
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozy 2012

Příspěvekod Jirka » 06 únor 2012 12:47

To tedy nevím, který kolega toto prezentuje. Asi má představu, že předek F1 je z nějakého ocelového plechu, který se deformuje stejně jako blatník u osobáku :P. Zatím jsem ale vždy viděl po nárazu jen hromadu karbonových střepů a žádně zmuchlané plechy...

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4741
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Vozy 2012

Příspěvekod frydek665 » 06 únor 2012 13:08

Auta s nosem příliš vzhůru mají tendenci především při střetu předního kola se zadním kolem soupeře prostě vzlétnout, proto je to spojováno s Webberovým leteckým dnem. Podobnou tendenci k vzlétnutí má i vůz s vysokým nosem, když do něj jiný vůz narazí zezadu.

Uživatelský avatar
Aleš
Příspěvky: 381
Registrován: 12 červenec 2011 19:11
Bydliště: Nivnice

Re: Vozy 2012

Příspěvekod Aleš » 06 únor 2012 13:23

ono je ten obrázek nešikovně zakreslený. asi jim šlo o střepy, aby nešly do kokpitu, ale my se tady můžeme jen dohadovat :lol:

a když už to tady tak rozebíráme.. kdyby do sebe narazili 2 vozy - přední kolo na zadní kolo druhého vozu, tak s nízkým čumákem ten druhý vůz nevzlétne? má ten vzduch větší potenciál zvednout auto? chápu, že to zadní kolo jak se točí dopředu, tak nadzvedne kolo druhého vozu.

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4741
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Vozy 2012

Příspěvekod frydek665 » 06 únor 2012 13:30

Sauber C31....nos ála Ferrari F2012

Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek

Red Bul zatím nový vůz nepředstavil, ale Helmut Marko již potvrdil, že na novém voze bude také stupňovitá příď s hrbem, ale prý ne tak ošklivým, jako u Ferrari...

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4741
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Vozy 2012

Příspěvekod frydek665 » 06 únor 2012 14:22

Red Bull RB8

Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek
Naposledy upravil(a) frydek665 dne 06 únor 2012 22:08, celkem upraveno 1 x.

ninakmis
Příspěvky: 24
Registrován: 22 listopad 2010 15:38
Bydliště: Plzeň

Re: Vozy 2012

Příspěvekod ninakmis » 06 únor 2012 17:53

Keď už Sauber má za sponzora firmu Oerlikon, chcelo by aj nejakú verziu s kanónom :)
Zatiaľ sa mi z týchto "nosatých" áut (myslím, že Alain Prost by sa do kokpitu v tejto sezóne hodil :P ) najviac páči práve Sauber.

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4741
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Vozy 2012

Příspěvekod frydek665 » 06 únor 2012 18:05

Toro Rosso STR7

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Tomys
Příspěvky: 167
Registrován: 26 červenec 2004 17:47
Bydliště: Praha 4,Braník
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozy 2012

Příspěvekod Tomys » 06 únor 2012 21:05

Fakt hnus.... Prostě McLaren je nejhezčí. Jak je možné, že pravidlo dokázali dodržet a čumák je tak ladný? Už vidím zase ty protesty. Hlavně od Ferrari.
This is Sparta !!!!!!!!!!!!!!

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozy 2012

Příspěvekod 11111 » 06 únor 2012 23:25

RedBull zřejmě jako jediný prozradil jak budou schodky vypadat ač pro testy v Jerezu to nutné není. Přemýšlel jsem jak budou chladit kokpity v tropických vedrech GP Malaysie atd... Schodek je ideální místo pro vstup vzduchu do kokpitu :idea: , když uzounký nos otvor nemá...
Tome, buď máte v záloze jiný způsob zásobování dufusoru vzduchem, nebo se všichni včetně Neweyho spletli. :shock: Za krásu body opravdu nebudou a třeba STR vypadá hodně dravě. Jejich koncepce zvednutého těžiště díky vysoko umístěným chladičům a tím suveréně neštíhlejšího vozu v úrovni podlahy je zajímavá, i když zatím neúspěšná.
Jsem vážně zvědavý jak bude pulrod u F2012 fungovat. Buď všem ujedou, nebo budou jezdit vzadu s Marusií :oops: Zvolili opravdu odvážné řešení. Jen aby se po testech nevrátili k pushrod, děsí mne velmi malý úhel vzpěry. Tlumič bude muset být hoooooodně citlivý.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4741
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Vozy 2012

Příspěvekod frydek665 » 07 únor 2012 09:13

Jarku, k té otázce fungování pullrodu u F2012: za A je správně :lol: :lol: :lol: .

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4741
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Vozy 2012

Příspěvekod frydek665 » 07 únor 2012 10:19

Williams FW34

Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4741
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Vozy 2012

Příspěvekod frydek665 » 07 únor 2012 10:30

A ještě jeden zajímavý článek: http://formule1.auto.cz/novinky/hra-cis ... m-e20.html

Tomas Vyslouzil
Příspěvky: 561
Registrován: 08 duben 2004 12:15
Bydliště: Vsetin

Re: Vozy 2012

Příspěvekod Tomas Vyslouzil » 07 únor 2012 15:04

Zatím to vypadá, že Ferrari je nejen hnusné, ale i pomalé
http://www.msfree.gr/includes/livedetails.php?id=25875

ozak
Příspěvky: 160
Registrován: 29 říjen 2011 16:13

Re: Vozy 2012

Příspěvekod ozak » 07 únor 2012 15:14

Nevadí, ale Kimi nevím jestli jako jediný jede naplno nebo má fakt rychlost oproti ostatním. A nějak nechápu jaký má smysl tewstovat s loňským autem.


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti